westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    nou alles hier is weer helemaal rustig.
    was wel even goed dat hij alleen naar maatschappelijk werk is gegaan. zo kon hij zn emoties en frustraties uiten zonder dat ik er mee bemoei :)
    ook heb ik even sorry gezegd ik had ook anders kunnen reageren.
    maatschappelijk werk was in eerste instantie de afspraak vergeten stomme iri muts! maar goed ze gaat doen wat ze kan doen en kijkt of ze vrij kan nemen om te getuigen en wil anders schriftelijk getuigen.
    dan is t alleen nog kijken wie de 30ste mee kan. ik wil mn zwager er niet bij hebben, is nou niet bepaald een nette man. tijdens belangrijk gesprek op ind praat hij er door heen, zonder dat m iets gevraagd wordt, vertrekt te laat waardoor we 10 min te laat waren. gelukkig liep ind toen ook uit.
    laat ook zn tel aan staan en wordt dan gebeld over zn garage en praat dan gewoon door t gesprek heen. baahhhhh nou mocht hier later alles goed geregeld zijn hoef ik die man nooit meer te zien. hij brengt ons ook altijd alleen maar ruzie,

Miek kan me wel enigzins voorstellen dus hoe vreselijk zwagers zijn.
    en nog maals gefeliciteerd he!!! voor jullie allemaal!! geweldig!!!! wat een verrassing toch he. wie had t gedacht. t heeft gewoon zo moeten zijn.

morgen mn 1 na laatste dag werken yesssss!!! alleen heb ik een vroege dienst das minder.
    nu ff beetje gtst kijken en proberen op tijd te slapen.

2. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @danitjuh wat balen zeg dat ze niks gevonden hebben. en nu? gaan ze nog testen op andere dingen? of kunnen ze m iets geven voor die krampen? arm kereltje hoor. hoop dat jullie t snel weten wat t is.

@tricia hij is echt leuk joh! ik heb hier een mooie naaimachine. helaas staat ie stof te verzamelen. zal graag iets willen maken maar t komt er niet echt van. eigenlijk erg zonde.

@barleeus wat leuk dat je weer even kon oppassen, heerlijk die paarden!!

hier even een foto van mijn tattoo is wel een paar jaartjes ongeveer 3 denk ik oud.
    straks als kleine is geboren komt er nog een. alleen ben er nog niet uit wat en waar.

heb wel een aantal ideen maar ja eerst even uitwerken :) straks tijd genoeg voor.

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Lautje lekker dat het weer is bijgelegd

4. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Miekr:GEFELICITEERD,al had ik al wel verwacht dat dit de verassing was:DGeniet ervan.

5. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ik mag straks na m'n bevalling ook weer heen, alleen geen idee waar ik deze ga zetten, m'n schouderbladen staan al vol dus zal wel het midden worden, alleen is dat niet zo'n fijne plek voor een tattoo.

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ all dank jullie wel voor de felicitaties.

7. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @tatoo: ik gaf volgendjaar voorjaar/zomer weer heen ff Jonie er bij laten zetten,is nu geen optie meer omdat je nu aldoor dichte schoenen aan moet met dit weer,zit op de voet.

user18339_pic23985_1280317689.jpg en dan komt Jonie in het onderste lusje,heb ik toe 2 jaar terug express zo laten maken voor het gevaler nog een 3e bijkwam,nou dat is gelukt:D

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    m1980 haha en als t nu een 3e én 4e was? ;)

9. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Nou daar was ik idd wel bang voor:Dmaar daar hadden we vast wel een plekje voor gevonden..2 op de ander voet :p

10. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Zit hier even lekker rustig op de comp,Jenna mooi rustig aan het spelen en Jonie in bed,loop naar de keuken zie in mn ooghoek een baby in de box liggen,ik nog denken he Jonie ligt toch in bed,is het de pop van Jenna.SDC10405.jpg Ik kan vertellen dat ik best een beetje een raar gevoel kreeg:D

11. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ m1980 haha ja kan me voorstellen dat je schrikt hihi
    mooi hoor de tatoo op je voet mijn vriend wil ook graag de naam van onze zoon maar hij weet niet goed waar hij het wil op zijn borst of op zijn onder arm

12. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    mijn man heeft de namen van beide jongens op zijn onderarmen staan. Hij heeft nu nog geen idee waar hij de naam van ons 3e wondertje zal zetten.

13. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Elsie, heb een vriendin geregeld om morgen mee te gaan zwemmen (mijn moeder kan niet...) dus wij zijn er gewoon :D

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@paradijsvogel gezellig:D

15. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Hey meiden,

Hier was ik weer even.
    Hartstikke bedankt voor jullie medeleven.
    Begin het steeds zwaarder te krijgen,dus bewuste dagen komen steeds dichterbij.
    Mn stiefvader begint nu op een (naar mening) verkeerde manier zn verdriet te verwerken.
    Hij kwam gisteren lamlazerus terug van mn stiefbroertje.
    Hij heeft medicijnen om te kalmeren en dan komt bier nog harder aan en hij heeft een verleden met drank.
    Dus buiten ons eigen verdriet is er nu ook angst dat het straks weer net zo gaat als in het verleden.
    Straks het bloemstuk van mn moeder,mn broers en aanhang ophalen.
    Begin ook angstig te worden (gek eigenlijk): wat nou als ik straks iets verkeerd zeg of doe, of ik laat het bloemstuk vallen. Of stel nou dat ik te laat kom. Allemaal dat soort dingen.

Ik probeer mee te lezen en jullie op de hoogte te blijven houden waar ik kan, maar mijn hoofd loopt ook een beetje over nu.

@tattoos: heb er zelf 2, wil er nog 1 laten zettrn voor aaliyah mawr is er nog niet van gekomen.
    @miekr: meis wat een goed nieuws, zo onverwacht en al zo geliefd. Geniet er van meis.
    @lautje: hoop dat er voor jullie ook snel duidelijkheid komt, denk aan jullie.
    @elsie: fijn dat je laptop het weer doet.
    @zwemmen: veel plezier meiden.
    @jurkje van marjolijn: die is leuk geworden tricia! Spreek je snel weer lieverd.
    @danitjuh: fijn dat het onderzoek nu klaar is.
    @vergeten: heb ik nu iedereen? Geloof het wel en anders sorry daarvoor.

Tot snel meiden, liefs van ons

16. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    m1980, dat is ook een mooie tattoo. Ik ben niet zo'n held hoor.

Morgen weer naar het cb. Ben zo benieuwd hoe groot ze nu is en hoeveel ze weegt. Beetje jammer dat ze ook weer een prikje moet, maar ja het moet maar.
    Ik heb trouwens vorige week zomaar wat gewonnen. Kreeg de nieuwe wij jonge ouders en dacht laat ik eens mee doen met de sms en win actie. Win nooit wat, maar nu dacht ik, ach doe eens gek... Deze heb ik gewonnen. Ben er zooo blij mee.

17. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ barleeus, wat een leuk ding zeg!!!!! heb ook al een paar keer meegedaan, maar nog nooit wat gewonnen, maar er is dus nog hoop.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@verrassinsgei doe je wel een beetje rustig?! goed op jezelf letten hoor.

@barleeus wat een leuk ding!!

19. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    #779 fleur24, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    @verassingsei, wat vreselijk heftig voor jullie zeg!! Gecondoleerd.. denk ook goed om jezelf. En wees niet bang dat je wat verkeerd doet, want dat zal je op die momenten echt niet doen. Rustig aan meid, dikke knuffel vanuit hier!
    @smyltje: ook vreselijk nieuws zeg! Sterkte en ook een dikke knuffel vanuit hier!
    @ lautje. Denk goed om jezelf! Wat een stress allemaal zeg! Hopelijk komt het allemaal goed. Wat een vreselijk vooruitzicht als hij wel terug moet. Vind echt dat een rechter hier wel rekening mee MOET houden. Hopelijk mag hij hier blijven! Denk goed om jezelf en probeer toch nog te genieten van je verlof!
    @miekr: wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!
    @ tricia. Leuk jurkje!
    @ danitjuh. Wat goed dat het onderzoek goed is verlopen. Wel ergens jammer dat er niks uit is gekomen. Je wilt je mannetje natuurlijk helpen! Lois had er ook veel last van maar dat was echt puur dat de darmen van een prematuur nog onrijp zijn. Ze ging pas poepen dat ze groenten en fruit kreeg. Ze kreunde en perste ook heeeeeeel erg. Zo had de verpleging in het wfg het nog niet meegemaakt. Maar ons werd verteld dat dat 'gewoon' bij een prematuurtje 'hoort' . Hopelijk gaat het snel beter met jullie stoere man!
    @barleers. Wat een leuk ding!
    @mouchy: wat een leuke foto's van shoebys
    @ hier: gaat het goed! Onno is erg lief en drinkt goed zijn flesje leeg. Hij valt alleen steeds in slaap dus een flesje duurt wel eventjes. Met mij gaat het ook wel goed. De wond ed geneest goed. Ben alleen nog erg moe. Was een hele heftige bevalling. Om 16.00 had ik 5 cm ontsluiting en om 18.20 is hij geboren. Met de tang gehaald omdat ik in paniek was en niet meer goed kon persen. Onno moest er ook uit want zijn ctg werd minder. Als de tang niet gelukt was werd het de pomp of keizersende. Ben blij dat de tang is gelukt (ondanks dat het een hel was) want een ks met een rondlopende peuter is niet echt handig. We moesten 1 nachtje blijven vanwege de kunstverlossing. Foto's staan op mijn hyves en fb. Dus als iemand ze graag wil zien, pb me dan maar ff. Vandaag even naar hoorn geweest voor een babyfoon, jasje, sloffen, dikke sokken en slofjes. Kunnen we wanneer het weer beter is ff lekker gaan wandelen.
    @ dingen die ik vergeten ben, sorry.

20. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ barleeuws wat een leuk ding zeg

@ meiden die gaan zwemmen veel plezier wilde eigenlijk ook gaan maar me kleine man is totaal niet in zijn sas last van tandjes en spuitluiers niet nromaal dus lijkt me geen goed plan misschin volgende week

Deel Deze Pagina