Wie herkent dit ? Roze afscheiding op nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fijnedag, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Ik ben sinds januari gestopt met de pil. De laatste 4 maanden had ik een cyclus van 26,26,27,27. Daarvoor niet bijgehouden, omdat we niet bewust bezig waren met zwanger worden.
    Nu had ik gisteren mijn Nod. Ik verloor roze afscheiding, dus dacht het is begonnen. Nog nooit roze afscheiding gehad, Maar ja het kan. Na 2 bezoekjes aan de wc niks meer. Vanochtend getest maar negatief. Toch ook niet ongesteld.
    Wie herkent Dit?

2. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Niet elke menstruatie is elke maand het zelfde..
    Ken kan zijn dat het nog doorzet ..
    Of je een keertje over slaat ?
    Ben je wel zeker van je eisprong ?
    Mischien een ovulatie bloeding ?
    Hoop natuurlijk op een posi Zw test voor je

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.476
    5.837
    113
    Ik heb ook wel eens dat ik een aantal dagen voor dat mijn menstruatie echt doorbreekt wat roze afscheiding heb. Een paar dagen later begint mijn menstruatie dan pas echt. Ben je trouwens zeker van je eisprong? Zoja, hoe heb je die gevonden? Het kan natuurlijk best dat je cyclus dit keer wat langer is en dat je nog niet ongesteld hoeft te worden.

Mocht het wel een innestelingsbloeding zijn, die overigens vaker niet dan wel voorkomen. Dan kun je meestal 2 dagen na de innesteling licht positief testen.

4. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. Ik weet niet wanneer mijn eisprong was. Ik weet wel dat mijn eisprong wel is laat is. Toen ik zwanger raakte van mijn 2e kindje was dit op dag 18.
    Ik vind het zo raar omdat ik al 3 kinderen heb en al 20 jaar ongesteld ( was al ongesteld op mijn 11e) En nooit roze afscheiding heb. Word er onzeker van haha

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.476
    5.837
    113
    Het kan dus best zijn dat je eisprong deze maand later is en dat je dus ook later ongesteld gaat worden. Ik snap dat je er onzeker van wordt haha. Helaas is je lichaam geen robot en kan het soms wel ineens gekke dingen doen :). Ik zou anders overmorgen nog eens een zwangerschapstestje doen. Als de afscheiding van een innesteling komt zul je dan wel een positieve test hebben!

Succes!

6. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Dank je wel :)
    Moet er wel bijzeggen dat ik mijn hele menstruatie carrière een cyclus van 28 dagen had. Ook na stoppen met pil etc. Ongeacht dag van de eisprong. Ook nooit langer dan 28 , tenzij ik zwanger was. Nu dus nog geen een keer 28 gehaald. Kan je cyclus opeens veranderen als je ouder wordt?

7. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    ja dat kan zeker dat je cycles veranderd is niks om je zorgen over te maken lijkt mij..heb je al een zwtesje gedaan vandaag? of is je menstruatie inmiddels gekomen?

Fijnedag vindt dit leuk.
  8. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Hoi Mokka88,

Menstruatie is net doorgekomen. Dag 29 :)Ik ben blij dat ik nu duidelijkheid heb.

mokka88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina