wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

    JeetjeB Fanatiek lid

    26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sneeuwmees: gaat een stuk beter vandaag, hij heeft geen last meer gehad. We zullen zien straks na het eten. Het was denk ik toch een combinatie van stress en iets te veel gegeten ineens. En toen hij ineens die druk voelde, raakte hij daarvan in paniek.
    Ach gos die arme man van jou! Hopelijk is het inderdaad gauw over... ook in verband met de klusperiode ;) Jij maakt ook wat mee zo en ik moest stiekem lachen om hoe herkenbaar je gedachten waren!

    Ik zit nu trouwens de hele tijd met die stomme pendel in mijn hoofd! Wou dat ik hem niet had gedaan!

    Ik moet opschieten, we gaan zo naar de schoonfam!

    Tot vanavond!
     
  2. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: het gebeurd vaak genoeg dat vrouwen ineens eerder positief testen dan de pendel aangegeven heeft. Ik zie het ook voor mezelf meer dat als gependeld wordt dat ik in de komende maanden zwanger zou raken, dat dat voor mijn gevoel me geruststelt dat ik blijkbaar toch nog wel een kindje ga krijgen. Belachelijk, maar ja, een mens moet wat om aan vast te houden, toch?:)
    Fijn dat het met je man weer beter gaat. Jullie zijn gelukkig de klusperiode al bijna uit (zou hem, als hij zich goed genoeg voelt, vanavond toch nog maar wel een keer lief aankijken, hoor).
    Mijn eisprong valt pas na het weekend, dus ik denk dat ik de fysiotherapeut maar ga vragen om er wat extra stroomstoten tegenaan te gooien!;)
    Eet smakelijk voor straks! :)
     
  3. Maureen

    Maureen Niet meer actief

    @Mees: Ben ik nou iets vergeten? Wat is er met jouw man aan de hand dan? Ben het even kwijt.
     
  4. justme66

    justme66 Fanatiek lid

    22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, das schrikken meid. hopelijk gaat het snel beter met je man

    @boudiccia, sterkte met wachten meid, maar misschien toch een testje wagen?

    @mees, het zit je ook niet mee meid!! hopelijk vandaag een herkansing

    @jeetje, zie mijn onderschrift......

    @hoop, die laatste week is het ergste he. al die onzekerheid..... sterkte meid.

    hier heel fout een kant en klaar maaltijd gegeten, maar wat was het lekker (het foute gedeelte is dat ik er nu al best wel last van heb, veel te zwaar voor mijn maagje). nu weer fijn op de bank! vandaag nog met de vk gebeld, ik zag opeens errug wazig.... gister ook al. heel vervelend en best eng. maar het kon erbij horen, omdat mijn bloedtoevoer zo anders wordt nu. daarna knallende koppijn :( gelukkig weet mijn baas ervan, dat was wel fijn!
     
  5. justme66

    justme66 Fanatiek lid

    22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    en bij dat dinnetje van mij ziet het er helemaal niet goed uit helaas..... zaad van haar man is niet goed (hoe slecht weet ik niet), ze heeft wel een eisprong gehad (tenminste alles was nu weg) dus volgende week spannend hoe het progesteron is. samenlevingstest was mislukt (dwz er viel niets te testen als jullie begrijpen wat ik bedoel, het gebeurd de besten.....) en daardoor was ze behoorlijk in mineur. over dat zaad kan ik me goed voorstellen, maar van die test.... it happens hoor! als je er 2 jaar over doet om een gyn te bellen, maakt 1 ronde toch ook niets uit...... of denk ik nu te simpel :) we zullen dus zien hoe het verder gaat met hun.
     
  6. Boudicca

    Boudicca Fanatiek lid

    2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeetje fijn dat het vandaag al weer beter met je man ging.

    @Mees het is vandaag voor mij dag 34. Dit jaar heb ik cycli gehad van 31-32-32-34-31-31-37 dagen. Alleen de vorige was dus ook zo héél lang, toen had ik echter wel de laatste 3 dagen al bruinverlies. 34 dagen is dus nog niet eens overdreven lang maar er is nu nog niets wat op een aanstaande menstruatie lijkt. :(
    Ik hoop trouwens dat jou mannetje snel weer in zoverre in de bocht kan dat het klussen niet in gevaar gaat komen. ;)

    @Maureen lief dat je blijft duimen, die duimen van jou zullen onderhand wel wat blaren hebben :D. Ik hoop dat de hsg nog in de vakantie kan maar begin onderhand te vrezen dat het net in de eerste schoolweek gaat vallen. Heel handig, NOT.:x

    @Hoop, voor jou een virtuele knuffel. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

    Meiden dat pendelen lijkt me best interessant hoor maar je moet bij iedereen je voor en achternaam gaan geven en dat vind ik op het internet toch altijd weer heel erg eng. :) Ik denk dus niet dat ik dat ga doen. Hebben jullie daar geen problemen mee om privé dingen op het internet te posten (buiten je schuilnaam om) ?

    @Dominique hoe gaat het vandaag met jou. Flink last van kwaaltjes hoop ik. Deze dag is ook al bijna om!;)

    @Justme ik denk inderdaad dat ik morgen maar gewoon weer een testje zal doen. Ik heb er hier toch nog een paar liggen van sensitest. Had ik een paar extra van besteld. En waarom ook niet hè, kan geen kwaad om het te proberen. Ik lach me slap als ie positief wordt maar dat denk ik niet hoor.
     
  7. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    @Justme: laatste week is idd altijd erg moeilijk.Je zit jezelf gek e maken met wat je voelt,of het zwangerschapsverschijnselen zijn of dat je ongi eraan komt.Ik doe mijn best om mijn gedachten ergens anders aan te wijden,maar is best moeilijk.
    Morgenavond Frans Bulletje halen!:)Dat vind ik wel erg leuk.Ik vind dat zo,n geweldig ras!
    Wat vervelend dat je soms wazig ziet,daar schrik je natuurlijk enorm van.Zwangerschap gaat soms met vreemde verschijnselen gepaard!
    Wel heel naar voor je vriendin,als je zo,n tijding krijgt!Dat moet je toch ook echt wel verwerken en een plekje geven.En hoe nu verder?

    @Boudicca: Thanx voor je knuff!:)Ik voel me echt gesteund door jullie.Ik ben blij dat ik mijn hart hier gelucht hebt!
    Ook heel spannend voor jou!Toch nog maar een keer testen?
    Ik hoop het echt voor je dat het RAAK is!

    @Mees: Jullie weten hoe ik me voel.Ik ben heel blij met jullie steun!
    Hoe ver was jij in je zwangerschap toen het verkeerd ging?
    Ik zou idd maar een praatje maken met de fysio!Een paar extra stoomstoten kan geen kwaad!!:D

    @Jeetje: dank je wel voor je uitleg! Ik zal eens even gaan lezen bij dat pendelen.Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt:p

    @Xon: hoe is het met jou daar?heb je al enig gevoel in je lichaam wat op een zwangerschap kan duiden?Of is het daar net nog te vroeg voor? Spannend he!:)

    @Dominique: Hoe is het met jou?Geen buikpijn meer?:)

    @Maureen: nog steeds zo slaperig?:)

    @Lyanna: heb je het vandaag een beetje naast je neer kunnen leggen van je buurmeisje?

    Voor iedereen die ik vergeten ben: knuff:)

    Ik voel me wat beter,tuurlijk blijf ik gespannen afwachten wat volgende week mijn NOD gaat doen!..maar kan het momenteel weer even aan...dank je wel voor jullie lieve berichtjes!

    liefs
     
  8. Xon

    Xon Fanatiek lid

    28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pfoeiiii, meteen een hoop bij te lezen!

    Jeetje, ik geloof niet zo in dat pendelen.
    Heb het zelf geprobeerd, en het kwam bij niemand uit.
    En het zal ongetwijfeld wel eens kloppen, maar je hebt ook nog zoiets als toeval.
    Ik geloof overigens wel in dat er meer is, en dat sommige mensen dingen voelen of kunnen voorspellen, maar of dat dan hier door sommige vrouwen op de site kan, daar heb ik mijn vraagtekens bij.
    Aan de andere kant, baat het niet schaadt het niet.
    Wat vervelend van je man zeg, dat zijn geen leuke dingen.
    Gelukkig was er niets aan de hand.
    Moesten jullie ook nog midden in de nacht met de taxi naar het zh?

    En Mees, wat balen zeg!
    Je man door zijn rug.
    Nou je weet het, met een potje en spuitje kan het ook hoor, hahaha. Het is even een andere vaardigheid ;), maar werkt ook en is niet zo inspannend voor je man als écht klussen, hihi.

    Hoop vervelend dat je even een dipje heb.
    Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
    Denk dat wij allemaal wel eens af en toe een dipdag (of meerdere) hebben. Dat is nu juist zo fijn van hier, hier kun je alles kwijt. Sterkte meid.

    Zwangere dames, hou moed.
    Kan me zo voorstellen dat het lastige tijd is om doorheen te komen. Maar jullie zijn echt zwanger probeer er van te genieten en je niet teveel zorgen te maken ( kan ik natuurlijk makkelijk zeggen, I know!).


    Hier wel lekker relaxed. In ieder geval is het de hele dag droog geweest met een niet al te koude temperatuur.
    Hoorde dat het op sommige plekken best lang en hard had geregend dus dan mag ik natuurlijk niet klagen!
    Beetje gewinkeld en lekker gegeten.
    En vannacht lekker geslapen en geen moeder de stuipen op het lijf gejaagd, hahaha.
     
  9. Xon

    Xon Fanatiek lid

    28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja, Boudicca, ik blijf toch nog voor je duimen hoor!
    Wie weet! 34 dagen is toch al best lang.

    En Hoop, vandaag 4 dpo, dus er kan echt nog helemaal niets zijn wat kan duiden op evt zwangerschap.
    Daarvoor moet het zich volgens mij eerst gaan innestelen, en dat gebeurt pas na dag 5 en kan ook pas op dag 12 gebeuren.
    Verder heb ik door het spuiten van pregnyl altijd een soort verschijnselen (gevoelige borsten bv).
    Dus ik wacht nog even af.
     
  10. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden lees van de recent zwangeren de onzekerheid tussen de regels door, geloof me het is heel normaal en het blijft...
    ik maak me ondanks de drukte in mijn buik ook af en toe zorgen.
    maar geloof me het komt goed
     
  11. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    @Xon: dank je wel voor je lieve berichtje!Dan is het idd nog te vroeg ja.Fijn dat jullie het vandaag droog gehouden hebben,het heeft hier flink gegoten af en toe.
    Geniet nog even van je vakantie:)
     
  12. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn dat er geen spannende geluiden zijn geweest rondom jullie huisje en lekker weer gehad. Rust je ook een beetje uit en geniet je?
    Heb al tegen mijn man gezegd als hij het klussen niet voor elkaar krijgt (of zoals gisteren weer in slaap valt :x) dat ik dan net als die vrouw van Boris Becker in de bezemkast zelf het zaad opvang en bij mezelf binnenbreng. Dus wie weet, klop ik nog een keer bij je aan voor een lading spuitjes.;)
    @Boudicca: ik vind het nog steeds spannend blijven voor je, hoor! Wel lastig lijkt me zo'n lange cyclus. Ik vind die 14 dagen na een eisprong al zo eindeloos lang duren.
    @Hoop: een frans bulletje, leuk, hoor! Kun je alvast je moederliefde op kwijt en hopelijk ben je zo druk met zindelijk maken dat je je wachttijd tot je NOD even kunt vergeten.
    @Justme: dat wazig zien, ken ik zelf niet, maar de verklaring van de vk klinkt wel aannemelijk. Hoop dat je er niet te vaak last van hebt. En ik zag dat je al weer 9 weken zwanger bent. Je gaat ook als een speer! En vreselijk voor je vriendin om zo'n bericht te krijgen. Een vriendin vroeg me laatst hoe het met me ging. Toen zei ze dat ik er ook rekening mee moest houden dat ik misschien wel helemaal niet zwanger zou raken, of dat ik voor mezelf een grens moest trekken als het moeizaam zou gaan :$ Ondanks dat ze daar gelijk in heeft, was het toch even heel confronterend.
    @Maureen: mijn man heeft al weken last van ischias-achtige pijn en is gisteren (bij het uitstappen van de auto) door zijn rug gegaan. Blijkt volgens de fysio een klassiek geval van spit te zijn. Dus een paar dagen rust, oefeningen en wat therapie en dan zou het weer beter moeten gaan. Hoe is het met jou vandaag? Nog last gehad van je knie?
    @Dominique: hoe is het met je?
     
  13. sillysa

    sillysa Fanatiek lid

    11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

    Hoop, wat vervelend meid dat je in een dip zit, maar zoals gezegd kun je hier alles kwijt en vooral ook lekker blijven doen hoor!! We hebben allemaal weleens zo'n periode dat het allemaal even niet meezit, ik heb dat ook weleens als ik me bedenk hoever ik nu al zwanger had kunnen zijn, maar helaas....Het is wel fijn dat je morgen lekker je bulletje op kunt halen, dat leidt toch weer een beetje af.....

    Mees, wat jammer nou weer zeg, misschien idd maar wat anders proberen als het echt niet gaat lukken. Ik weet wat het is om rugpijn te hebben, heb het helaas al 6 jaar lang elke dag en dan nu voor het goede doel ook nog geen pijnstillers nou pppffff...Hoop dat het jullie toch nog gaat lukken deze week, knufffff

    Jeetje, wat schrikken zeg! Gelukkig was er niets aan de hand, of iig niets ernstigs. Ook hier heb ik ervaring mee, ik dacht een tijdje terug ook dat ik iets met het hart had, ben naar de dokter gegaan, deze heeft bloed laten prikken en een ECG laten maken daar was niets uitgekomen en blijk ik dus het syndroom van Tietse te hebben. maar ik moet wel zeggen dat nu ik weet wat het is ik er heel anders mee om kan gaan, de pijn wordt dan ook minder als ik rustig blijf. Maar het was heel erg eng hoor, pijn op de borst enz. Hopelijk blijft het weg bij je man... Dat syndroom van mij is trouwens ook stress-gerelateerd....

    Justme, wat naar is dat zeg jeetje, ik heb er zelf geen ervaring mee maar kan me goed voorstellen dat je je rot schrikt. Bloeddruk misschien? Sterkte...

    Xon, dat van die pendels van jou is niet helemaal waar, bij mij had je m goed, zwanger in april, tja het is dan niet gebleven maar je had wel gelijk......
    Fijn dat het het naar je zin hebt en je mams nu ook rustig mag slapen hahaha.. Het blijft grappig hoor:p:p

    Hier alles nog steeds rustig, gezellig op de wachtbank ppfffff hahaha wat een klote tijd is dat zeg!!!! Vandaag was alweer laatste werkdag voor deze week, maandag gaan we er vol tegenaan, dus gezellig weer hele dagen aan het werk. heb nu 2 weken lang weer rustig kunnen wennen aan het proces.
    Dochter net even gesproken, met mijn kleine mannetje gaat alles goed, groeit flink, maandag hoor ik meer over de overplaatsing.
    Mis ze toch echt heel erg hoor.......
     
  14. justme66

    justme66 Fanatiek lid

    22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens de vk hier kan het wazige zien komen doordat ik misschien te weinig drink of iets lage bloeddruk heb. dat laatste zou misschien wel kunnen, hoewel als het opgemeten wordt het altijd goed is. en dat drinken, zal ik even goed op blijven letten. is nooit mijn sterkste punt geweest..... ik hou het in de gaten en als het vaak gebeurd ga ik wel even langs de ha. voor nu, slaap lekker meiden!
     
  15. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Hoop: ik begrijp je verdriet. Het verdriet van mijn miskramen zit ook heel diep. Ik vind het niet meer dan normaal dat het je nog steeds raakt. Ik huil ook nog regelmatig om die van mij, en ik was nog niet eens zo ver. Het is heel primair. Bij mij voelt het bijna dierlijk. Mijn huilen kan ook ongecontroleerd zijn. Leg jezelf alsjeblieft niet op dat het maar over moet zijn met het verdriet. Het is over wanneer het over is.
     
  16. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: fijn dat er snel duidelijkheid komt over de overplaatsing van je dochter. Hopelijk kun je de kleine man dan ook weer snel zien! Zal al wel een heel stuk gegroeid zijn als je hem zo een paar weken niet gezien hebt. Stuurt ze je wel foto's door bijv.?
    @Justme: inderdaad even jezelf goed in de gaten houden. Het scheelt vaak ook al dat je weet waardoor het komt en dat het geen kwaad kan. En ik dacht zelf ook even aan de bloeddruk, maar wist niet of je daar ook wazig door kon zien.

    Ons zoontje ligt inmiddels in bed en lijkt toch ineens in slaap gevallen te zijn. Ben alleen zelf erg moe, dus wil eigenlijk vanavond echt op tijd naar bed. Vandaag had een kennis van mijn man, die ook op ons feestje was, ook al aan mijn man gevraagd of met mij wel alles goed ging. Ik weet niet hoe ik er op dat feestje heb bijgelopen, maar dat is nummer 3 al. :x
    Mijn man vermoedt dat ze dat vragen omdat ik er misschien wat witjes en moe uitzag en mensen zitten te vissen of ik misschien zwanger ben. Nou was het maar zo. Ik ben die week voorafgaand aan het feestje behoorlijk grieperig geweest, slecht geslapen en ook nog eens ongesteld geworden. Ja, mag ik dan wat witjes om de neus zien?
    Nu ik de 40 gepasseerd ben toch maar eens sterkere dagcreme kopen (misschien met een kleurtje erin).;)
     
  17. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    @Dominique: dank je wel voor je lieve berichtje:)Het verdriet zit idd erg diep.Ook ik was nog maar 6 weken zwanger.Maar je houd al zoveel van je kindje! Ik huil ook veel,soms zomaar opeens.Dat lucht dan weer op voor even.Nu ik mijn NOD nader lijkt het veel erger.Zal ook best spanning zijn,ik hoop natuurlijk dat het deze maand weer raak mag zijn.Hoe is het met jou?Geen rose meer te zien?

    @Mees: tuurlijk heb je een slechte week gehad vorige week.Precies zoals je zegt: je had griep.moest ongesteld worden enz.Dan teken je.
    Is niet leuk als je dat een paar keer dat te horen krijg.Beetje make-up doet wonderen idd.Dagcreme met een kleurtje of een beetje rouge:)

    Tis nog wel erg vroeg nu ik dit hier zit te schrijven.Ik ga nog even terug mijn bedje in:D
     
  18. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    Het is heel fijn dat ik het hier van me af kan praten en jullie begrijpen me natuurlijk zo goed.Ik heb gelukkig ook veel steun aan mijn vriend.
    Ik vind het idd erg leuk om mijn bulletje te gaan halen,hopenlijk is het dan snel NOD time..hopenlijk gaat die dag voorbij zonder dat er wat gebeurd!:)
     
  19. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    meiden....ikkanhet echt niet meer bijhouden hier hoor, zo heb ik bijgelzen en snapikwat er speelt op het moment en zo dus niet meerr
    jullie kletsen echt veel te veel...op mijn werk lukt het ook a lniet om bij te benen en hele dag uit te zitten.....lang leve de hormonen:D

    heb mijn haar in andere kleur geverfd en nu is het groen:(:(:$:( dekapper maar een sopzoeken vanmiddag.

    zijn al week bezig met organisaren van bengel die 8 is geworden didag en dan merk je weer dat je op 20% energielevel zit, zatdag wordtecht gevierd en dan nog kidsfeest.....hetgaat zosnelbah. laat de nieuwe bengel maar komen.

    hier alles oke met preggies? en met w8bankers...

    tot later
     
  20. Boudicca

    Boudicca Fanatiek lid

    2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden

    Hier vanmorgen maar weer een testje ertegen aan gegooid en die bleef natuurlijk omowit. Ik vind het onderhand knap waardeloos worden maar ja het is nu eenmaal niet anders. Ook nog steeds geen enkele indicatie van een naderende ongi. Ben bang dat mijn cyclus op eigen houtje aan het veranderen is en dat de duur alleen maar langer gaat worden. Dat betekend minder kansen per jaar:( (hoe erg kun je het voor je zelf maken hè door zo te denken, :$maar ik kan er niets aan doen) Ik vond mijn cyclus van 31 à 32 dagen al lang maar het kan dus gewoon nog erger. Hmm.
     

Deel Deze Pagina