Zwanger worden dmv natrium spoeling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tante tietie, 7 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tante tietie

11 okt 2010
    21
    0
    1
    Vrouw
    Mijn hartje Mason
    Den haag centrum
    Hallo lieve dames,

ik zoek steun en ervaringen van dames die alleen zwanger worden doormiddel van natruim bicarbonaat spoeling (met vijandig slijm.)

Ik heb nooit nadat ik door alle testen heen was en de spoeling me wel hielp zwanger te worden nooit verder een diagnose gehad ik was na 3 jaar eindelijk zwanger en kreeg me kindje en nooit niks meer vernomen van zkh het doel was bereikt.. wel negatieve samenlevings test maar het probleem nooit vast gelegt. ( we wiste alleen dat de spoeling hielp ) maar nu ik weer kindjes wil vraag ik me af hoe het nou zit wat ik heb en hoe verder.
    ( ik neem zelf aan dat ik nog steeds vijandig ben heb nu 6 jaar geen anticonceptie en wel relatie en niet zwanger wel is het zo dat ik niet bewust tijdens mijn eisprong vrij.. de keren dat dat perongeluk is ( zonder ) spoelen is nooit tot een zwangerschap gekomen.

Ik heb na twee vroeg geboortes en toen mijn zoontje doormiddel van spoelingen en cerclage gezond op de wereld mogen zetten..
    nu na 6 jaar wil ik het tich weer proberen.. niet wetende of ik nog vijandig slijm heb wel heb ik recent een kilo natrium bicarbonaat via apotheek verkregen..
    ga maar gewoon proberen met spoeling en tijdens me eisprong te richten op hoop van zegen.

En wat doet deze vermindert vruchtbaarheid met jullie psychische gesteldheid..?
    Wil graag praten met lotgenoten ik sta er al 10 jaar alleen in niemand snapt me.

Ik vraag me af als ik ga spoelen of ik kans heb om zwanger te worden ( ik voel me eisprong elke maand ) en ben opzoek naar ervaringen in deze specifieke categorie van dames die dus ook alleen zwanger worden dmv spoeling..

Ik hoor graag reacties van lotgenoten..

Liefs Djennah

Deel Deze Pagina