Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Divarg, jij bent nu echt wel aan de beurt hoor!

2. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd dufel!

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd LoveP en Dufel! Nu lekker bijkomen, uitrusten en genieten!

Haha Mags, al een wat betere bui vandaag?

Hier begint het weer wat beter te gaan. De 4 dagen extra kraamzorg zijn echt heel fijn en ik begin nu echt terug op te knappen. Ga wel nog praten over mijn angsten, daar moet echt nog wel wat mee gebeuren. Morgen dan toch echt de laatste dag kraamzorg, dan moet ik het alleen doen....
    Gisteren voor het eerst even weg met z'n 3tjes. Was lekker, maar na een uurtje ook echt weer genoeg, wilde terug naar huis en ben gelijk mijn bed in gekropen ;)

Mijn hechtingen doen trouwens nog steeds pijn! Zit hier op een zwembad, anders kan ik niet zitten! Voel me net de Gelukkige huisvrouw haha!

4. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Dufel!! En mooie datum, daar had ik zelf op gehoopt.

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Gefeliciteerd Dufel! En nu lekker bij komen. Hoop dat je herstel voorspoedig gaat!!

Hier vannacht weer wakker gelegen om niks, frustrerend. Ik ga er maar vanuit dat baby niet komt voor mijn verjaardag as dinsdag. Op mijn verjaardag zou ik wel leuk vinden, mooi kadootje :) woensdag uitgerekende datum, dus kan best, toch?

Mag toch hopen dat ik niet over de 40 weken heen ga, pffff.....

6. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Gefeliciteerd Dufel!! Mooie naam!

Kan zeker goed Mags, ik hoop het voor je!

Hier 41 weken, geen baby te bekennen en geen enkel voorteken, ik voel me belabberd geestelijk :'(

7. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ah divarg, ik heb het met je te doen! Ik heb het nu al helemaal gehad. Ik heb totaal geen zin in mensen om me heen ( man en kind gelukkig nog wel) maar visite echt niet...wil gewoon met rust gelaten worden. Herkenbaar?

8. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Heel erg herkenbaar!

Divarg hoe begrijpelijk, zou niet weten waar ik het zoeken moest, 41 wkn pffffff... Het is gewoon tijd!!

9. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik heb het liefst ook geen mensen om mij heen, en als ik ze wel om mij heen heb graag over alles praten behalve de zwangerschap. Ik krijg nu al appjes van mensen of er al iets is. Pfff rot op!

10. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Oh Divarg! Het is wel echt jou beurt nu hoor! Nog heel even volhouden. Dikke knuffel!

Die beginnen er wel vroeg mee Nadanovember.. Lief bedoeld waarschijnlijk, maar zo irritant!

11. XDeniice

XDeniice Lid

10 sep 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dufel!

Hier sinds een week weer is een goeie dag&nacht gehad!
    Kan dat toch blij maken.. 😊

Visite.... Het is toch gewoon te heerlijk om lekker met je partner (&gezinnetje) te zijn.... ❤️ En dan ook nog de gastvrouw zijn... Nee hoor, ik sla ook een rondje over.

12. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Zeker herkenbaar Tantetil! Dat heb ik ook, word ook niet goed van iedereen die constant vraagt 'is er nou nog geen baby?' Maar jij bent ookal hard op weg! Niet iedereen gaat zover over tijd als ik gelukkig :D

Nanda, die zijn er idd erg vroeg bij, irritant zeg! Stel dat je wel flink over tijd gaat, heb je nog weken dat gezeur :eek:

Dankje Ballerina! Wat fijn dat jij wat geland bent :)

Korte nacht gehad hier, 6:15 wakker met menstruatiekrampen die wel regelmatig komen qua tijd maar qua duur en intensiteit nogal fluctueren. Ben erg moe maar slapen zit er niet meer in :( Of het nou begonnen is of niet, geen idee, naar, onzeker gedoe!

13. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Nou divarg, het klinkt alsof het wel aan het rommelen is daar! Ik hoop van harte dat het nu door gaat zetten. Ik me zo goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!

@ballerina, de kraamzorg had bij mij toen een gouden tip ten aanzien van de hechtingen. Wie weet doe je dat al, maar ze zei:
    Ff een vuilniszak over de wc-bril heen doen dan lauw water erin en biotex. Er elke dag ff 5 minuutjes in gaan zitten (Niet langer anders lossen de hechtingen toesnel op) hielp bij mij echt heel erg! Daarna kan je de vuilniszak gewoon lekprikken.

14. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Wat is het rustig hier dames! Is het bij iedereen begonnen? Hier ff met die kleine naar de speeltuin geweest. Nu weer lekker binnen in me holletje haha. Man aan het werk. Alleen geen zin om te gaan koken straks. Dus denk dat het voor die kleine een potje word en voor mezelf een uitsmijter ofzo.
    Bij me vorige zwangerschap zo goed op me eten enzo gelet alles gezond etc. Vitamines genomen noem het maar op. En deze zwangerschap foei foei. Nja ik hoop maar dat ze er niet onder geleden heeft!

15. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Spannend Divarg! Hoe is het nu?

Dank je Kers! Ga ik zeker proberen! Baal er echt van, de eerste dagen na de bevalling nergens last van Tot ze begonnen te trekken.. En het zijn de inwendige, dus los knippen gaat niet :x
    Nog even geduld en lang leve de zwemband ;)

Kraamzorg is vertrokken. Ik weer huilen natuurlijk.. Nu 3 volledige dagen alleen (ml moet werken) daarna is hij terug 1.5 week thuis. Pff weet dat ik het kan hoor, maar zie er zo tegenop! Dacht dat mijn moeder nog wel zou komen, maar die is zwaar verkouden, dus dat gaat hem ook niet worden..

16. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Divarg hoe is het nu? Ben erg benieuwd of het heeft doorgezet!

Hier een dag met ups en downs. Wel veel harde buiken en enorm zwaar gevoel in mijn buik. Durf er niet op te hopen maar ik wil zo graag dat ze nu eens komt!

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    *komt even om een hoekje gluren*

Succes even dames.

Klinkt als een goede tip met die vuilniszak

18. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Het was bij mij echt een verschil van dag en nacht. Ook gewoon ff geen onderbroek aan en aan de lucht laten drogen is ook prettig die kraamverbanden helpen namelijk ook niet echt mee. Gewoon ff iets onder je billen leggen.

Ballerina lastig is het dan als het anders gaat als je gedacht had met je ma. Maar je red het echt wel. Gupje lekker op je borst en genieten maar!

Ik denk dat het bij divarg nu echt is begonnen, spannend!

Hier ook nog steeds geen voortekenen, maar dan ook echt niets haha. Alleen mijn humeur schommelt nogal. In dat opzicht ben ik echt blij als het begint! Haha niet dat het daarna lekker stabiel zou zijn maar goed :p

19. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ballerina, je kunt het zeker! Is er niet iemand anders die nog even kan helpen? Maar rustig aan. Ik moest ook huilen toen de kraamzorg weg ging.....schijnt heel normaal te zijn 😉

Mags, het duurt nooit lang meer en dan hebben wij ons kleintje ook.

Dufel, lekker aan het genieten??

Hier een rustig dagje. Weinig harde buiken oid. Ben zo benieuwd wanneer het nu eens gaat beginnen....en hoe.

20. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    de 1e dag alleen thuis met mn uk vond ik ook eng, maar het wende snel.

Vandaag ook weer appjes van schoonmoeder en een collega, of alles nog rustig is. Ik reageer er maar gewoon niet op..zucht. Geen nieuws is geen nieuws!

Deel Deze Pagina