wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nou heb poging gedaan om terug te lezen maar is echt te veel...
    sprinhierinmaar zoek weleven xon en amc op



    @guap en bar...hoe is bij jou en je mannen?ik vind het weer zoooo leuk na 8jaar. elke dag ontdek ikmeer en weet ikwat hij wil enhoe. kaj isECHt grote broer vind helemaal fantastisch. tja die kilos...moet zeggen gaat goed nog 7,5 te gaan maar dan ben ik 73 dat woog ik bij 1e weging vk en was toen 6kg kwijt dus eigenlijk moet ik minder

    slechte maand om te ontzwangeren by the way december. wordt januari. ga ik ookweer hardlopen


    thanx voor reacties op de pics. ik zou alles er wel op willen zetten. kaartje is goed gelukt ja ze vindenhet allemaal erg leuk, niet zo 'geijkt', maakt het extra bijzonder dat oudste zelf tekst en fotos heeft uitgezocht.
     
  2. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @waxientje hallo en welkom

    ik waai zo af en toe nog aan hier sinds 2ebengel er is zo weinig tijd of alarm gaat af als ik op zp ben

    ik ben 37, hubbie 41, hebben nu 2 zoontjes, oudste is 8 en onze jongste telg is op 18 nov geboren. was in de 3e ronde raak en dat voor een 35+:D

    is hier een leuk clubje en voorj e het weet ben je zo goed als verslaafd:p:p
     
  3. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @sayen...meid poep dat kind nu eens uit joh:D:D:D hoop voor je dat je niet ingeleid wordt en dat natuurlijk op gang komt. komen ze nog keer thuis om te checken dan maar hopen dat je verweekt en verstreken bent voor een strippoging.... succes!!

    @lyan...las net vluchtig je verhaal...maar je gaat er alweer vanuit dat je ongi wordt...NIET doen....

    meiden op w8bank...fingers crossed

    zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten...??:(:cool:
     
  4. almika

    almika Fanatiek lid

    6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    HAAALLLOOOOO

    war zijn jullie???
     
  5. Boudicca

    Boudicca Fanatiek lid

    2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Almika doe je een poging om je afwezigheid van de laatste tijd goed te maken:p Haha, zoveel berichtjes als jij achter elkaar op zp slingerd :cool:
    Bij je opmerking over Sayen schoot ik hardop in de lach:D:D:D
    Blij dat bij jullie alles goed gaat. Wel erg van die vriend van jullie die is overleden. Jong nog hoor. Bah.
    Met mij is alles prima, zit te duimen draaien op het wachtbankje. Met kerst mag ik testen en ben nu nog heel positief gestemd. Maar dat kan bij mij van de ene op de andere dag omslaan. Hangt er helemaal van af of ik het gevoel/ idee heb dat er daar binnen bij mij wat gebeurd of helemaal niks. Komende week in ieder geval een drukke week dus kan ik weinig lopen piekeren;)

    Maureen wat een ellende, toch ongi geworden en wat vroeg? Vreemd hoor…Maar voor jou begint 2012 dan gewoon met een zwangerschap in de eerste maand. Is ook mooi. Krijg je een september kindje:).

    Hier de hele middag al bezig om via internet kaartjes te regelen voor Miss Saigon. Alles gaat goed tot het op betalen aankomt. Dat kan dan ineens niet. Rara. De ideal site kan niet geopend worden via de bestel site. Nou heb ik geen verstand van computers maar ik weiger te geloven dat dit ook aan mijn pc ligt. Maar morgen na schooltijd op mijn werk nog maar eens proberen en anders deze week maar even bij mijn ouders langs om daar te kijken of het lukt. Is wel frustrerend hoor.
    K. computers ook.
     
  6. Maureen

    Maureen Niet meer actief

    @Almika: Hahaha ben je er eens, is niemand anders er. Fijn dat het goed gaat bij jullie. Wat een leuk gezinnetje zijn jullie. Ik ga zo nog even je foto's bekijken want volgens mij had ik de laatste nog niet gezien.
    Wat erg van jullie vriend zeg. Wat jong, wat is 37 nou?:( Gecondoleerd.
    En over dat hardlopen, daar wou ik je al langer wat over vragen maar ik zag je inderdaad niet en je kan toch niet alles terug lezen. Dus nu grijp ik m'n kans hihi. Tot hoe ver in je zwangerschap ben jij blijven lopen? Vroeg me af tot hoe ver dat kan. Want ik weet ergens wel dat het geen invloed zou hoeven hebben op, maar toch... En misschien ook wel iets met zuurstof ofzo? Nouja totaal geen idee. Heb nog wel eens gegoogled maar werd er toch niet veel wijzer uit.

    Ik lees je nog wel en geniet van je gezinnetje.

    @Boud: Nou ik dacht dus mijn NOD 23 of 24 dec te hebben inderdaad. Maar achteraf blijkt mijn cyclus zich weer te hebben hersteld naar mijn oude cyclus van 26 dagen. Dat is echt jaren zo geweest. Dus ergens blij dat m'n lichaam weer terug is/gaat naar normale doen. Niet dat ik er nou zoveel aan heb :D Maar toch een fijn idee. En ik ben in de eerste week van januari jarig dus ik vind het een mooi kado voor m'n 40ste verjaardag ;).

    Wat jouw NOD betreft, ik heb er vertrouwen in hoor. En wat dat betreft wel lekker de drukte als afleiding. Ik moet zeggen dat ik ondanks mijn teleurstelling van mezelf echt helemaal naar jullie NOD toeleef nu ;). Heb ook expres mijn onderschrift van 'n 'pink christmas' niet weggehaald want ik geloof nog steeds dat we roze nieuws krijgen.

    @Lyanna: O een licht streepje? Ik heb geen idee of die pillen invloed kunnen hebben op je test. Maar Xon zei geloof ik van wel hè? Wat één van de pillen betreft. Nou...ik wacht geduldig met je mee :D Zoals ik hierboven al zei geloof ik nog steeds in 'n roze Kerst.
     
  7. Maureen

    Maureen Niet meer actief

    @Almika: Wat een rijkdom zeg! Hele lieve leuke foto's. Ze zijn allebei om op te eten.

    En ik ga Almika nadoen:

    HAALLOOOOO WAAR ZIJN JULLIE?? :D:D

    (staat onderaan de pagina dat ik de enige ben die hier nu is, lekker eenzaam :))

    Fijne avond dames.
     
  8. Xon

    Xon Fanatiek lid

    28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    HIER BEN IK!!! :)

    Hahaha die Almika, ben je er en dan is er niemand!
    Ik was naar de bios.
    Dames als jullie een heerlijke zwijmelfilm met happy endings willen zien, moeten jullie naar New Years Eve. Echt een aanrader.

    Dames zal ik nu maar een nieuwe club openen?
    We hebben zoveel NOD-ers er aan komen, en ook nog een zwangere die volgens Almika haar kind er uit moet poepen hahaha.
    Hopenlijk kunnen we met veel mooi nieuws de club beginnen.

    Zo gauw het gelukt is laat ik het jullie weten.
     
  9. justme66

    justme66 Fanatiek lid

    22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ah, je gaat niet een deel 3 openen maar een andere naam?
     
  10. Xon

    Xon Fanatiek lid

    28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames......

    wie nog meer 35+ deel 3

    Is geopend!
    Knippen jullie allemaal even het rode, eh neee het roze lint door??

    Voor de duidelijkheid, we zitten hier bijna op het maximale aantal berichten van 5000.
    Vandaar deel 3 geopend zodat we er weer lustig op los kunnen kletsen!
    Dames ik hoop jullie daar allemaal te zien.
     
  11. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  12. niala

    niala Actief lid

    3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merry christmas iedereen nog! Idd leverwaardes gecheckt had inderdaad een afwijking, medicijnen gekregrn en de jeuk is nu over. Vorige week al een navht in het ziekenhuis gelegen met een te hoge bloeddruk, daar nu ook tabletten voor en het is genoeg gedaald om nog niet te worden ingeleid, ook nog geen proteinen in mijn urine. Nu moet ik de 31e terugkomen en waarschijnlijk gaan ze me dan ook inleiden ( hopelijk op de 2e of de 3e) we wachten af....... Ben er wel klaar mee. De kids hebben vakantie tot 7 jan dus het is ook niet echt rustig thuis. Zo, ga eerst eens even bijlezen, sorry dat ik niet zo veel op zp ben, slaap halve dagen :) hou jullie op de hoogte!
     

Deel Deze Pagina