Spook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Astrid0482, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hoi,
    Mss een stom verhaal maar wij hebben zo'n automatische Brise spray (als je langsloopt spuit dat ding een geurtje).

Omdat het naar wc-verfrisser ruikt, heb ik het op de overloop van de zolder gezet. Sinds kort staat dat ding met de sensor naar de muurgericht, omdat wij onze slaapkamer ook op zolder hebben en steeds als dat apparaat afging de geur onder de deur door de slaapkamer opkwam en dan de hele kamer stinkt.

Je zou dus zeggen dat dat ding niet meer af kan gaan, maar sinds een week of 3 gaat dat ding af als we naar bed toe gaan, maar ook echt alleen als we naar bed toe gaan. Ik loop vaker de slaapkamer in en uit op een dag, en dan gaat dat ding niet af maar steeds als we de slaapkamer in gaan om te gaan slapen gaat dat Brise apparaat af.

Mijn vriend en ik (nou ja ik meer want mijn vriend gelooft niet zo in spoken ;) )staan echt voor een raadsel. We gaan niet op een vast tijdstip naar bed, dus het is ook geen ingebouwde timer van dat ding, het is ook geen tocht, want ik heb het al verplaatst. Gister in bed had ik een dvd gekeken en moest nog ff plassen, ik voor de laatste keer naar de wc en ja hoor het Brise dring spoot weer ff. Ik word er een beetje bang van :), ben bang dat het echt een spook is die mss op de een of andere manier contact zoekt :(, wel vreemd want we wonen hier al 10 jaar. En ik durf het Brise ding niet uit te zetten, want ik ben bang dat er dan iets anders gebreurd :):)

Iemand tips of ervaring met een spook in huis? :)

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

geen ervaring met spoken maar ik had dat ding allang weggegooid als ik er zo´n last van had :D

3. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    ooo brrr ik zou er ook angstig van worden..maar ik zou hem weg gegooid hebben.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik had dat ding ook eraf gehaald en weggedaan als t je de kriebels geeft. Ik geloof dn wel in buitennatuurlijke krachten/spoken/geesten etc..maar als jij je er nie prettig bij voelt doen je t gewoon weg ;)

5. Misha

Misha Actief lid

26 dec 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ook ben zo bang voor die dingen brr ook elke zondag op sbs 6 na reportage een programma over huizen waarin het spookt me vriend vind het leuk om te kijken maar ik schijt echt in me broek

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    oeh bah daar zou ik dus echt kippevel van krijgen!

Als het je bang maakt weg ermee!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dat ding van ons spoort ook niet hoor haha.. geloof niet zo in spoken/geesten eigenlijk... hij gaat zoieso standaard elk half uur een keertje af.. bij ons staat hij op de trap met de sensor naar voren, dus richting de voordeur.. als ik de deur naar de gang vanuit de woonkamer open doe, sta ik achter de sensor dus die kan me niet zien/voelen zeg maar.. en toch gaat dat ding af.. loop ik de trap op naar boven gaat ie niet af en loop ik de trap af naar beneden gaat ie wel af.. klopt voor geen meter, maar denk niet dat er geesten in het spel zijn...
    anders idd gewoon weggooien, gebeurd er wat anders koop je toch weer een nieuwe?

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh dat stinkt!
    Weet niks van spoken maar die Brise is echt te vies :D

Heb op de wc een one-touch, nou ik heb liever poeplucht dan dat! En hoe snel je de deur ook achter je dicht doet, je ruikt het in het hele huis als er iemand op heeft gedrukt!!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Skatje: Je kan ook een ander geurtje proberen:p

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Heb ik gedaan ik vind ze allemaal vies ;)
    Ik hoop maar dat hij snel op is :D

Weggooien vind ik dan ook weer zonde, haha!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha tuurlijk is dat geen spook hahahaha

ik dacht het ook maar het reageert ook op licht dus als jij de slaapkamer licht uit doet spuit ie jah hahaha

ik was ook een keer alleen thuis en toen deed ik dus het licht uit en sppot hij en ik schrik durfde niet meer naar boven haha,,een half uur later ik doe de lamp aan en spoot ie ook dus die reageerd ook op licht hahahaha...

maar ik vond het wel leuk hoe je het vertelde haha

ik zou zeggen probeer het maar eens uit met het licht dan heb je denk ik je antwoord al haha

succes meid

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Het brise-spook

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    spook?
    proest!
    :D

de sensor zal wel sterker zijn dan je verwacht.
    ik denk niet dat een spook in een brise unit gaat zitten wachten tot jullie naar bed gaan..

maar ik zie dan ook niet zo snel spoken, als je echt bang bent gewoon (laten) weggooien dat ding.

ruikt de vuilnisbak ook weer lekker! ;)

14. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Het Brise-spook :) , blijkt toch geen Brise-spook te zijn! Zoals babyhope zei dat ding reageert dus op licht! Heb het net ff getest en idd! :):):) Nou ja toch goed dat ik hier de oplossing vind anders had ik vannacht weer niet met het licht uit durven slapen :D:D

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sja, je moet toch wat als je dood bent... Om nou de hele tijd met een geur van rottend vlees rond te hangen... :D:D:D

Ik zat ook meteen aan het licht te denken. Test het eens uit zou ik zeggen. Als het het licht is, is het wel smerig van Brise, want dan gaat ie sneller op dan nodig is.
    Ow, ik was bezig met typen... Je hebt het al getest... :)

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Misschien dat het afgaat van de trillingen (jullie voetstappen, deuren open/dicht gaan) of zoals iemand anders zei van het licht dat aan en uit gaat.

Spoken.. :S
    Als er echt een spook zou zijn.. denk je niet dat die een wat duidelijkere manier zou vinden om je lastig te vallen als door de brise-spray af te laten gaan? :)

17. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    :D:D:D

Ja stom dat ik er niet aangedacht heb, als het licht uitgeknipt wordt gaat het ding af. So far het Brise-spook ;).

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zoalng er geen enge dingen gebeuren is er niets aan der hand,, waarschijnelijk is dat ding gewoon van slag en mocht er iets zijn meeste geesten / spoken die bedoelen het goed.

heb er ook eentje gehad die liet mij altijd schrikken maar die kreeg ik denk ik door dat ik dingen zie en dat ik iemand ken die ze door kan sturen als waren ( als je daar in geloofd ) ik ben een nuchter mens en toch zie ik dingen.. hij liet mij schrikken ,, doormiddel van licht geluid en zicht zelf te laten zien van heyy ik ben er hoor.

zins ik hem heb door laten sturen heb ik nergens meer last van ( gelukkig niet meer wakker worden van klepperde deurtjes pffff erger dn je eigen wekker kan ik je zeggen hahah )

xx

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gelukkig is het ''spook'' mystery opgelost!!:D

20. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    In spoken geloof ik niet. Maar ik vind het wonderbaarlijk dat je dat ding dat je zò vind stinken niet gewoon in de prullenbak mikt. Ip daarvan hang je hem op een plaats, met de sensor naar de muur gericht in de hoop dat hij niet spuit:D:D Geweldig gewoon, lig in een deuk hier:D

Deel Deze Pagina