Wie gebruikt ook Nestlé NAN AR

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door one of kind, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden ,
    Vroeg me af of hier ook iemand de Nestlé nan ar gebruikt.
    Onze nieuwe ka heeft ons deze aanbevolen aangezien bij mijn zoontje zijn gastroscopie te zien was dat zijn slokdarm erg geirriteerd is.
    Met deze voeding gaat het idd beter.
    Maar hoorde dat hij in NL goedkoper is alleen vind ik hem nergens:(.Waar halen jullie hem=
    Groetjes
    Ons wondertje

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nestle heeft de namen en de verpakkingen van de kunstvoeding die ze in Nederland verkopen verandert, dus het kan zijn dat je deze voeding daarom niet vinden kunt.

In principe is er geen verschil in werking en kwaliteit tussen NAN HA AR en Kruidvat Comfort, Etos/Albert Heijn Comfort, Friso Comfort en Nutrilon AR. Ze zijn allemaal hypoallergeen en ze bevatten allemaal een toevoeging die er voor zorgt dat de voeding in de maag dik blijft en daardoor minder makkelijk omhoog komt.
    Je zou dus elk van die voedingen even goed kunnen geven aan je kindje.

Wel heftig trouwens dat ze bij je kleine uk al een gastroscopie gedaan hebben! Dat doen artsen in Nederland minder snel, omdat het vaak als te belastend ervaren wordt. Als blijkt dat een kind beter reageert met dieetvoeding en evt. medicatie wordt dat doorgaans al beschouwd als voldoende bewijs om uit te gaan van (verborgen) reflux.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dirksmama aangezien we al 11 weken aan het rommelen waren met hem enz.
    Heeft onze ka dit besloten.
    Onze oude ka hoogde maar de zantac op maar dat hielp dus niks.
    Moet zeggen dat hij er weinig "last" van heeft gehad.
    Althans niet prettig natuurlijk maar hij was er niet onrustiger of dergelijke door.
    Hoe zielig ik het natuurlijk ook vond ik was blij dat we eindelijk wisten waarom hij zo huilde telkens.
    Hij heeft wel 5 verschillende voedingen gehad.
    En onze oude ka wilde hem al op vastere voeding zetten( lees potjes met water ietsjes verdunnen)
    De ka heeft hem de nestlé gegeven aangezien die lekkerder zou zijn en hier aardappelzetmeel in zit ipv jbpm( hier verstopt hij enorm van:()
    Het was een hele zoektocht, vorige week dronk hij ineens nog maar 20ml:(
    EN gisteren heeft hij zelfs 180+6 gedronken!
    Ik was echt geschokt.
    En de eerste keer gehuild omdat zijn fles leeg was:D:p

Dank je wel voor je reactie:)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat fijn voor jullie dat je eindelijk iets gevonden hebben voor je kleintje!

Ik heb even bij een contact in Nederland nagevraagd, maar volgens haar heb je in Nederland ofwel NAN HA ofwel NAN AR. In de AR zit aardappelzetmeel, in de HA weer niet.

Probleem is dat de samenstelling van kunstvoeding van land tot land verschilt, het ene merk is in het ene land gewoon heel anders dan in het andere land.
    Je loopt dus met Nederlandse NAN het risico dat het niet het effect bij je kindje heeft die de voeding die je nu gebruikt wel heeft.
    Lastig he?

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nestle Nan 1 of Nestle NAN HA 1 (en ook 2 natuurlijk) heten sinds oktober hier Nestle Groeie start 1 en Nestle groeie start 1 HA . Ik heb geen pak van de HA 1 meer dus ik kan het niet nakijken voor je wat er in zit, mijn zoontje zit iminddels op 2.

Nestle AR heb ik nog nooit van gehoord, geen idee of ze hem hebben bij de apotheek, niet in de gewone winkels in elk geval.

Kom jij van Belgie, want daar zag ik hem wel staan op de site van Nestle.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik woon nu wel al sinds jaren in België en we gaan idd in België naar de kinderarts:)

Dirksmama dank je wel!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohh Elif, wat moet het fijn zijn als de rust is wedergekeerd bij jullie! En huilen omdat de fles op is haha! Super goed van jullie ventje!

Ik heb geen ervaring met die voeding, dus kan je helaas niet helpen...

Groetjes Cyntje78

Ps: Ons mannetje is sinds 3 dagen van de Nexium af!! En het gaat super goed! Volgens mij kwam bij L. dus het spugen van de liesbreuk. Want sinds de operatie spuugt hij nauwelijks meer.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cyntje wat goed zeg!!!:D
    Geweldig nieuws.

Hier jaaaaaaaaa we genieten zo om hem tevreden zijn flesje te zien drinken 180+6!!!
    Kun je het geloven!!

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja zeker! En dan is hij tussendoor ook meer tevreden? Hier wel sinds hij 180+6 krijgt. Ons ventje doet bijna niet anders als lachen en verleidelijk kijken :D Dan weet je weer helemaal waarvor je het allemaal hebt gedaan.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hij flirt met het leven!! hahaha
    Zaterdag bij de Ikea zijn 2 medewerkers 20 min met hem bezig geweest:D
    En hij was maar aan het lachen en flirten.
    Hahahah zoooo lief.

Deel Deze Pagina