Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @miss:nee is helemaal afgeschermd die vip.ers..niemand kan daar lezen behalve als je lid bent.

@cin:er is zeker nog goede hoop als je morgen pas je NOD blijkt te hebben. ik duim voor je en zeker zaterdag :)

@tamtam:baluh van je pols en dat je nog niet volledig kan werken daardoor.wat gaan ze verder in het ziekenhuis doen?

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Mienime: Ik weet niet precies wat ze gaan doen, maar ik denk foto's maken.
    Dan kijken wat ze er aan kunnen doen.

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zo ik ben bij de dokter geweest.
    ik vertelde dat ik zwanger ben positief heb getest 4 dagen voor nod.
    ohhh zegt ie dan weet je het al heel snel! dus je test was positief? ja heb er inmiddels 5 gedaan zei ik toen moest ie lachen. zegt ie nou dan weet je nou toch wel zeker dat je zwanger bent 1 is wel genoeg hoor!
    ik schaamde me kapot.
    hij vroeg of ik me zwanger voelde ik zeg ja echt wel heb overal last van!
    nou das mooi zegt ie weet je in iedergeval dat je zwanger ben sommige mensen voelen niks. ik zeg nou dan wil ik wel ruilen met die gene.
    tgoen vertelde hij wat ik wel en niet mag doen wel en niet mag eten enzo.
    en kreeg ik een verwijsbrief mee.
    dat was het!

hij heeft ook geen onderzoek of wat dan ook gedaan!
    blijkbaar vond hij me zwanger genoeg ofzo.
    dus ik blij hij blij iedereen blij.
    nou ff eten klaarzetten voor vriend dat ie kan koken ff stofzuigen en omkleden dan werken!

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Mooi, da's dus allemaal goed nieuws!
    Maarre....eventueel wil ik als niet-zwangere wel met jou ruilen als ik dan zwanger mag zijn? ;) Ik neem alle kwaaltjes op de koop toe, vallen toch in het niet bij het besef dat er een kleintje in je buik zit....

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    hey miss.

Dat ik positief teste belde ik ook de dokter die zei dan hoef je hier niet te wezen bel maar de vk.. En daar is alles via gegaan... is ook per plek verschillend misschien..

6. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

idd heb vrijdag gebeld naar HA maar ze gaven mij meteen het nummer van de verloskundige. En die dames zijn er alleen van dinsdag tot donderdag, dus morgen ff bellen.

hoi allemaal trouwens ;)

7. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Hoi hoi allemaal! Heerlijk zo'n nieuw schoon topic.

@pixie: het is wel onaardig dat je de juni en juli zwangeren van de lijst heb afgehaald. Ga je er vanuit dat iedereen die zwanger is geraakt zich niet meer in dit topic zal laten horen? Wij zijn toch een clubje?

@lieke: we leven allemaal met je mee... ik hoop echt voor je dat het gewoon lekker raak is!

@misS: Vervelend hoor, al die kwaaltjes. Maar je bent wel zwanger! Wij willen ook! Lukt het stoppen met roken al?

@mamaline: heb je een ongeduldige man? *Snuffie kruist haar vingers en hoopt dat er morgen 2 streepjes op staan*

@meintje: vervelend dat je ongie niet wil komen. Niet ongerust worden, hij komt vanzelf!

@northern: lekker hoor, vakantie! Het is ook vast geen straf om aan een baby(&kamer) te werken!

@sushi: welkom hier en succes met zwanger worden!

@tamtam: jasses, eerste werkdag! :(

@meiden die overtijd zijn en niet positief testen: :(

Vandaag weer fijn gewerkt. Had wat moeite met het eten binnen houden en heb keelpijn. Al met al een gewone dag in het jaar.

Vanavond lekker weer TV kijken en we gaan weer een poging doen om vroeg naar bed te gaan (voor 0:00 lukt nooit :( ), want ik merk de laatste tijd dat ik toch echt 8 uur slaap nodig heb.

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Toentertijd ben ik meteen naar de VK-praktijk gegaan en we gingen tussendoor verhuizen en heb ik gebeld naar de volgende VK-praktijk.Geen probleem.
    Mocht ik weer zwanger raken bel ik meteen weer de praktijk die ik had.

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heeey meiden,

Nog nieuws hier?
    Ik zie dat we een schone lijst hebben.
    Misschien moeten we achter de naam zetten
    of de 2e, 3e......

Ik heb ook mijn eerst werkdag weer gehad.
    Pfff ben het al weer zat. Alles wat tegen kon zitten zat ook wel tegen. Ben eigenlijk al wel weer aan vakantie toe 8)

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ey bowen, nothing new here.
    ik dacht dat het er wel achter stond eerst welke ronde iedereen zit.

ik las bij NOD Aug. wat er op je werk was,wat een toestand zeg allemaal op je 1e dag.maar iedereen is altijd meteen weer aan vakantie toe he..komt dat je weer in dat ritme moet komen.

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Helaas geen nieuws :( Behalve dan dat er veel mensen een baaldag lijken te hebben. Ik in ieder geval wel, haha.

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja ik ook...heb een soepie gegeten net dus nu heb ik het warm, maar toenstraks had ik het koud met 24 graden in huis :(
    ben ik megamoe..komt dat dochterlief de halve nacht heeft liggen spoken :eek: vandaag weer vroeg naar bed voor de 4e keer binnen een week tijd en morgenochtend naar het CB.

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zelfs de kids op me werk hadden een baaldag
    kwamen allemaal huilend en moe binnen dus weet niet wat ze allemaal gedaan hebben vh weekend.
    Ik ben blij dat ik nu nog even kan genieten vd rust in huis zal dalijk wel anders worden mocht er ooit een kleintje hier komen.

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hmm zal allemaal wel aan de maan liggen dan.

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik ben het zat. Ik ben het broekloeren zat, het bij ieder pijntje, steekje, plopje, geborrel denken "wat was dat?", het om de 10 minuten naar de wc lopen om te kijken of er al :evil: :evil: te zien zijn, het misselijke gevoel waarvan ik niks durf te denken...
    Ik wil gewoon ongesteld worden, nu, nu, nu.

zo, dat lucht op

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik bedoelde titel van het forum ;)

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Zal wel in de lucht hangen dan haha
    Ik blij dat ik niet meer in de kinderopvang werk pfff.1tje is op het moment genoeg en straks hopelijk 2, veeeel verder in de toekomst misschien zelfs 3 en dan heb ik mn eigen KDV ;) haha

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    owwwwww, kijk dat geeft alweer duidelijk aan hoe gaar ik ben hihi

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    cin 1979 als we het willen blijft het weg en als we het ff niet willen komt het juist pffff

Maar snap het wel hoor wachten duurt soms erg lang haha

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    *smeert wat ketchup in slipje van Cin...als ze weer gaat broekloeren is ze ongi ;) *

Deel Deze Pagina