Trouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mazz, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Huur je een weddingplanner in??

1. ja

2. nee

3. misschien

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Ik ga trouwen!

Even jullie mening peilen...!?

Als je gaat trouwen huur je dan een weddingplanner in?

Of heb je dat wel/niet gedaan en heb je daar spijt van of ben je er juist blij om?

Zeg wel even waarom wel of waarom niet?

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ben al getrouwd, maar zelf vond ik het veel leuker om alles zelf te regelen. Ik heb dus nee ingevuld.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wij gaan volgend jaar trouwen,maar we houden het zo klein vin het zone voor mijn geld

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    439
    83
    Limburg
    Ben al getrouwd maar hebben geen weddingplanner gehad. Vind ik onzin, zelf kun je ook alles goed regelen, is meestal nog leuk ook. Dan leef je er echt naar toe.

5. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Het hangt een beetje van je soort bruilofts-wensen af en van je eigen tijd/zin/insteek etc. Trouw je klein en simpel of gewoon standaard, dan zal een weddingplanner wellicht niet veel toevoegen. Pak je het wat groter aan en heb je bijzondere wensen, dan heeft een weddingplanner wellicht net díe contacten die je zelf niet kunt leggen en heb je net dat beetje meer.

Vaak verdient een weddingplanner zichzelf ook wel weer terug, door kortingen op verschillende onderdelen trouwens.

6. Maia

Maia Niet meer actief

dat vond ik echt zonde van mijn geld.
    Ik vond het veels te leuk alles zelf te regelen en we hebben best wel een "grote" dag met alles erop en eraan gehad. Vond het juist super leuk om alles zelf te doen en te regelen en na te bellen enzovoorts.

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wij gaan volgend jaar ook trouwen en nemen geen weddingplanner. Ik vind het ook veel te leuk om het zelf te doen! ;)
    We huren wel zeker een ceremoniemeester voor de dag zelf! Wil die dag niets zelf hoeven te regelen of dingen in het oog te houden! :D

8. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Wij gaan geen weddingplanner inhuren, maar we gaan dan ook zo klein mogelijk trouwen, zijn allebei niet zo van de poespas.
    Als je echt heel veel wensen hebt en er zelf niet veel tijd in kan steken lijkt het me handig.

Veel plezier met je bruiloft :D

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Gefeliciteerd Mazz
    ik ben getrouwd, zonder weddingplanner. Ik heb het geweldig gevonden om alles zelf te regelen.
    Als je wilt trouwen in het buitenland, kan (let op: kan) het handig zijn om iemand die er mee bekend is te vragen. Dit hoeft niet per sé een weddingplanner te zijn natuurlijk maar een weddingplanner weet vaak wel van de hoed en de rand!
    Succes met kiezen en alvast een mooie bruiloft!

10. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nee, ben het niet van plan. Vind het zelf leuk om te regelen en wil er ook het geld niet aan uit geven.

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ga volgend jaar trouwen, maar wil alles zelf regelen, veel te leuk om te doen

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ben vorig jaar getrouwd, en we hebben zelf alles geregeld, en daar enorm van genoten. Ik zou het allemaal niet uit handen hebben kunnen geven, maar dat is ook omdat ik gewoon zeker wilde weten dat alles goed geregeld was, en dus niet afhankelijk wilde zijn van of anderen dingen goed regelden :D (control freak, that's me!)

13. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    Ik ga 14 augustus trouwen en we gaan ook voor een groot feest maar ik vind het zo leuk om het zelf allemaal te regelen.
    |Heerlijk al die voorbereidingen, met een weddingplanner loop je al dat leuke voorspel mis!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Toen wij trouwden hebben we alles zelf geregeld en gedaan. Vonden we superleuk om te doen en hebben dus geen weddingplanner nodig gehad. Ik was blij dat we alles zelf in de hand hadden.

15. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    ik trouw niet hahaha dus... voor mij nee

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.066
    35.531
    113
    Wij zijn 10 oktober getrouwd en hebben ook alles zelf geregeld, vond het heel leuk om te doen. Lekker neuzen op forums om tips op te doen, erg leuk.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Geen idee wanneer (en of) wij gaan trouwen, maar mocht het zover zijn/komen dan lijkt het mij heel leuk om het allemaal zelf te regelen. Geen wedddingplanner voor ons dus.

18. Ben ook al enige tijd getrouwd, maar gewoon alles lekker zelf geregeld, is ook part of the fun!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vond het zelf ook veels te leuk... en weddingplanners zijn duur!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik werk regelmatig samen met weddingplanners, maar ik kan je toch wel aanraden om het zelf te regelen..

Er zit dan geen dure tussenpersoon in, en het zelf regelen is toch wel leuker. Het kost alleen meer tijd!

Een weddingplanner is alleen een aanrader als je meer geld hebt dan tijd.

Deel Deze Pagina