Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Xon: mooie foto van je Clomid :D. Jij BENT je Clomid, momenteel.

    Van die Clearblue ovulatietesten heb al vaker gehoord dat ze niet zo gevoelig zijn. Dan is het helemaal geldverspilling. Beetje jammer.
     
  2. Iris 2

    Iris 2 Actief lid

    18 okt 2010
    128
    0
    0
    @Sneeuwmees: Een beetje een late reactie op je antwoord, maar er wordt ook zo razendsnel geschreven. Nu ik weer naar m'n werk ga moet ik het hebben van de avonduren en ik moet echt bijlezen! Ik had nog niet verteld dat ik zwanger was totdat ik me ziek moest melden, toen heeft m'n leidinggevende het wel gezegd, dus ze wist er van...Voor ik vandaag weer begon, heb ik met de ass.bedrijfsleider gesproken en duidelijk gemaakt dat ik heel kwaad ben over de manier waarop ik behandeld word. Ik was echt in staat om niet te gaan. Ik heb ook gezegd dat ik me niet bang laat maken en dat ik als het zo moet, me de volgende keer meteen ziekmeld ipv eerst nog een week op paracetamol werken. Zij had gelukkig WEL begrip voor me..
    (Oke..nu laat ik het los,,anders word ik weer pissig:D)

    Voor iedereen die vage klachten heeft (jeuk, misselijkheid,andere vage of hoopvolle klachten)..ik duim voor jullie!
    Ik voel zelf al dat het bij mij deze maand niet raak is..maarrr nieuwe ronde nieuwe kansen.:)
     
  3. la femme

    la femme Fanatiek lid

    16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey kwebbeltantes...:D

    @ Maureen: Gek makend zo'n vrouwenlichaam hè. En je durft eigenlijk ook niet toe te geven aan kwaaltjes, want je weet dat je lichaam zo met je kan spelen. Deze maand ben ik erg rustig en probeer alles in een doofpot te stoppen. Zo hoop ik het minst teleurgesteld te worden as. zaterdag. Maar dat heb ik ook pas geleerd door bij mijn 2e zwangerschapr lang gewacht te moeten hebben. Elke maand had ik weer hoop....hoop doet leven hè....Maar nu ben ik weer een jaar wijzer ;)
    @ Adora: Hey, hoe gaat het met jou? Zo te lezen gaat alles goed. Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. Succes met de echo. Laat je nog even weten of alles goed was. Ik duim voor een mooi kloppend hartje.
    @ Xon: Ik denk zeker dat, door onze leeftijd, we wat meer geduld moeten hebben en voor jullie zal dat zeker nog meer nadelen hebben wegens de zi. Wordt er op een gegeven moment dan een stap naar IUI gedaan? Een vriendin van mijn vriendin, ook een BAM, heeft uiteindelijk dmv IVF een kindje gekregen. (ook IUI gehad, maar dat lukte niet)
    Ik heb het al eens gezegd, maar vind jullie hartstikke dapper en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.
    @ Dominique: Succes vrijdag ipv zaterdag :p Ik hoop dat je, als de echo goed is, toch een beetje kan gaan genieten.
    @ Almika: Hoe is het met de jeuk? Hier heb ik de testdrang onder controle. Ik test eigenlijk nooit voor NOD. En omdat ik mijn ei niet gevoeld heb, is het deze maand helemaal een beetje gokken 8)
    @ Impie: Maar moet je dan wel een templijst bijhouden, zodat ze kunnen zien dat je ei gesprongen is? Of bloed prikken? Raar toch dat je zelf mag bepalen of het goed gaat...hoe weet je dat nou?Succes in ieder geval. Ik kan me voorstellen dat je met meer slikken, wel echo's er naast wilt. Zo meteen rijpen er heel veel eitjes....
    @ Justme: Hopelijk is geen nieuws, goed nieuws en ben je aan het feesten.

    Ga lekker relaxen,

    Liefs Femme
     
  4. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sorry sorry maar ik ben na het eten op de bank in slaap gevallen ben nu net pas weer wakker

    Xon wat naar dat je je zo voelt , ik had zelf hoofdpijn bij clomid gebruik.

    all zwaai ben een beetje brak
     
  5. Gerlinda

    Gerlinda Niet meer actief

    Haha... dank je ;) ik zie er zijn nog een hoop meiden bijgekomen hier :) ik duim voor jullie allemaal meiden :)

    7 Weekjes vandaag (staat in mijn banner) vorige keer had ik rond deze tijd al beginnend bloedverlies en is de zwangerschap in een miskraam geëindigd (ik had geen enkel kwaaltje en voelde me topfit.. over de zwangerschap had ik vanaf het begin geen goed gevoel) nu heb ik gelukkig wel een goed gevoel, maar is toch even spannend tot de echo.. morgen rond 12 uur ;)
     
  6. Gerlinda

    Gerlinda Niet meer actief

    Dominique, fijn dat je vrijdag weer een echo hebt... ik duim voor je meis ;)
    Krijg jij ook inwendige echo's?
     
  7. alice1974

    alice1974 Actief lid

    11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Wat ik nou zo moeilijk vind, is dat ik slecht namen kan onthouden... Ik schaam me gewoon:)
    Ik lees wel alles hoor en ik ga toch een poging wagen:
    @ Xon, ik hoop dat de Clomid goed aanslaat en dat je toch eens snel een posi zwangerschapstest in je handjes mag hebben.
    @ Dominique, vertrouwen heb je niet zomaar, dat groeit door o.a. bevestiging en tijd. Zal duimen dat je binnenkort meer vertrouwen krijgt, dat maakt ook de weg vrij voor het genieten van je zwangerschap.
    @ Almika, hopelijk is die jeuk een goede voorbode:D
    Dan nog iemand die geïnsemineerd is, duimen dat die raak is;)
    Maar ja, duimen doe ik natuurlijk voor alle w8bankers:D
    Voor degene die eraf zijn gevallen, volgende periode is jullie maand!

    Tja, en mezelf.... Ik word erg onzeker van mijn eigen lijf. Ik durf niet meer na te denken over eventuele klachtjes. Bang voor een teleurstelling. Voorgaande maanden bewust geklust maar nada noppes en deze periode met condoom omdat ik 24 februari al mijn tandjes moet laten trekken, is het condoom niet heel gebleven:(
    En juist nu voel ik een soort ongi-gevoel en iets trekkerigs rondom de navel. Dit heb ik niet eerder gevoeld.
    Ergens hoop ik dat het dan raak is en dan maar wachten met de tandjes en aan de andere kant moeten die tanden er gewoon uit en is het beter om dan niet zwanger te zijn.
    Begrijpen jullie me nog?

    Pffff, ik zie wel hoe het volgende week afdraait.
     
  8. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0

    gebruik je nog ook nog clomid dan?

    die met een smiley is clearblue die zijn best prijzig....bij testjezelf zijn nu echt de weg kwijt krijg vandaag weer testen binnnen.....ik hoop ze niet meer nodigte hbben natuurlijk maar altijd handig een voorraad hoewel ik niet op vertrouw dus ik gebruik zk erbij....mocht nodig zijn;):p
     
  9. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon...waarom open je niet een topic of er no gmeer last hebben, zijn toch hormonen waar je best als snel op kan reageren....hoop dat snel wegtrekt en je lichaam zich hierop aanpast..

    @justme....whoehoe waart zit je?
     
  10. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @dominique.....en je bent al wel zo kotsmisslijk, hartje zien kloppen......probeer toch al beetje vertoruwen erin te krijgen hoor...gelukkig mag je vrijdag weer en zaols alice zegt...moet beetje meer groeien dit keer na zo'n ervaring...meid dikke knuf
     
  11. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0

    zul je net zien:);)...is niet de bedoeling dan gebeurt zoiets natuurlijk.....ook op de w8 bank dan
     
  12. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
     
  13. impie

    impie Actief lid

    30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @la femme, niet temperaturen hoeft ook niet .Heeft ze ook niet naar gevraagd. Dit heb ik wel een periode gedaan bij mijn zoontje.
    Wel bloedprikken gedaan, maar hoefde deze ronde ook niet.
    en haar exacte bewoordingen:
    als je merkt dat het niet werkt, mag je best 100 mg clomid gebruiken.
    maar ja, wanneer merk je dat het niet werkt? Als ik via testen geen eisprong kan waarnemen?
    Maar 't kan dus ook aan de testen liggen?
    Ik had langdurig een goede streep, maar niet dikker dan de teststreep.
    Nou ja, wachten tot ik ongi wordt en dan maar eens bellen met ziekenhuis.
     
  14. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Adora: succes met de echo morgen! Laat je het weten?
     
  15. justme66

    justme66 Fanatiek lid

    22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, ff snel, helaas door naar de volgende ronde.... nou ja, mijn pendel zegt februari, dus kan niet missen he ;)

    veel met nijntje bezig, hij is helaas nog niet zindelijk, ff kijken hoe we dat gaan aanpakken, iemand nog tips?? verder is ie super! om de drommel niet bang!
     
  16. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    justme wat balen..
    zindelijkheid nijn... heb je een poepbakje er in staan?
    gooi daar af en toe de keutels in en desnoods wat natgeplast zaagsel(OID).
    Zo moet het dan lukken
     
  17. justme66

    justme66 Fanatiek lid

    22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nee, dat heb ik nooit gehad. hij heeft wel favo plekje in zijn hok, nu nog zorgen dat ie terug naar zijn hok gaat om zijn behoefte te doen. komt vast wel met tijd.
     
  18. sillysa

    sillysa Fanatiek lid

    11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Avond dames,

    Of moet ik zeggen typmiepen?? Hahahahaha.......
    grappig, het is echt een gezellige kletsboel hier en wat ik zelf heel fijn vind is dat je hier gewoon lekker je ei kwijt kunt.(ei hahaha jaja).
    Ik hoop ook echt dat mijn lichaam me niet zit te neppen hier, ik heb echt het"ik weet het gewoon" gevoel. en dan alle aanwezige kwaaltjes, veel vreten, misselijk, rare dromen en weinig slapen, ik heb het ijskoud maar mijn wangen gloeien gewoon, die zijn rood, borsten niet zoveel last minder dan met ongi igg. Dusssssss....

    @ Almika en Maureen zo te lezen hebben jullie ook al last van enige kwaaltjes?? spannnnuuunnnddddd!!!! Zou toch leuk zijn als we het rode lijstje mogen aanvullen he?? Even geduld dus nog.S6 meiden.

    @Alice, tja je weet wat ze zeggen he?? Juist als je er niet mee bezig bent gebeurt het!! Natuurlijk snap ik je dilemma wel met je gebit, maarja als het toch raak is dan gaat de beeb toch wel voor toch?? Iig. S6

    Verder iedereen s6 in volgende ronde en natuurlijk ook de wachtende dames.

    EN DOMINIQUE GENIET ER NOU VAN EN LAAT JE ANGST HET NIET VERPESTEN!! KOM OP MEID!! STRESS IS NIET GOED VOOR DIE KLEINE. S6 MEID!!!

    Lieve groet siilysa
     
  19. alice1974

    alice1974 Actief lid

    11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Uiteraard gaat de beeb dan voor. misschien gefaseerd wat tanden eruit (speciale verdoving voor zwangeren??) want ontstekingen zijn ook niet goed voor de beeb als ie er zou zitten;)
     
  20. alice1974

    alice1974 Actief lid

    11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Bij 3 vriendinnen, die ook ovutesten gebruikten, was de teststreep ook niet donkerder dan de c-streep. Toch hadden zij wel een eisprong, bij 1 met een echo naar boven gekomen en bij die andere twee hadden ze eipijn. Ze zijn ook alle drie vorig jaar zwanger geraakt en bevallen in het voorjaar en 1 in de zomer.
     

Deel Deze Pagina