Wie kan me helpen met wat teksten voor trouwkaart?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Met nog twee maanden te gaan tot onze bruiloft wordt het nu tijd om de uitnodigingen te maken en de deur uit te doen.
    We hebben dag-gasten en receptiegasten al is de receptie geen stijve receptie maar gewoon een gezellig informeel samenzijn waar ook wat gekke dingen worden gedaan. Van 17.00-19.30. We hebben geen feest nml.

Wat hebben jullie in de uitnodiging geschreven?
    Gewoon "je bent uitgenodigd voor het dagprogramma" en dan een kort schema erbij?
    Note: we hebben ook vrienden/familie die helaas single zijn en wat gevoelig ligt. Hebben jullie aparte briefjes/kaarten gemaakt met enkelvoud en meervoud? (jullie zijn uitgenodigd/ jij bent uitgenodigd? )

En de receptiegasten: het dagschema globaal erbij en dan je bent uitgenodigd voor de receptie?
    Misschien verpakt in een leuke tekst/gedicht ofzo?

Wie heeft er wat ideeën voor mij?

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Niemand een voorbeeld? :(

3. violetta

violetta Niet meer actief

Wij hadden 1 kaart en deden briefjes in voor wie daggast was en voor feestgasten ( hadden geen receptie) ik heb wel enkelvoud en meervoud apart gedaan omdat de enkelvoud personen weduwe zijn en ik lullig zou vinden hun zich rot voelde. Wij hebben er geen dag programma ingezet alleen waar en Hoelaat ze verwacht werden en in kaart stond tijd voor gemeentehuis en kerk. Verder zagen ze wel gedurende de dag.
    Heb verder op internet gegoogled en passende teksten voor ons gezocht alles in rijmvorm en vonden mensen wel leuk. Succes en vooral veel plezier met de voorbereidingen!

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Wij hadden een algemene uitnodiging.....
    En voor de mensen die dag gast waren een extra kaartje er in met VIP en een ster erop en op de achterkant het dagprogramma.

Wed erg leuk ontvangen:p veel leuke reacties op gehad.

5. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Wij hebben iedereen u genoemd... Omdat dat enkelvoud en meervoud kan betekenen...

6. Gul1

Gul1 Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.561
    0
    36
    Huisvrouw en moeder :D
    Dit is idd een goede optie.
    Op ons uitnodiging stond een rijmpje wat bij ons past.
    En we hebben iedereen ( ook single) dezelfde uitnodiging gegeven.
    We hebben het algemeen gehouden en zo beschreven.
    Wij nodigen iedereen die ons lief hebben uit voor ons bruiloft.
    Dit is het letterlijke vertaling van Turks dan :D
    Succes en veel plezier :)

Deel Deze Pagina