hoi ik ben een 17 jarige meid en nogal volwassen voor mijn leeftijd In februari ben ik gestopt met de pil omdat ik er migraine van kreeg en sindsdien heb ik een enorm onregelmatige cyclus gehad. 34-75-21-30-nu Mijn laatste ongi begon op 3juli. Nu dus al zo'n 6 weken geleden. Mijn vraag is eigenlijk dit: Ik heb 2 weken geleden (dus 4 weken na mijn ongi) enorme hoofdpijn gehad voor 5 dagen en had nogal lichte ongi krampen. Verder had ik ook steken in mijn darmen en in mijn zij en (zoals het leek) mijn eileiders. Ook moet ik vaak plassen Nu heb ik de afgelopen 2/3 dagen weer wat last van hele lichte ongi krampen in mijn buik. Zou dit een teken kunnen zijn van een zwangerschap? Ik hoop op wat advies, want ik durf geen test te halen.
hoi, ja, dat zou een zwangerschap kunnen zijn. Alhoewel je nooit af kunt gaan op symptomen lijkt het me verstandig dat je toch een test gaat halen nu, want je moet wel weten waar je aan toe bent. Succes en laat even weten hoe het ervoor staat. als je dan nog meer vragen hebt, laat gerust weten. Mirjam