Ik ga trouwen! Even jullie mening peilen...!? Als je gaat trouwen huur je dan een weddingplanner in? Of heb je dat wel/niet gedaan en heb je daar spijt van of ben je er juist blij om? Zeg wel even waarom wel of waarom niet?
Ben al getrouwd, maar zelf vond ik het veel leuker om alles zelf te regelen. Ik heb dus nee ingevuld.
Ben al getrouwd maar hebben geen weddingplanner gehad. Vind ik onzin, zelf kun je ook alles goed regelen, is meestal nog leuk ook. Dan leef je er echt naar toe.
Het hangt een beetje van je soort bruilofts-wensen af en van je eigen tijd/zin/insteek etc. Trouw je klein en simpel of gewoon standaard, dan zal een weddingplanner wellicht niet veel toevoegen. Pak je het wat groter aan en heb je bijzondere wensen, dan heeft een weddingplanner wellicht net díe contacten die je zelf niet kunt leggen en heb je net dat beetje meer. Vaak verdient een weddingplanner zichzelf ook wel weer terug, door kortingen op verschillende onderdelen trouwens.
dat vond ik echt zonde van mijn geld. Ik vond het veels te leuk alles zelf te regelen en we hebben best wel een "grote" dag met alles erop en eraan gehad. Vond het juist super leuk om alles zelf te doen en te regelen en na te bellen enzovoorts.
Wij gaan volgend jaar ook trouwen en nemen geen weddingplanner. Ik vind het ook veel te leuk om het zelf te doen! We huren wel zeker een ceremoniemeester voor de dag zelf! Wil die dag niets zelf hoeven te regelen of dingen in het oog te houden!
Wij gaan geen weddingplanner inhuren, maar we gaan dan ook zo klein mogelijk trouwen, zijn allebei niet zo van de poespas. Als je echt heel veel wensen hebt en er zelf niet veel tijd in kan steken lijkt het me handig. Veel plezier met je bruiloft
Gefeliciteerd Mazz ik ben getrouwd, zonder weddingplanner. Ik heb het geweldig gevonden om alles zelf te regelen. Als je wilt trouwen in het buitenland, kan (let op: kan) het handig zijn om iemand die er mee bekend is te vragen. Dit hoeft niet per sé een weddingplanner te zijn natuurlijk maar een weddingplanner weet vaak wel van de hoed en de rand! Succes met kiezen en alvast een mooie bruiloft!
Nee, ben het niet van plan. Vind het zelf leuk om te regelen en wil er ook het geld niet aan uit geven.
Ben vorig jaar getrouwd, en we hebben zelf alles geregeld, en daar enorm van genoten. Ik zou het allemaal niet uit handen hebben kunnen geven, maar dat is ook omdat ik gewoon zeker wilde weten dat alles goed geregeld was, en dus niet afhankelijk wilde zijn van of anderen dingen goed regelden (control freak, that's me!)
Ik ga 14 augustus trouwen en we gaan ook voor een groot feest maar ik vind het zo leuk om het zelf allemaal te regelen. |Heerlijk al die voorbereidingen, met een weddingplanner loop je al dat leuke voorspel mis!
Toen wij trouwden hebben we alles zelf geregeld en gedaan. Vonden we superleuk om te doen en hebben dus geen weddingplanner nodig gehad. Ik was blij dat we alles zelf in de hand hadden.
Wij zijn 10 oktober getrouwd en hebben ook alles zelf geregeld, vond het heel leuk om te doen. Lekker neuzen op forums om tips op te doen, erg leuk.
Geen idee wanneer (en of) wij gaan trouwen, maar mocht het zover zijn/komen dan lijkt het mij heel leuk om het allemaal zelf te regelen. Geen wedddingplanner voor ons dus.
Ik werk regelmatig samen met weddingplanners, maar ik kan je toch wel aanraden om het zelf te regelen.. Er zit dan geen dure tussenpersoon in, en het zelf regelen is toch wel leuker. Het kost alleen meer tijd! Een weddingplanner is alleen een aanrader als je meer geld hebt dan tijd.