wij gaan ook voor de eerste. dit is de vijfde ronde incl paar maanden ontpillen. lijkt me zo raar als je dan echt niet meer ongesteld wordt.
wij gaan ook voor de 1ste en dit is onze 9 of 10 of 11de ronde sorry weet het niet zeker houd het niet zo bij
GEFELICITEERD! Wat ontzettend goed dat het de eerste keer al raak was! Heb je geen ontpilfase gehad??
Wij gaan ook voor de eerste. Heb wel al een miskraam gehad in oktober en zit nu al weer in de 3e ronde. Hopen dat onze wens snel uit mag komen Groetjes Ilona
Ook wij gaan voor ons eerste! Bezig van oktober, ronde 4. Maar de eerste ronde tel ik niet echt mee, al dat ontpillen en zo... We blijven oefenen! Liefs, Delphine
hmm wij zijn bij de -1ste ronde geloof ik rond oud en nieuw aantal dagen niet geslikt.. toch besloten nog even te wachten... en nu zit ik al 2 dagen te wachten of ik nog ongesteld ga worden of niet... *spannend* wel veel misselijk enzo 8) maarja.. dat zegt natuurljk ook niet zo veel
Wij gaan ook voor de eerste. Zijn vanaf maart bezig, maar ben in september heel kort zwanger geweest.
Voor ons is het ook ons eerste kindje, wij zijn wel al een jaar bezig aan't proberen deze maand!! Ik ga een afspraak maken met de HA!Zien of't ons wel op een natuurlijke manier zal lukken!! Je weet maar nooit! Groetjes
Ons eerste Telgje mag komen! Ronde 14...is geen verassing hoor maar stug volhouden! (ook al is het moeilijk). Elmo'tje
Wij gaan ook voor de onze 1ste baby en we zitten nu in ronde 3 na mijn laparoscopie. iedereen veel succes!