heeft iemand een idee hoe ik me kan afmelden dat ik niet meer elke keer dat tijdschrift krijg? ik heb me een tijdje terug aangemeld omdat ik zwanger was maarheb een miskraam gehad en dus zit ik ook niet te wachtten op elke keer post van hun. ik heb ze al gemaild maar krijg geen reaktie
Als het goed is heb je toen een e-mailadres opgegeven en een wachtwoord aangemaakt.. Daar kan je aangeven dat je zwangerschap beëindigd is. Sterkte!
Ik heb het veranderd op mn profiel en heb ze mail gestuurd. Ik krijg ze ook nog steeds, eerste keer duurde het 2 maanden voor het door het systeem verwerkt was nu... Ach weet niet laat maar, ik blijf er niet achteraan gaan en ik vind de bladen leuk om te lezen. Hopelijk zijn we snel weer zwanger! Sterkte!
Contact Heb je vragen, bel dan uitsluitend op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur naar onze Consumentenservice. Consumentenservice: 0900 - 202 32 22 ( 0,20 p.m.) / consumentenservice[at]wij.nl
Afmelden gaat heel moeilijk. Ik heb dat toen geloof ik drie keer gedaan, en kreeg elke week die mail van .. weken zwanger. In januari werd ik gebeld of ik een kinderdagverblijf wilde bezichtigen en ik kreeg bericht dat de blije doos voor me klaar stond. Wat een stakkers :x
Mij lukte het ook niet via de mail. Toen heb ik ze gebeld (nummer op de achterkant van het tijdschrift geloof ik) en toen lukte het wel.
Hetzelfde meegemaakt. Afmelden via de site had geen nut, bleef mails en tijdschriften ontvangen. Heb gemaild maar geen reactie. Heb toen via facebook een privébericht gestuurd. Krijg als het goed is nu niets meer.. alhoewel, kreeg gisteren nog een tijdschrift maar t is pas geregeld dus duurt mss even.
Ik vroeg me dit ook al af. Het tijdschrift vind ik prima, maar de "je-bent-nu-zoveel-weken-zwanger-mail" mag van mij echt weg blijven. Hoop dat ze een afmelding via het profiel snel verwerken...
Hier lukte het toen niet had van alles geprobeer Heel erg vervelend Hoop dat het je lukt Sterkte in ieder geval Hier nu wel het tegenovergestelde wil graag het blad en toch vroeg aangemeld en kreeg hem nu pas voor het eerst met de 27 weken