Hallo dames, ik wil graag mijn luiertas in de wasmachine gooien, met verschoningsmatje erbij. (flesje ingekieperd en een verbrijzeld koekje ) en een niet zo fijne geur. weten jullie of dat kan? gaat om dit model: als dat kan hoeveel graden?
hmmm, ik heb wel zo'n tas, maar 'm nog niet in gebruik (ben nog zwanger). als het mijn tas zou zijn, zou ik 'm in een kussensloop doen (ter bescherming) en dan op 30 graden op het fijnwasprogramma. niet of met weinig toeren laten centrifugeren. ik kan op mijn machine vanalles instellen aan programma's en toerental etc. ik weet natuurlijk niet of jij dat ook kunt... als je het niet vertrouwt: een sopje biotex maken en 'm op de hand wassen anders? succes! laat je me even weten hoe het afgelopen is? wel zo handig om te weten; wie weet knoei ik straks ook in mijn tas.
Ik heb ook een Oilily tas en de buitenkant is helemaal vies, maar ik durf hem eigenlijk niet in de wasmachine te doen. Ik heb het met een doekje geprobeerd en het wil er niet af. Misschien toch inderdaad de wasmachine op fijnwasprogramma proberen, zo gebruik ik hem toch ook niet meer...
Dank jullie wel voor de antwoorden! Ik ga m zo in de was gooien in een kussensloop, 30 graden en korte programma 30 minuten. Ik zie wel wat er gebeurt. Lien staat er wat op de kaartjes ocer het wassen? (aangezien je een nog een nieuwe hebt) Ik heb mijn kaartjes allang niet meer
nope, niks van een wasvoorschrift oid te vinden, sorry. laat je even weten hoe ie uit de machine kwam?
die van mij was wat vies aan de buitenkant. Daar heb ik toen wat dasty van de wibra opgespoten het werd wel schoon, maar of het goed voor de stof is.. denk het niet haha Ik zou hem met de hand even wassen!
Zo doe ik het ook, en ik heb de oliliy bambi-tas.. dus met een borduursel.. dus ik ben extra voorzichtig ermee.. en hij kwam er netjes uit hoor
Hallo dames, Heb dus alleen het verschoningsmatje gedaan, die kwam er goed uit! Dus wel in een kussensloop, 30 minuten en de toeren op 400. Vandaag doe ik de tas! Fotos volgen
Kan je hem wel in de wasmachine doen, lijkt me van niet hoor. Je kunt beter een sponsje nat maken wat sop en een beetje schoonmaken, en daarna wat robijn spray erop sprayen, blijft zo'n lekkere geur achter.