Wie ervaring met Etos-testen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mamasu, May 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de zwangerschapstesten van de Etos?
    Ik heb afgelopen zaterdag een digitale Clearblue test gedaan en die gaf direct ZWANGER aan, maar wil graag nog een test doen. Ik heb dus een ander merk gekocht, die van de Etos, maar ben nu heel nieuwsgierig wat jullie ervaringen daarmee zijn?

2. sarai

sarai Actief lid

May 8, 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    ja ikkuh :D
    toen ik zwanger was gaf ie aan zwanger, en als ik een test doe wanneer ik niet zwanger ben geeft ie aan niet zwanger dus ik heb wel goede ervaringen met etos maar ik heb op het forum gelezen dat er een heleboel waren die een etos test niet als positief hebben ervaren.
    misschien leuk als pol :D

van harte gefeliciteerd mamasu! :whistle:

3. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    geen problemen met de etos test
    enne gefeliciteerd

4. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    eerste test met etos was negatief (2 dagen of zo voor nod)

2de test zh bloed test 50% hcg (1 dag voor nod)
    3detes t cb positief, maar erg licht
    4de tog weer een etos en ook positief
    5de test :$ cb weer en super positief...

dus ik moet zeggen dat de etos tests mij ook zijn bevallen... ik ben egt zwanger, en dat geeft ie ook aan

en sja heb idd veel testen gedaan, maar komt omdat ik t niet kon geloven... na 6 jaar eindelijk dit wonder :d

nu ben ik helemaal zeker en heb ik 29 mei mn eerste echo, en ga ik me aanmelden bij moeders voor moeders...

maar meid... ik heb dus ook n positieve ervaring met de etos test

5. Floddertje

Floddertje Actief lid

May 10, 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb vorige maand een Etos-test gedaan. In het schermpje waarin je kan zien of je zwanger bent verscheen een streepje, maar in het schermpje wat aangeeft dat de test gewerkt heeft verscheen niks... wist niet of ik nu blij moest zijn ja of nee. Dus vlug aangekleed en bij de drogist een CB-test gehaald. Die gaf aan 'niet zwanger'...
    Voor mij geen Etos testen meer.

6. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    bij mij werkte ie gewoon.

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Nou heb hem zelf gisteren gebruikt en.... weer positief! Streepjes verschenen eigenlijk heel snel. Dus ook ik ben tevreden over de Etostest! De digitale Clearblue is wel nog duidelijker, daar kan echt geen twijfel over bestaan, gewoon ZWANGER of NIET ZWANGER.
    Omdat ik het nog steeds niet kan geloven heb ik vandaag een Kruidvattest gekocht.... Daar zijn de reacties wel wisselend over hier, geloof ik. Dus ik ben benieuwd! De komende dagen ga ik die maar eens proberen...

8. Melis83

Melis83 Actief lid

Jan 11, 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Jonge jonge Mamasu,

Ik zou echt bij de eerste overtuigd zijn ( wat denk ik niet goed is :oops: ).
    Ga anders even naar je huisrarts. Kan je een test doen en gelijk doorverwezen worden naar GYN.

Alsvast GEFELICITEERD :whistle:

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    bij deze zwangerschap heb ik geloof ik alle test merken gebruikt haha clear blue digitaal zowel niet digitaal, etos kruitvat potheek een alles gaf positief aan geen een test zei negatief dus voor mij zijn alle testen door haha

10. Pleuntje

Pleuntje Lid

May 28, 2007
    15
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb etostest iets eerder dan nod gedaan,twijfelde of ik nu wel of niet streepje zag. Heb vrijdag met digitale test getest en was hartstikke zwanger. Nog 4 digitesten gedaan, streepjes werden alleen maar duidelijker (staafjes uit houder gehaald na resultaat) en het woordje zwanger verscheen steeds sneller op mijn schermpje.....(daar leek het in ieder geval op)

Share This Page