Hallo dames, Ik moet even mijn ei kwijt hoor. Ik heb vorige week dinsdag een scooterongeluk gehad. Ik reed op het fietspad en wilde een fietser links voorbij gaan en zij gaat, zonder ook maar iets van richting aan te geven, ineens naar links. Ik heb haar uit reactievermogen weten te vermijden, misschien een klein tikje. Ze was alleen omgevallen en had verder helemaal niets. Maar ik ben vervolgens in de slip geraakt, over mijn scooter gevlogen en op de stoep beland. Ik heb wel gelijk haar gegevens genoteerd maar niet van getuigen. Ik was al blij dat ik na die klapper kon praten...ik voelde al overal pijn en mijn linkerknie werd erg dik. De dame gaf aan dat ze verward omdat ze verkeerd reed en daarom ineens van richting veranderde. Ze was wel heel aardig en is bij me gebleven tot ik werd opgehaald en ze heeft me de dag erna nog gebeld. Nu maar hopen dat ze ook zo eerlijk is tegen haar verzekering. Maar goed, had me op laten halen door vriend en vader (vader heeft een bus dus daar scooter in gedaan). Toen ik thuiskwam kon ik niet meer lopen en ben naar de huisartsenpost gegaan. Zij hebben me gelijk doorgestuurd naar de eerste hulp. Foto's gemaakt en gelukkig niets gebroken maar door de zwelling konden ze niet verder kijken en moest ik maandag terug. Heb drukverbanden op linkerknie en rekverband op rechterknie gehad. Verder natuurlijk op allelei plekken bloeduitstortingen en blauwe plekken. Heb enorm geluk gehad dat ik mijn regenpak aan had anders had ik ook nog open gelegen. Nu heb ik mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld maar wordt er op voorhand al gezegd dat ik in het nadeel ben omdat ik een scooter heb en zij een fiets en dat ik met geluk een klein deel vergoed krijg. Zit er dus ff doorheen. Mijn lijf kapot, kleding kapot, scooter kapot, en het ergste...ik kan mijn zoontje van 13 maanden niet eens optimaal verzorgen door de pijn in mijn knie.....maar IK zit met de gebakken peren!!!! Maar ja, eerst maar even afwachten wat de verzekeringen doen...... Groetjes, Wendy
Hartstikke rot voor je meid Het is even afwachten wat het verzekeringstechnisch gaat opleveren voor je, ik hoop uiteraard dat je naar jouw gevoel voldoende schadevergoeding ontvangt. Het feit dat je fysieke schade hebt opgelopen (en misschien ook wel emotioneel) telt voor mij persoonlijk zwaarder dan de financiële schade. Ik kan me voorstellen dat je effe goed de balen ervan hebt! Ik hoop dat de schade op termijn reuze mee zal vallen en dat je dus goed geneest/herstelt van dit ongeluk. Zo zie je maar weer dat een ongeluk echt in een klein hoekje schuilt. Gebeurt altijd onverwacht en het is nooit het goede moment en het is altijd klote. Ik hoop dat je troost kunt vinden bij de mensen om je heen die van je houden en in het gegeven dat ook dit weer voorbij gaat, zoals alles in het leven immers voorbij gaat. Veel sterkte meid! Knuffel, Chipske