ik zou wel grotere borsten willen hebben, maar om nou daar zoveel geld voor te betalen... en met siliconen blijft altijd nep. maar als je grote borsten hebt is het toch niet erg als ze een beetje hangen? (zal bij mij nooit kunnen haha) maar als je echt hele erge hangborsten heb (die je net als je hemd in je broek moet stoppen )snap ik wel dat je daar wat aan wilt veranderen.
nou ik hoef ze niet groter of kleiner zit er lekker tussenin nou uhm ik zit toch wel op 80D mijn collegea heeft de borsten ook laten vergroten en ze is er blij mee maarja die meid had ook idd niks op de plank maar het was ook haar keus en ze is super blij dat ze ze heeft ze heeft er ook geen problemen mee. elke vrouw meid of wat dan ook is anders en ieder mens zit heel anders in elkaar dan de ander. ik zal dat zeggen had ik cup a,b of c had ik ze alsnog 1 cup meer laten vergroten gewoon het gevoel van ik mag me ook laten tonen na anderen toe. groetjes wendy dit was geen aanvallend of een negatief bericht
Hier ook 'neppers',alleen is het nog maar weinig mensen opgevallen.Als ik dan eens vertel,dan staan mensen echt raar te kijken.2 minuscule littekentjes op mijn tepelrandjes en hele natuurlijke borsten.Ik heb het laten doen,omdat ik van mezelf een C-cup had,maar zonder volume.Moest altijd een C hebben van bh zodat alles om mijn borsten heen viel,alleen moest ik dan de bh opvullen met vullingen.Vond het dan ook altijd vreselijk om in een bikini te gaan,want ook die moest opgevuld worden en dan leek het wel eeuwen te duren eer dat die bikini droog was,aangezien die vullingen het water lekker opzogen.Nee,ben echt o zo blij dat ik het heb laten doen.Heb ze nu al 4 jaar en nooit klachten of wat gehad.Het is nu een D soms E-cuppie,maar zolang iedereen denkt dat het gewoon netjes van mezelf is,dan zal ik er ook niets over zeggen en als mensen er naar vragen of er wordt gesproken over plastische chirurgie,dan heb ik ook echt geen moeite om het te vertellen.Het kan dus ook anders uitpakken als echt van die ballen op je lichaam.Denk dat je je (mocht je het willen laten doen) gewoon goed moet laten informeren en vooral hetgeen moet kiezen wat bij je lichaam past om het zo natuurlijk mogelijk te laten overkomen...Ik zou het nooit gedaan hebben voor een ander en zal ook nooit met mijn borsten te koop gaan lopen.Het was meer voor mezelf en ben er ook echt gelukkiger door geworden!
Ik had op die vraag tijdens het uitgaan maar gezegd dat ze echt waren.. het gaan uitleggen begin ik niet aan en als je zegt dat ze nep zijn kun je nog weleens het verzoek krijgen of mensen mogen voelen.. Net als Jee heb ik nauwelijks een litteken en ziet het er heel natuurlijk uit.
Ik vind het sowieso geen normale vraag van vreemden om te vragen of het neppe borsten zijn! Gaat niemand wat aan. Ik vertel het ook aan niemand tenzij vrienden of zo echt naar vragen. Niemand ziet het bij mij, als ik het zeg dan valt hun mond echt open. Tegenwoordig zijn er hele mooie natuurlijke prothesen. Ik heb druppelvormig prothesen en zo vallen ze heel natuurlijk. Wat pamela anderson heeft zijn ronde protheses en ook nog eens veels te groot
Ik heb dan wel ronde protheses maar wel op maat het is bij mij ook echt niet te zien dat ze nep zouden zijn niet qua vorm of grootte...ik ben er een heel ander mens van geworden en heb het dus ook echt nooit laten doen voor de buitenwereld...wie het niet weet zou het ook nooit zien en dat was de bedoeling
Wat groter had ik me wel eens gewenst. Toen werd ik zwanger en werden ze vanzelf groter ! Ik geef nu bijna een jaar borstvoeding, maar nu alleen nog 's ochtends en 's avonds. De omvang neemt nu weer wat af. Maar ... ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat nu totaal niet erg vind ! Ze doen hun werk, mijn manneke is heerlijk rond en gezond en dat heb ik toch maar mooi gedaan met mijn B-cupje ! Groetjes, Nikki F
ik had dus ook het grote verschil tussen 2 borsten, 1 plat en 1 kleine b, zag er niet uit. Nu zijn ze gelijk,maar na borstvoeding zijn ze niet gaan hangen, maar wel wat losser, vind ze niet mooi meer, dus eind van de maand weer terug naar schumacher voor controle en dan hopelijk snel weer een nieuw voorgevel! voor de duidelijkheid, ik heb geen plastik ronddingen, maar mooie zachte borsten, en het litteken is nu nog onder de oksel.