Ohhh k leef al die tijd zo met je mee al bijna 3jr dat we elkaar kennen op dit forum. Hoe ga je je moeder verassen? Die gaat vast huilen haha
Ja we kennen elkaar alweer een aardig tijdje inderdaad ☺️ Echt lief dat je zo meeleeft! Ik heb een shirtje voor mijn zoontje met de tekst; Ik word grote broer. Weet nog niet precies hoe ik het verder ga aanpakken. Ik denk dat oma er vanmiddag ook is. Zij was er toen ik mijn vorige zwangerschap bekend maakte ook bij, dus zou wel speciaal zijn als dat vandaag weer zo is
Ohhhh laat me weten hoe t is gegaan, jullie zijn nu vast aan de jip en Janneke champagne met tissues Knuffffffff
Ze zagen niet dat er een tekst op het shirtje stond Heb het ze dus maar laten zien. Toen schoot ik vol en mn moeder ook meteen. Was weer een mooi moment!
@Palmpje Yes wat super, gefeliciteerd!!! Ik kwam hier altijd nog even spieken of de hele lijst uiteindelijk zwanger en bevallen was, maar het cirkeltje is nu rond
@Palmpje ik kwam even kijken of er al nieuws was en ja hoor! Je bent gewoon ZWANGER!! Wauw!!! Gefeliciteerd!! Zo blij voor je!! ❤
Geweldig inderdaad dat iedereen uit ons lijstje nu zwanger of bevallen is! Ben stiekem wel benieuwd of sommigen misschien alweer bezig zijn voor nog een baby Ik voorlopig nog niet hoor! Haha