Kop op Veertje . Wij hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden van onze oudste Groetjes Joyce
Your welkcome Ik heb nu zelfs 2 prachtige dochters ( jongste is pas 1 ) , dus komt allemaal wel goed . Groetjes Joyce
Wij gaan ook voor de eerste. Vanaf augustus gestopt met medicijnen tegen endometriose, maar deze cyclus is eigenlijk pas echt de eerste ronde!
wij gaan hier ook voor ONS eerste kindje, me schatje heeft al 2 kids uit zijn vorige relatie. Dit is bij ons ronde 2, in december ben ik gestopt met de pil. groetjes Sarah
Wij zijn ook bezig met onze eerste.... ik ben in december met de pil gestopt en nu hevig aan het ontpillen! helaas lijkt et daardoor net of ik zwangerschapsverschijnselen heb. Ben nog niet ongi geweest. Ik vind het allemaal wel enorm spannend ! Heb jij dat ook? Je voelt van alles in je lichaam terwijl je eigenlijk niet goed weet wat je moet voelen.... Gr. Mona
Hoi, Wij gaan voor de eerste en zitten tot ongeveer morgen in de eerste ronde! Voordeel is: ben al wel rondes zonder pil! Succes allemaal! Groetjes
ja idd heb ik ook gehad, vraag me nu af of ik het deze maand ook weer ga hebben. ik voelde altijd vanalles en voelde me anders dan anders. hoop dat het ontpillen voor jou snel voorbij mag zijn en dat je snel zwanger bent of al bent
Ik hoop het ook Zit pas in de eerste ronde dus reken (nog) nergens op. Maar ik vind het een errug spannend allemaal
Wij gaan ook voor de eerste. Heb wel al een miskraam gehad, hoop dat het de tweede keer beter zal verlopen (en dat het gauw lukt natuurlijk)
Hallo ik zit nu in de 5e ronde en gaan voor de eerste. Ben nu heel pril zwanger en vindt het allemaal heel spannend. En hoop dat de zwangerschap goed blijft gaan. gr. cassandra