Wie is de mol streamingseditie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna1092, 29 jun 2024 om 06:53.

  1. Luna1092

    Luna1092 Lid

    15 jun 2024
    25
    5
    3
    Vrouw
    Wie kijkt er nog meer en wat vinden jullie ervan?? Ik moet wennen aan hila je mist toch Rick. Tot nu toe erg leuk maar mis de hype en spanning wat je bij de tv editie hebt. Bij ons in de discord kijken normaal heel veel mensen en nu leeft het nog niet echt. Normaal hebben we ook al hele theorieën maar ook dat is er nog niet echt. Het enoge wat opgevallen was was dat Merel en Jurre met de mol gingen praten in kamer 2117 en die kamer is toevallig de kamer van ben en kars. Maar of dat zo opvallend in beeld ge racht word is de vraag.
    Verder vind ik het wel leuk dat het geen bners zijn deze keer. Bij de meeste spellen zie je dat onbekende mensen midn3r met de camera vasl bezig zijn en echt meer het spel spelen.
    Ben wel benieuwd naar aflevering 3 en 4
     
  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.949
    12.557
    113
    Vrouw
    Ik ga zo de eerste twee afleveringen kijken met zoon van 12.
     
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    12.055
    7.976
    113
    Vrouw
    Zijn er gelijk twee afleveringen geplaatst of komt er dagelijks een aflevering bij?
     
  4. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.648
    3.892
    113
    Er komen elke vrijdag 2 aflevering gedurende 4 weken.
    Weet iemand hoe lang ze dan online blijven staan?
    Ik wil graag kijken, maar onze vakantie valt in deze periode dys als ze maar een week blijven staan kan ik net zo goed niet kijken. In het buitenland kan NPO start niet
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.947
    3.508
    113
    Net de eerste aflevering gezien. Enerzijds superleuk, eindelijk geen BN'ers! De opdrachten vond ik ook leuk.

    Anderzijds jammer dat het niet gewoon op tv is, volgens mij zit er niet eens ondertiteling bij. En hoezo twee afleveringen in plaats van één? En waarom komen er nou tóch BN'ers, daar waren we toch juist van verlost? En nog altijd veel te veel de kandidaten in de biecht & voiceover. Laat Gilles gewoon de opdracht uitleggen joh. Of Hila dan. En waarom Oman.

    Ik hoefde niet te wennen aan Hila trouwens, vond dat ze het prima deed. En ik snap niet waarom mensen in die auto's wilden :roflmao:
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    12.055
    7.976
    113
    Vrouw
    Hila deed het goed. Ik lees vaak dat anderen geen bners willen. Maar waarom is dat eigenlijk? Meestal ken ik het merendeel toch niet eens van gezicht :roflmao: Ik link ze eerder aan WIDM dan aan het werk dat ze al langer deden.
     
  7. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.949
    12.557
    113
    Vrouw
    Haha, ja dat. De bn'ers leren wij 'kennen' door widm:roflmao:

    Ik snapte ook niet waarom er twee afleveringen per keer online komen. De afleveringen zijn korter dan de standaard widm en er is niet elke aflevering een eliminatie. Dat vind ik ook wel wennen.
    Voor de rest is het wel leuk, de opdrachten vind ik ook leuk.

    Waarom is Oman een 'probleem' voor jou?
     
  8. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.949
    12.557
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee of ze na 1 week nog beschikbaar zijn om te kijken.
    Ik zou de eerste twee afleveringen gewoon kijken en dan zie je as vrijdag of ze nog steeds te zien zijn. Dan weet je in ieder geval dat ze langer dan een week beschikbaar blijven.
     
  9. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.952
    7.059
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met VPN denk ik wel?
     
  10. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.648
    3.892
    113
    Ja dan wel, maar daar heb ik geen zin in om dat te regelen voor die 10 dagen dat we weg zijn;)
     
  11. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.947
    3.508
    113
    Omdat je dan een diversere groep hebt waarbij mensen niet aan hun imago hoeven denken en iedereen 'gelijk' begint. En het is gewoon leuk om naar onbekende mensen te kijken, ze te leren kennen, zoiets?

    Ik kijk liever naar een land dat wat minder mensenrechten schendt...
     
  12. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.949
    12.557
    113
    Vrouw
    Ja dat is wel waar.
     
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    12.055
    7.976
    113
    Vrouw
    Gelijk qua bekendheid kan ik mij wel iets bij voorstellen. Tenzij je al bekend bent met die Brabander. Maar imago lijkt mij voor iedereen belangrijk. En de skills die degenen in de groep hebben verschillen vast wel. Bij het ene beroep heb je dat meer moeten ontwikkelen dan bij het andere. Gelijkheid is lastiger voor elkaar te krijgen dan enkel een groep onbekenden te pakken.
     

Deel Deze Pagina