hallo met kerstavond gaan wij naar mijn schoonouders.. mijn vriend heeft nooit kadeaus gekocht voor kerst enz omdat hij dat onzin vind.. nu doet hij bij mijn ouders wel mee aan surprise en een cadeau voor mij en de kleine.. maar voor zijn eigen familie wilt hij weer niets kopen.. en ik krijg dat niet uit zijn hoofd gepraat !! maar mijn vriend heeft pech, want ik ga dus wel iets leuks voor hun kopen en en 2 lekkere cakes maken.. alleen. ik heb echt geen idee wat ik zou moeten halen voor die mensen.. op die avond zijn daar : zijn moeder + vriend en zijn 2 kinderen (12 en 16) zijn vader + vriendin zijn broertje (16) zijn broer en zijn vrouw.. ik wil het ook niet al te duur maken,. maar wel een leuk kleinigheidje voor ze allemaal meenemen.. hebben jullie misschien een paar ideetjes voor mij ???
Ik heb laatst leuke dingetjes voor weinig bij de action gehaald! Kan je ook leuke dingen halen voor kinderen.
Een leuke foto van jullie meisje in een mooi fotolijstje. Lijstje kan je zo duur maken als je zelf wil en met een foto kun je allerlei kanten op. Ik doe het dit jaar ook voor alle opa`s en oma`s en oom en tante. Heb een sprookjesfoto laten maken bij Welkom bij Droomontwerp | Droomontwerp en een zwart lijstje eromheen en klaar!
* zijn moeder -> dienblad bij de xenos waar je een foto kan in doen * + vriend -> een poetsset voor de auto * en zijn 2 kinderen (12 en 16) -> een leuk spel, of, weet niet of ze een nintendo hebben, anders een pakje stylers. * zijn vader -> een leuke dvd * + vriendin -> glazen windlicht met een snoer kerstverlichting * zijn broertje (16) -> een setje nike sokken (kosten maar 5 euro per 2 of 3 paar) * zijn broer -> misschien ook een leuke dvd * en zijn vrouw -> houders voor waxinelichtjes/kaarssen
@Lief, leuk! Ik heb zelf wat kleine dingetjes gekocht, badschuimpje met bodylotion, dat soort setjes voor vrouwen. Verder een doosje bonbons van de chocolaterie. Die heeft altijd best leuke dingen en de prijs valt mij mee. Voor kinderen zou ik gewoon wat dingen bij de Action halen. De Xenos heeft ook altijd wel wat handige, goedkope cadeautjes.