Wij krijgen een decemberbaby en die wil ik natuurlijk lekker warm aankleden. Er zijn zoveel mogelijkheden qua voetenzakken en Wikkeldekens. Welke zouden jullie aanraden?
Beide! Voetenzak zou ik lekker in de maxi cosi laten liggen. En wikkeldeken gebruiken in de kinderwagenbak
Ik had een wikkeldeken in de maxicosi, waar de riempjes doorheen zaten. Daar deed ik dan buiten nog een los dekentje overheen. En in de auto deed ik het dekentje er dan weer af, want daar is het snel weer warm. In de kinderwagenbak had ik gewoon een deken met een lakentje, zoals het wiegje. De winter erna had ik in de kinderwagen wel een voetenzak. Ik denk dat ik nu weer zo ga doen, geen voetenzak in de maxicosi gemist.
Voetenzak! Mijn dochter is van januari, bij haar heb ik een wikkeldeken en losse dekentjes gebruikt in de maxi cosi. Vond het helemaal niet handig. Baby 2 krijgt een voetenzak in de maxi cosi. In de kinderwagen lag mijn dochter onder een dekentje en laken, dat ging prima. De winter erna zat ze ook in een voetenzak maar dat was omdat de kinderwagen toen in buggy stand stond en ik daar een voetenzak voor had.
Allebei. Hier drie winterkindjes, in de maxicosi lagen ze in de voetenzak van Koeka (en een jas aan). In de kinderwagen lagen ze met jasje in de wikkeldoek onder een deken. Alles van Koeka trouwens.
Ik heb ook beide aangeschaft, wikkeldeken lijkt me ook fijn voor in de box. Voetenzak van koeka gekocht