hoi lieve meiden, wij trouwen op 06 november en nou willen wij een leuke/gekke openingsdans doen! heeft iemand van jullie ideetjes welke liedjes ik hiervoor kan gebruiken?! (we willen een mix van +/- 10 liedjes)
Vraag het eens na bij een dansschool. Onze feestlocatie was een dansschool. Daar hebben ze heel veel soorten muziek en kan je uitproberen wat voor jullie lekker danst. Wij vonden heel wat nummers leuk, maar waren niet echt dansbaar. Wij hadden 1 nummer, die daarna over ging in andere nummers. Miracle van Ilse de Lange en dat ging dan over in Footprints in the sand van Leona Lewis en daarna steeds gekkere muziek.
YouTube - Dirty Dancing UK - Julia and James First Dance Bij deze krijg ik nog steeds kippenvel. Maar dan moet je wel een kerel hebben die een beetje kan dansen.
van de week op de radio gehoord en wist meteen dat "als" ik ooit trouw dit nr als openingsdans wil!! zo super mooi! ik kreeg kippenvel toen ik goed naar de tekst luisterde YouTube - Boris Gardiner - I Want To Wake With You I want to wake up with you (Boris Gardner) - Lyrics
YouTube - "The Best Wedding Reception Ever!" Chip & Deanna's First Dance with a Twist wat vinden jullie hiervan?!