Hoi ik heb een vraagje aan de zwangere onder ons.... Zijn er dames bij die na lang overtijd te zijn geweest nog positief hebben getest? En zo ja na hoe lange tijd was dat dan? Ben al 9 dgn overtijd en blijf negatief testen... Denken jullie dat er nog hoop voor me is? Liefs Lily
natuurlijk is er nog hoop als ik zelf zo lees over het forum heen ben je niet de enigste. Anders moetje gewoon een bloedtest laten afnemen. Suc6 en sterkte
MaMa ja dat ga ik ook doen als ik over een week nog niet ongesteld ben.. Maar vorige x vroege mk dus kan zijn dat mijn cyclus ieyts van de wap is! Thanx..en jij sucses over 5 dgn he! Iemand anders die het al mee gemaakt heeft?
hey meid, wil je geen valse hoop geven maar tegenwoordig kan alles kijk maar naar mij! ik was 7 dagen overtijd en voelde me precies zwanger maar toen ik een test deed was die negatief! de dag erna ben ik naar de huisarts geweest om bloed te trekken ik moest zeker zijn en toen ik de volgende belde voor de uitslag bleek ik al 5 weken zwanger te zijn! ik geloofde men oren niet! nu donderdag moet ik voor de eerste keer op onderzoek! groetjes
ik deed n test omdat ik ineens verliefd was op mijn mannetje haha , dacht ff checken gelijk 2 streepjes volgende dag mocht ik naar de VK voor n echo en was al 8 weken zwanger , geen klachten of wat dan ook gehad dus t kan ja