Wimper serum

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyaapje, 23 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dames,

Ik ben hopeloos op zoek naar een nieuw wimperserum:confused:. Ik heb talloze soorten geprobeerd, nadat de Kruidvat Superlash uit het assortiment heeft gehaald. Tot nu heeft er maar 1 goed gewerkt: Revitalash. Alleen is deze extreem duur en wil ik graag een goedkopere versie. Kunnen jullie mij helpen?

Graag alleen reacties die mij verder kunnen helpen. De meningen over het gebruik hiervan zijn verdeeld. Laten we die verdeeld houden ;) Ik zal daar verder ook niet op reageren.

mia555 en Zulema vinden dit leuk.
  2. Merel260

Merel260 Actief lid

15 okt 2011
    195
    2
    18
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben sinds 2 dagen begonnen met Nanolash, zelf heb ik er nog geen ervaring mee, maar ik hoor er goede berichten over. De ingrediënten komen op 1 na overeen met de revitalash, alleen dan een stuk goedkoper.

Babyaapje vindt dit leuk.
  3. Wondertje1

Wondertje1 Actief lid

27 nov 2010
    204
    84
    28
    NULL
    NULL
    Ik lees mee! Kruidvat heeft nu een nieuw wimperserum. Ik heb het gekocht maar nog niet getest. Zo balen dat de oude uit de handel is, werkte als een malle!

4. Merel260

Merel260 Actief lid

15 okt 2011
    195
    2
    18
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je de oude wimper serum heb ik ook een tijd gebruikt en die werkte Idd ook heel goed. De nieuwe werkt volgens de recensies niet heel erg goed.

5. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Wondertje1 @Merel260

Toen ik zag dat Kruidvat een nieuwe verkocht, heb ik er gelijk drie ingeslagen (dom!!). Bij mij werkt die niet helaas:cry:

6. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ja die kwam ik ook tegen. Laat je het hier weten of die echt werkt? Ik zag op bol.com wat negatieve recensies hierover dus ik durf die nog niet te kopen. Ik vind die ook nog wel vrij prijzig.. maar qua prijs wel beter dan Revitalash in ieder geval!

7. Merel260

Merel260 Actief lid

15 okt 2011
    195
    2
    18
    Vrouw
    Zuid-Holland

Ik zal je op de hoogte houden of het gaat Werken of niet.

8. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.019
    1.023
    113
    Long 4 lashes is een hele fijne! Onder andere te koop bij bol.com. Ik heb deze gekocht toen die vd Kruidvat uit het assortiment ging. Er zitten nagenoeg dezelfde ingrediënten in. De werking is ook echt top!

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wat doet een wimper serum?

Babyaapje en citroenrasp vinden dit leuk.
  10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Die wimperserums konden toch oogbeschadigingen en blijvende verkleuringen van je pupil veroorzaken ofzo? Was een jaar geleden volgens mij in het nieuws, maar ik weet er het fijne niet van. Denk dat sommige soorten daarom uit de handel zijn.

11. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.008
    1.721
    113
    Vrouw
    Ik heb een tijdje castor olie (wonderolie) gebruikt van Holland en Barrett en die werkt ook goed. Binnen 2 weken zag ik al verchil. Met een flesje doe je echt superlang, want je gebruikt natuurlijk enkel een druppeltje op een wattenstaafje.

12. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    De nieuwe van Kruidvat bevat helaas niet meer hetzelfde stofje waarvan de wimpers echt langer werden, mochten ze niet meer gebruiken.. zoals hierboven ook staat werkt castorolie ook heel goed! Bij holland&barret te koop en je doet eindeloos lang met een flesje. Ook goed om je haren langer en voller te maken. :)

13. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Kan je niet beter een lash lift laten doen bij een schoonheidssalon of wimperstylist? Ik het zelf nog nooit gedaan hoor,had voor de zwangerschap wimperextendions

14. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Castorolie met amandel olie mengen en dat voor het slapen aanbrengen

15. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113

Dat vraag ik me ook af. Ik heb een keer nepwimpers laten zetten en dat vond ik echt schitterend. (hoewel ik dus normaal totaal niet van nep dingen hou) Helaas is dat zo duur in onderhoud om het mooi te houden.

Babyaapje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb dat een keer voor de vakantie gedaan die nepwimpers, dacht ideaal met zwemmen enzo altijd mooie wimpers. Eind van de vakantie liep ik echt voor lul met allemaal gaten in mijn wimpers omdat er haartjes tussenuit vielen.

17. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.347
    21.723
    113
    :roflmao:

Babyaapje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hier idem!!
    In het verleden heb ik wel eens careprost gebruikt, werkt ook goed.

19. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Ik gebruik al jaren Aphro Celina Eyelash. Koop hem bij Bol. Wel prijzig, maar je doet zo ontzettend lang met 1 zo een flesje en mijn wimpers zijn echt zichtbaar voller en langer.

20. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik heb toevallig vandeweek die vernieuwde van het kruidvat gekocht. Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina