Ik ben heel benieuwd hoe de ivf bij jullie verloopt. (heel ff in vogelvlucht mijn ervaring tot nu toe) Zelf reageer ik heel slecht op de hormonen, van 10 eiblaasjes , uiteindelijk nog maar 2 en die zijn ook nog eens gekrompen. Gister de eerste ivf poging afgebroken. Ik zou het leuk/ fijn vinden ervaringen te delen.
Ik heb ook PCOS, we hebben één keer IVF gedaan en vier keer ICSI. Bij mij is het inderdaad ook vaak alles of niets. Ik heb twee keer een stuk of 30 follikels gehad, wat in overstimulatie (OHSS) eindigde. En de andere keren hadden we er vier, vijf en zeven. Dat begon dan met een paar, maar vaak na het spuiten van de Pregnyl kregen er een paar nog een groeispurt. Soms is het eerst even uitzoeken op welke dosis je het beste reageert. Hoeveel eenheden heb je gespoten? Soms heb je met PCOS net iets meer nodig dan een "normaal" iemand en soms juist minder, omdat ze dan allemaal gaan groeien. Ik denk dat jij nu iets te weinig gespoten hebt. Succes met de volgende IVF, hopelijk dan meer geluk!
Bedankt voor je reactie! Ik ben begonnen met een lange poging,...dus eerst op dag 21 beginnen met deca en op dag 3 ben ik daarnaast ook begonnen met de gonal-f 150Eh,.....dit twee weken, toen moest ik met de deca stoppen en over gaan op de fostimon 150Eh (was veiliger??) Dit is meerdere keren opgehoogd naar uiteindelijk 300Eh en daarnaast ook cetrotide. Dit alles is op niks uitgedraaid en 36 dagen verder. Wat ik van jou begrijp is dat ze eingelijk moeten zoeken naar wat bij jou pas,...er is nog hoop dus?!