Rare vraag misschien maar heb de laatste 2 weken onwijs last van me darmen... dus ook veel windjes laten zijn er meer die dr last van hebben?
Ik heb daar al vanaf het begin van de zwangerschap last van (nu 19wk). Van een vriendin van mij hoorde ik dat zij daar de hele zwangerschap last van heeft gehad.
ik scheet elke bouwvakker er 4kant uit hoor!! ben de hele dag aan het pruttelen, helaas ook onwillig. soms wat genant, maar doe dan net alsof ik niks gemerkt heb hihi (gelukkig stinken de meeste niet heel erg)
Ohhh ik heb er ook echt veel last van helemaal als ik ga ontspannen.. dus lekker op bed lig of op de bank zit.. Best wel genant eigenlijk..
Ja ik heb er ook last van. Vooral in het begin van mn zwangerschap, tot een week of 12. Nu is het ietsje minder, hoewel ik 's avonds ook wel flink kan liggen pruttelen hoor. En soms doet het ook echt pijn, dan is mijn buik helemaal opgeblazen. Kan zo opluchten als die "lucht" er uit is haha.
Oh vreselijk! Sinds ik zwanger ben is t een drama, ik ben net een gasbel helaas mijn buik is er soms ook veel dikker door. Ik voel me er echt niet prettig bij. Heel soms ontglipt t me ook wel eens, dat is helemaal gênant. Nee, zwangerschap levert absoluut geen sexy kwaaltjes op :x
Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Door mijn PDS heb ik hier toch al regelmatig last van, maar de laatste weken is het echt niet normaal.. Heb er soms gewoon buikpijn van omdat er zo veel lucht gevangen zit.
Ook pds en veel lucht. Soms wel vervelend, hoop vooral dat er op dat verlosbed enorm veel lucht uit komt met elke wee of als ik pers (wat ontlasting verwacht ik sowieso wel), vind het zo lullig voor diegene die daar staat .
Vriendin van me heeft t tijdens de bevalling redelijk netjes weten te houden wat betreft winderigheid. Maar tijdens t hechten erna liet ze per ongeluk een enorme scheet in t gezicht van de leuke arts die net voorover boog om te gaan beginnen