Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit wanneer het geboren wordt... Ik heb er net zo weinig invloed op, dus kan me wel druk maken over 27 april, 4&5 mei.. Maar als ze besluit dan te komen zal er toch niks andere opzitten dan erin meegaan haha..
Mar77@gefeliciteerd met Fygo! Gelukkig dat alles nu goed gaat en je lekker naar huis kan,wel heftig zegezeker voor je man. Bepje@spannend zeg ben benieuwd of je al weeën of een baby hebt😊 Ik wil,ook,wakker worden met gebroken vliezen ben er helemaal klaar voor! 26ste is m'n oudste dochter jarig en ben ik precies 40! Weken zou wel een stunt zijn haha 27 ste lijkt me perfect!
Hoi dames, ik zou graag met jullie meeschrijven. Ben morgen 38 weken, heb het gevoel dat het nog wel even duurt voordat ze komt. Nog geen echte voorweeën of iets gehad. Alleen wat last van 'druk' onder en pijn in m'n liezen. Gefeliciteerd mar77!
Eigenlijk is vandaag de laatste dag dat ik wil bevallen, en dan niet tot na donderdag. Dan trouwt mijn zusje, en daar wil ik natuurlijk heel graag bij zijn! Hopelijk begint het vanavond gewoon lekker, en anders kan ik het hopelijk ophouden tot vrijdag.... Koningsdag en 4/5 mei maakt me niet zo gek veel uit. Het zijn altijd feestdagen dus je bent lekker altijd vrij, das ook niet gek. 4 mei is misschien minder vrolijk voor je gevoel, maar ach... Ik zou me daar niet druk om maken. Ik hoop sowieso dat ik mei niet haal hoor, pfff.. Mar77, mooie naam!! Hier weer voorweeën, t houdt ook niet echt op. Soms is het wat minder of zijn het alleen harde buiken, en soms komt er opeens weer een pijnlijke tussendoor... Ik hoop nu alleen heel erg dat de baby niet raar ligt of er iets anders is waardoor ik nu wel steeds weeën heb maar er niets lijkt door te zetten. Je hoort wel eens van bevallingen van 48 uur ofzo... Maar zolang het nog onregelmatig is ga ik daar maar niet vanuit. Het zijn die pijnlijke he, dat maakt het erg naar. Ik hang alleen maar op de bank...
Voor mijn verlof had ik wel dagen dat ik echt niet wou bevallen.. Maart vond ik bijv echt niet leuk om in tebevallen waarom geen idee eigenlijk.. Zelf zag ik de uitgerekende datum wel helemaal zitten 6-4-2015 en 3-4-2015 vond ik ook leuk maar niet gelukt 😂.. Een vriendin van mij is diendag wel bevallen 😊.. Nu maakt t me echt niet meer uit! Wachten ben ik zat. Gentle jeetje die kleine maakt t je wel lastig he! Ik hoop voor je dat straks met piepende banden naar het zh mag (voor een goede en gezonde bevalling natuurlijk 😊 ) vind je het ook zo moeilijk om rustig te houden of gaat dat wel? Mar77 leuke naam! En fijn dat je bijna weer naar huis mag 😀! Mj89 suc6 met de laatste loodjes! Ik ben vanochtend gestript.. Baby nog druk wel in buik maar de harde buiken zijn wel langer nu plus ik snap nu echt wat iedereen bedoelt maar harde buiken. Iedereen een fijne avond!
wow Gentle bij jou heb ik echt het gevoel dat je al 10x bevallen bent en al minstens 44 weken zwanger bent,,,,, hoop dat het doorzet vandaag.
MJ, welkom. Succes met de laatste loodjes. Oh nee Gentle, niet weer voorweeën! Wat een ellende! Ik ga opnieuw voor je duimen dat het doorzet, maar iets zegt me dat je hier morgen ook weer gewoon te vinden bent... Ilz, ik hoop dat het strippen iets doet en dat je vandaag of morgen een kleintje in je armen hebt. Veel succes! Ik zou het trouwens ook niet erg vinden als mijn kind op koningsdag jarig is hoor. Maar ik ken wat mensen die op 30 april jarig zijn en zij vonden het maar niks om op koninginnedag jarig te zijn. Het is inderdaad wel een vrije dag, maar iedereen maakt altijd al andere plannen. Wij hebben mijn eerste niet-beval-datum vandaag 'overleefd', vond het toch wel fijn om nog bij de 65e trouwdag van mijn opa en oma te zijn. Zeg nou zelf, ze zijn 97 en 91 jaar oud, zoveel van die dagen gaan we niet meer meemaken. Werd wel vreemd aangekeken toen ik verscheen, niemand had me echt verwacht
Hier alles rústig geen voor weeën helemaal niks . Heb ook geen haast voel me nog prima. twanneke inderdaad speciaal dat je er nog bij kon zijn . Speciaal Hoor zoveel jaar getrouwd!
Goedemorgen allemaal! Iedereen rustig de nacht doorgekomen? Of zijn er nog dames bevallen vannacht? Hier nog steeds weinig te melden helaas. Kinderen naar school/opvang gebracht vanmorgen, dus ik heb het rijk voor mij alleen vandaag. Best lekker, na toch best een druk weekend. Ga maar eens een fotoalbum maken voor een van de jongens, een van de weinige klusjes die ik nog over heb ondertussen...
Hier alles nog rustig, 40+3 inmiddels. Allergieën worden met de dag erger dus ga toch maar weer met de huisarts overleggen, voel me zo beroerd Straks naar de verloskundige, ik hoop héél erg dat ze me wil strippen maar ben bang dat ze dat niet doen voor de 41 weken. We zullen zien. Ik heb net in elk geval boodschappen gedaan voor de hele week, dus dat is maar weer geregeld. Fijne dag allemaal en ik hoop dat iedereen snel mag bevallen
Succes bij de verloskundige. Strippen doen ze normaal gesproken vanaf 40 weken niet zo moeilijk over, toch? Zal voor je duimen! Ik heb hier ook al een enorme voedselvoorraad in huis Mijn hele vriezer ligt vol met maaltijden, dus als de kleine er is, hoef ik me daar voorlopig niet druk over te maken.
Hallo, zaterdagmiddag na 12 uur bezig te zijn geweest ,bevallen via alsnog keizersnee van zoonJens. Morgen mogen we naar huis.
Marleneke gefeliciteerd! Stoere naam. Hoop dat jullie het allebei goed maken. Fijn dat je morgen weer naar huis mag. Duqi, wat ontzettend frustrerend dat het niet doorzet.
Hier rustig. Maar heb nog wel even.. Toch grappig; mag van mij nog liever vandaag dan morgen komen, maar was gister avond zo mor; toen zei ik tegen m'n man; dat het liever niet die nacht kon komen; want wilde eerst ng even lekker slapen lol...
Hier hetzelfde hoor, ik denk regelmatig 'eerst nog even slapen'. Heb ondertussen zelfs zoiets van: blijf nu ook maar gewoon zitten tot ik word ingeleid, dan kan ik het tenminste van tevoren allemaal plannen (qua opvang voor de jongens e.d.). Hoop nu alleen wel dat ik snel kan worden ingeleid.
Ze wilden me helaas niet strippen vandaag, dat doen ze hier blijkbaar pas vanaf 41 weken Wel was m'n bloeddruk verhoogd dus ik moet donderdag terugkomen voor bloeddrukmeting en urinecontrole. Ik kan me voorstellen dat jij het wachten inmiddels ook wel zat bent Twanneke, hopelijk ben je snel aan de beurt!
Ik ben het inderdaad echt heel erg zat inmiddels. Zeker na een paar drukke dagen, zoals afgelopen weekend, kan ik echt niet meer voor- of achteruit. Zitten, staan, lopen, liggen, alles doet pijn. Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis, maar ik durf er eigenlijk al niet meer op te hopen dat ze dan een beslissing nemen. Ik vermoed dat ze me donderdag of vrijdag nog een keer terug laten komen en het dan pas gaan hebben over inleiden.