wij jonge ouders afmelden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavaneen2e, 1 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    heeft iemand een idee hoe ik me kan afmelden dat ik niet meer elke keer dat tijdschrift krijg? ik heb me een tijdje terug aangemeld omdat ik zwanger was maarheb een miskraam gehad en dus zit ik ook niet te wachtten op elke keer post van hun.
    ik heb ze al gemaild maar krijg geen reaktie

2. Als het goed is heb je toen een e-mailadres opgegeven en een wachtwoord aangemaakt.. Daar kan je aangeven dat je zwangerschap beëindigd is. Sterkte!

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik heb het veranderd op mn profiel en heb ze mail gestuurd. Ik krijg ze ook nog steeds, eerste keer duurde het 2 maanden voor het door het systeem verwerkt was nu... Ach weet niet laat maar, ik blijf er niet achteraan gaan en ik vind de bladen leuk om te lezen. Hopelijk zijn we snel weer zwanger!

Sterkte!

4. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ik krijg het nog steeds van de vorige bewoners.... Hihihi

5. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Contact

Heb je vragen, bel dan uitsluitend op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur naar onze Consumentenservice.
    Consumentenservice: 0900 - 202 32 22 (€ 0,20 p.m.) / consumentenservice[at]wij.nl

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dit inderdaad..

Heel veel sterkte meissie!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Afmelden gaat heel moeilijk. Ik heb dat toen geloof ik drie keer gedaan, en kreeg elke week die mail van .. weken zwanger. In januari werd ik gebeld of ik een kinderdagverblijf wilde bezichtigen en ik kreeg bericht dat de blije doos voor me klaar stond.
    Wat een stakkers :x

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mij lukte het ook niet via de mail. Toen heb ik ze gebeld (nummer op de achterkant van het tijdschrift geloof ik) en toen lukte het wel.

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hetzelfde meegemaakt. Afmelden via de site had geen nut, bleef mails en tijdschriften ontvangen. Heb gemaild maar geen reactie. Heb toen via facebook een privébericht gestuurd. Krijg als het goed is nu niets meer.. alhoewel, kreeg gisteren nog een tijdschrift maar t is pas geregeld dus duurt mss even.

10. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik vroeg me dit ook al af. Het tijdschrift vind ik prima, maar de "je-bent-nu-zoveel-weken-zwanger-mail" mag van mij echt weg blijven. Hoop dat ze een afmelding via het profiel snel verwerken...

11. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lukte het toen niet had van alles geprobeer
    Heel erg vervelend
    Hoop dat het je lukt
    Sterkte in ieder geval

Hier nu wel het tegenovergestelde wil graag het blad en toch vroeg aangemeld en kreeg hem nu pas voor het eerst met de 27 weken

Deel Deze Pagina