Uit elkaar...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij gaan hoogstwaarschijnlijk uit elkaar:(...
    Dit hebben we afgelopen vrijdag besloten.
    Het werkt op sommige punten niet meer, en we blijven daardoor steeds maar dezelfde discussie herhalen.
    Iets wat voor ons beiden al onze energie opslokt.

Ik weet niet wat ik er van moet denken, want ik hou echt zo ontzettend veel van hem en wil helemaal niet zonder hem zijn.
    Maar aan de andere kant is het misschien wel beter als we ermee stoppen.

Ik kan het dus ook nog steeds niet geloven,ik heb het hem vanmiddag nog gevraagd of hij het zeker weet omdat ik dan ook maar vind dat hij een andere woonruimte moet gaan zoeken enz.
    En ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
    Hij vraagt dus bedenktijd. Tja maar hoe lang geef je iemand nog bedenktijd?

Ik wil er nog wel voor vechten en desnoods samen in relatie therapie gaan. Maar dan moet hij er ook wel echt voor willen gaan.
    En heb bij hem voornamelijk het gevoel dat ie er niet meer voor wil vechten...daar heb ik hem ook mee geconfronteerd en hij zegt dat het nu komt omdat ie ook bijna een tentamen heeft en daar zijn zinnen op wil zetten.

Ik weet het gewoon echt niet meer, voel me echt zo leeg van binnen, en krijg het helemaal benauwd van het idee dat ik niet meer met hem zou samenleven.

Pfff moest het ff kwijt:(

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Jeetje meis dat meen je niet ....

weet gewoon niet wat te zeggen .. :(

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Oh jeetje meid....daar schrik ik ff van.
    Ik spreek je even aan op msn ;)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoeft ook niet hoor, ik moest het gewoon even kwijt.
    Niemand in onze omgeving die weet dat dit speelt omdat we geen bemoeienis willen. Dus ook niemand waar je dan ff mee kan praten en je hart bij kan uitluchten.
    Moest het gewoon even van me afschrijfen voel me echt zo klote gewoon!

5. Que

Que Niet meer actief

Jeetje verveelend zeg!!!! Waren jullie al lang bij elkaar?

Sterkte!!

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh meid wat vreselijk voor jullie... kun je hem dan misschien geen bedenktijd geven tot na zn examens? en idd eventueel relatietherapie? weet verder ook niks anders te zeggen dan veel sterkte voor jullie...

7. Wat vervelend meid, sterkte!! :(

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    sterkte
    met deze moeilijke periode

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat rot zeg. Ik wens je veel sterkte toe, dat er een goede oplossing mag komen...

10. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Jeetje lovely! Wat k*t!
    Misschien idd niet zo heel snel een beslissing nemen. Erover nadenken zal ik ook doen hoor. Niet zomaar opgeven. Houden van zit er allebei. Misschien werken aan sommige punten? nergens en bij niemand is het perfect? vraag je af of het geen sleur is. Want dat is het vaak. (en das overal geloof me!)
    Meid.. wat je ook beslissen gaat. Sterkte! knuffel!

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Tjonge, wat rot! Weet er ook even niets op te zeggen.

12. Salsabielaa

Salsabielaa Actief lid

16 mrt 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte met alles!

13. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Jeetje meid! Wat rot voor je!
    Ik zou hem idd ook bedenktijd geven tot na zn tentamens. Misschien dat ie door de tentamens de verkeerde keuze gaat maken. Ik hoop dat jullie eruit komen en de eventuele relatietherapie kan helpen.!
    Sterkte!

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Sterkte meid! Hoop dat jullie er nog uitkomen met zijn tweeen!
    En lucht je hart maar hier kan het gewoon!

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hij zou dom zijn om mij te laten gaan denk ik maar zo ;)

Ik laat hem ook wel rustig hoor, het is een eigenwijze die tijd nodig heeft om in te zien dat ie iets fouts doet.
    En de reden waarom is gewoon ontzettend dom!

Voel me echt zo verschrikkelijk!En het erge is, hij zit nu ergens anders te studeren en ik probeer me hier al het hele weekend sterk te houden voor de kids.

16. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

ja.. mannen! De mannen zetten het vaak even op een lager pitje. Pakken de boeken.. maar meid. Niets is wat het lijkt. Ik neem aan dat je man/vriend er ook wel mee zit maar het minder goed kan uiten? :)
    Ik denk niet dat hij nou zijn hoofd he-le-maal bij het studeren heeft zitten.
    Sterkte, en goed van je dat je zo goed voor je kindjes kan zorgen met al dit gedoe. xx

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou denk toch nog relatie therapie proberen (als jullie hier natuurlijk allebei voor open staan.

Sterkte

18. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ach meis, wat vreselijk voor je.
    Ik ga duimen dat het toch nog goedkomt. Wie weet is het wel even goed dat hij er nu niet is. Kan hij ook even de dingen op een rijtje zetten.
    Heel veel sterke!

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik weet natuurlijk niet wat er speelt of heeft gespeeld tussen jullie om tot deze beslissing te komen, maar zou het niet helpen om tijdelijk even wat afstand an elkaar te nemen.
    Hij zou bijvoorbeeld tijdelijk even uit huis kunnen, voor een maand osf een paar maandjes en misschien komen jullie door een "rustpauze" wel weer dichter bij elkaar.

Ik hoop dat jullie in elk geval samen tot wen goed einde komen zonder veel ruzies.
    En heel veel sterkte voor jou natuurlijk!!!

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Meid wat rot zeg!
    Maar idd wat de anderen ook zeggen. Is het niet beter om dit soort besluiten te nemen als het voor allebei even geen stressen is (voor n examen bvb) en je even helemaal je hoofd vrij hebt om op dit punt te richten?
    Het is nml nogal wat toch? Dan heb je daar toch even alle aandacht bij nodig. Net zo als bij een tentame. En een man kan zichzelf ook niet in 2e splitsen. Dus ook al voel je je nu zwaar klote (snap ik echt) misschien toch even pas op de plaats en kijken hoe het in rustiger vaarwater er uit ziet.
    Maar sowieso sterkte hoe de uitkomst ook mag zijn.
    Zou je een enorme knuffel willen geven, maar kan er NET niet bij.

Deel Deze Pagina