Geen ervaring maar wil je sterkte wensen! Heftig en ook nog net zwanger.. dat zal een enorme rollercoaster zijn!
Mijn tante heeft het gehad, ze vonden haar op een middag verdwaasd op de bank. Ze heeft nog een weekje geleefd, ik heb nog bij haar gewaakt. Ik geloof wel dat ze langer ziek was, maar ze wilde echt niet naar de dokter. Heel veel kracht gewenst de komende tijd.
Geen ervaring met een ouder, helaas wel met mijn oom. Hij kwakkelde al een tijdtje met zijn gezondheid. Moe, keelpijn, bloedend tandvlees. Uiteindelijk naar de huisarts gegaan en op 16 december kreeg hij de uitslag acute leukemie. Na de bloedtransfusie's waren zijn waarden telkens weer goed maar binnen 24 uur was dat alweer gedaald naar slecht niveau. Het is inmiddels al 10 jaar geleden maar van wat ik me herinner heeft hij vanaf de diagnose tot zijn overlijden (eutenasie op 4 mei) bijna constant in het ziekenhuis doorgebracht en ging hij snel achteruit. Ik hoop met heel mijn hart voor jou dat het bij je vader anders loopt en dat de wetenschap inmiddels een stukje verder is en dat ze meer kunnen betekenen voor patienten met deze vorm van die rot ziekte!
Geen ervaring met ouder. Wel met een bekende Tussen diagnose en overlijden zat 2 weken. Terwijl hij een goede overlevingskans had,maar hij raakte in een coma tijdens de chemo toediening. Hij is hier niet meer uitgekomen
Ik maar geen positieve verhalen hier helaas... ook mijn vader. Ik was ook zwanger. Echt een rollercoaster. Zwaarste tijd van mijn leven.
Hier de moeder van een vriend van mij. Zij heeft nu 4 chemokuren gehad en staat er redelijk goed voor. Er is een beenmergdonor gevonden en dat is natuurlijk afwachten of dat allemaal goed gaat verlopen, maar vooralsnog ziet het er redelijk positief uit.
wel met (vooralsnog) chronische leukemie maar geen acute. heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie!
Ja, mijn moeder 3 jaar geleden... ze had acute lymfatische leukemie... begon met een soort griepverschijnselen die maar niet overgingen...half jaar in het ziekenhuis gelegen.... chemo en daarna beenmergtransplantatie... hiervan was ze aan het herstellen en toen kreeg ze door haar zwakke gestel (door chemo en bestralingen) een hersenbloeding... en toen in coma.. en helaas overleden.. Achteraf vind ik het ergste dat ze zo heeft moeten lijden... voor niks... Ik hoop voor jullie op een andere afloop! Sterkte!
Niet bij ouder maarwel bij mijn opa. Heb helaas geen goed verhaal voor je acute leukemie is ook enorm heftig. Heel veel sterkte, ik ben zelf mijn vader verloren aan nierkanker. Ging heel vlot en wij zaten net als jou in een rollercoaster.
Geen ervaring met leukemie, wel met andere vormen van kanker. Ik weet hoe naar het is, er volgt een angstige en onzekere periode. Heel veel sterkte!
Ja ik helaas. Mijn vader heeft het ruim 21 jaar geleden gehad. In eerste instantie leek het op een griep, maar met 41 graden koorts afgevoerd naar het ziekenhuis, daar werd eerst nog gedacht aan menigitis, maar na een aantal onderzoeken kwam er acute leukemie uit. Wel had twee keer daarvoor een bloeding gehad die niet goed stopte, maar daar hadden we toen niks achter gezocht (had waarschijnlijk ook niets uitgemaakt). Binnen een week lag op hij de IC van een academische centrum. Daar leek het in eerste instantie iets beter te gaan en werd de beademening iets afgebouwd en er werd gesproken over een beenmergtransplantatie als hij iets aangesterkt zou zijn. Helaas heeft hij dat niet gehaald en is hij overleden. Bij elkaar heeft het 3 weken geduurd. Nu had hij wel een ernstige vorm en hoor je vaker dat het wel te behandelen is; bij ouderen weet ik trouwens niet. Mijn vader was nog maar 41. Hopelijk is het jullie wel te behandelen. Heel veel sterkte in ieder geval.
Geen ouder, maar Mn zwager op 30 jarige leeftijd. Hij had een zeldzame vorm en gedeurende de behandeling wisten ze ook niet goed of ze het juiste deden. Uiteindelijk bleek zn lichaam na elke chemo 2x zoveel slechter er aantoe te zijn dan ervoor. Hij is 6 maanden ziek geweest en het ziekenhuis niet uitgeweest. Heel veel sterkte gewenst in deze verschrikkelijke periode.