wie nog meer aan het wachten.

Discussie in 'De bevalling' gestart door nancy25, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Spannend Twanneke, hopelijk gaat het snel beginnen nu! Hier nog steeds niks, de moed zakt me een beetje in de schoenen.. Ik weet dat 40+4 heus nog niet zo erg is, maar omdat zl met 39+2 kwam zit ik voor mijn gevoel nu al zo lang te wachten :( Mijn broertje woont in het buitenland en hij is tot aanstaande vrijdag in Nederland, ik zou het zo jammer vinden als hij de baby niet meer kan zien voordat hij weggaat. Daarna zie ik hem weer een half jaar niet. Dus: baby kom eruit! Please!

2. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Oh, dat had ik bij mijn eerste ook Lenne. Mijn zusje studeerde toen in het buitenland en was vlak voor mijn uitgerekende datum naar Nederland gekomen. Maar ik ging 2 weken over tijd en zij moest voor haar opleiding echt weer terug. Uiteindelijk beviel ik op het moment dat zij in het vliegtuig zat. Ze kon wel janken, vooral omdat ze ook geen geld had om zomaar nog een keer heen en weer te reizen. Later zijn we haar als verrassing zelf op gaan zoeken.

3. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Aaargch! Lekkere timing :( Hoor net dat mijn jongste zoontje bij de opvang op zijn hoofd gevallen is en moest braken. Die moeten we dus vannacht nog een keer wakker maken. Ik hoopte eigenlijk vannacht te bevallen...

4. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebeurde tussendoor niks.. Had ook niet verwacht dat er iets zou gebeuren.. En toe. Opeens vliezen gebroken. Pas toen vliezen waren gebroken kreeg ik af en toe menstruatie krampen en tijdje later kwamen de weeën in rap tempo.. Dus kan nog alle kanten op!

5. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Twanneke! Ik ben zondag gestript en vond t ook niet erg pijnlijk voelde ook bijna niets! Ik had net 1 vingertop ontsluiting😁 .. De volgende dag om 18.05 uur had ik ons meisje op mijn buik.. Gaa duimen voor je dat t bij jou ook zo snel gaat! Ik
    Had trouwens hetzelfde met harde buik. Snacht begon de krampjes.. Suc6!!!

6. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Grinnik. Als het zo lang gaat duren, wordt het mijn langzaamste bevalling tot nu toe :D De vorige duurden 3,5 en 2,5 uur. Maar morgenmiddag mijn meisje hebben, daar zou ik onmiddellijk voor tekenen!

7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hoop dat je inmiddels ligt te bevallen Twanneke! Wordt nu wel hoogtijd voor jou..

Ik lig al uren wakker, dochter is aan het dromen zo te horen, hoor wat "gehuil" zo nu en dan. Morgen naar de vk.

Zijn jullie allemaal al over de 40 weken?

8. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Helaas, nog geen krampje te bekennen.
    Gisteren wel sneller harde buiken, maar tot nu toe niets dat doorzet.
    Mijn lijf is blijkbaar erg goed in het onnodig lang binnen houden van kindjes :(

Hoop dat je nog een beetje kunt slapen, anders wordt het een lange dag met zo'n dreumesje om je heen...
    Ik lig ook gezellig wakker inmiddels, maar vandaag is mijn vriend vrij, dus kan ik lekker nog even op bed blijven.

9. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Wat lijkt me dat ontzettend frustrerend.. Al 11 dagen over tijd zie ik. Hebben ze het al over inleiden gehad? Fijn dat je straks lekker kan blijven liggen. Misschien zet het alsnog wel door, ik duim voor je. Was je bij je andere zwangerschappen ook zo ver over tijd?

Hier geen oog meer dicht gedaan, ga zo nog een laatste poging wagen en anders ga ik maar een filmpje kijken. Dit is niks zo.. Wordt inderdaad een lange dag met m'n meisje zo. Maar ze gaat even naar de creche en ik kan naar de kapper.. Even ontspannen.

10. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ik word sowieso zaterdag ingeleid, die afspraak staat gelukkig al. Nu alleen nog hopen dat we dat niet gaan redden. Ben de vorige keren ook allebei ingeleid bij 42 weken, dus dit is gewoon 'mijn ding'. En er zeurt ondertussen van alles, maar niets wat je echt een wee (of zelfs maar een voorwee) zou kunnen noemen. Vanmorgen wel (een deel van?) de slijmprop verloren, dus er gebeurt wel wat, maar nog niet echt heel veel.

Veel succes vandaag. Fijn dat je nog wel even lekker rustig aan kunt doen. Dat is wel nodig na zo'n nacht.

11. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Jeetje twanneke jij hebt ook van die olifanten zwangerschappen nou ik kan erover meepraten ben nu al gefrustreerd dat er nog niks is gebeurd ben ook 2x tot 42 weken doorgelopen.
    Volgens de vk komt een derde echt altijd anders nou tot nu toe nog helemaal niks pfffff vindt t echt heel frustrerend terwijl ik nog niet eens 40 weken ben(wel bijna)maandag komen ze bij me thuis strippen hoop dat t toch nog wat voor je gaat doen toi toi toi

12. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ja leuk hè, die lange zwangerschappen :( En als het nou nog kleine kindjes waren... Nee, ik produceer kleine reusjes (de jongens waren 9,5 & ruim 10 pond, deze wordt op 9 pond geschat).

Bij mij zeiden ze trouwens juist dat ik er niet echt van uit hoef te gaan dat het deze keer wél spontaan zou komen, dat de 3e bevalling meestal op de 2e lijkt. Wel fijn dat ze al vanaf 40 weken willen strippen, hopelijk ben je daardoor dit keer iets eerder aan de beurt. Zeker als je er al 2 hebt rondlopen, zou dat wel fijn zijn.

Hier gebeurt ondertussen niet veel. Mijn baarmoeder lijkt wat gevoeliger, maar beebje vermaakt zich er nog prima. Enige verschil is dat ik nóg moeilijker loop dan ik al deed. Ik las ergens dat het nog tot 48 uur later effect kan hebben, dus we wachten rustig af. En anders morgenavond weer naar het ziekenhuis...

13. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff. Lijkt me best heftig. Zulke grote kinderen en je dan alsnog zo lang laten door lopen. Sterkte nog even! Hoop dat het ieder moment losbarst voor je!
    Vind het zelf zo eng als ze je zo lang laten doorlopen. Tot 42 weken is best een end; en lijkt mij best gevaarlijk voorbije kindje.. Maar ja; ze
    ze zullen het wel met een rede zo doen..
    Hier hoop ik niet zolang door te hoeven gaan. Kindje is nu redelijk klein geschat en alleen maar fijn als ze niet te groot is; want de billen moeten eerst.

14. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Een stuitbevalling, daar moet ik dus weer echt niet aan denken! Hoop dat jullie niet al te lang hoeven wachten en dat je kindje zo mooi klein blijft. Lijkt me heerlijk, zo'n "echte" kleine baby.

15. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dochter was met 39+1 geboren in stuit met 2760 gram. En denk zo 45/46 cm... Hoop deze keer hetzelfde ongeveer. Schattig van afgelopen week was ietsje groter, maar mag van mij wel weer zo klein zijn.

16. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Balen Twanneke! Je geduld wordt aldoor goed op de proef gesteld zeg maar. Ik heb inderdaad ook gelezen dat strippen tot 48 uur erna effect kan hebben, dus ik zal nog even voor je duimen dat het doorzet. Zou wel fijn zijn als je nu een 'natuurlijke' bevalling krijgt i.p.v. een inleiding.

Van onze 1e ook ingeleid, hoop dat nu echt te voorkomen. Vond het heel pittig, een bevalling die begint uit zichzelf lijkt me een stuk 'prettiger'.

9 pond, dat is inderdaad niet echt een kleine baby.. Al lijken baby's als je ze eenmaal in je armen hebt altijd klein dat scheelt. Maar ik kan me voorstellen dat je een 7ponder dan ook wel een keer leuk zou vinden. Wie weet verbaast dit kindje iedereen en blijkt het 7,5/8 pond te zijn. ;)

17. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Nou, er gebeurt hier ondertussen van alles, maar of het voor het 'eggie' is, durf ik echt niet te zeggen. Sinds vannacht zijn mijn darmen flink overstuur. Liggen regelmatig in de kramp en mijn baarmoeder krampt gezellig mee.
    Maar ja, mijn jongste is ook aan het spugen geweest en heeft nu ook diarree, dus voor hetzelfde geld is het gewoon een virusje...
    Vanavond weer een date bij de verloskundige, ben benieuwd wat zij zegt.

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Spannend Twanneke !!!!

19. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Zeker! Hele dag al krampen ondertussen, maar het is echt een zooitje: lang, kort, sterk, zwak, snel achter elkaar, lang uit elkaar. Heel irritant.
    Ben benieuwd wat de verloskundige vanavond zegt. Ik hoop stiekem dat ik gelijk mag blijven, maar tot nu toe gaat deze zwangerschap nog niets zoals ik het hoop...

20. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Spannend twanneke@ben benieuwd wat ze zegt.
    Hier was de 1e 'maar'3260 gr bij 42 wk
    2e was 3750 gr
    Hoop dat dit kindje niet heel veel groter gaat worden

Deel Deze Pagina