Ik heb een Bobike zitje gekocht, maar de windschermen waren niet meer op voorraad vanwege de strenge winter.... is dus besteld. Met het mooie weer nu zie ik allemaal mama's met kindjes op de fiets, maar echt alemaal zonder een windscherm. Zijn die dingen alleen handig voor de winter???? Heb je er niet echt een nodig? Alvast bedankt!!
Als het hard waait buiten, had ik het ding niet willen missen. Vooral in de winter niet inderdaad, maar nu ook niet. Al kan het op een zomerse dag wel veel beter denk ik. Alleen... als je hem voor de winter toch nodig hebt, waarom dat ding dan nu niet gebruiken?
Ik heb wel een windscherm. Het beschermt je kindje tegen de wind, ook met dit weer. De wind kan best nog wel frisjes zijn. Maar zomers met vliegjes en andere beestjes is het ook wel praktisch.
Niet alleen voor de wind maar idd ook voor beestjes. Ik krijg die dingen namelijk altijd in mijn ogen .
Bedankt voor de snelle reacties! Voor beestjes is het idd ook handig!!! Omdat ik niemand met zo'n scherm zag fietsen, dacht ik dat het misschien onnodige rotdingen zouden zijn ofzo....
Ik had hem er altijd op.. Mijn jochie vond de wind in zijn gezicht erg vervelend. Maar ook tegen mugjes helpt het prima..
Ik heb er eentje maar dochter werd giftig als dat ding erop zat. Ze zat dan woedend aan dat ding te trekken, we hebben hem eraf gehaald en toen was het goed. We bewaren hem nu maar voor nummer 2, die is misschien minder eigenwijs als grote zus.
Die van mij zit er zowel in de winter als zomer op. In de zomer zou het zeker wel zonder kunnen ( al is het ook een goede vliegenvanger ) maar in de winter houdt hij toch een hoop koude wind tegen
Ik heb juist eigenlijk nog nooit iemand zien fietsen met een fietstoeltje en er geen windscherm bij. Als wij een nieuwe fiets zouden kopen (wat we niet van plan zijn voorlopig gezien ik het haat om te fietsen, loop veel liever) en fietsstoeltjes, zou ik er absoluut een windscherm bij nemen. Niet alleen tegen de wind, maar vooral juist ook tegen de vliegjes, wespen en weet ik veel wat voor beestjes nog meer . Maar oke, ben een zeur misschien wat dat betrefd.
Vind zo'n windscherm niet enkel handig voor dochter (die niet zo'n grote fan van wind is) maar als het hagelt ook voor mezelf, kijk dat dat er dan niet uit ziet is een ander verhaal haha. En straks met al die vliegjes, ik houd niet zo van buiten de deur eten voor mijn dochter maar verser dan vers kun je niet krijgen he
Ik heb geen windscherm en mis het ook niet, maar moet eerlijk zeggen dat ik een mooi-weer-fietser ben