Wens voor een eerste kindje - als het wat langer duurt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloemkooltje, 3 jun 2023.

1. Noor93

Noor93 Lid

12 dec 2022
    80
    52
    18
    Vrouw
    @Mai1998 succes met je afspraak morgen!

2. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.100
    3.104
    113
    Vrouw
    @Mai1998 succes vandaag!

@Bloemkooltje Ik had nog niet gereageerd op je bericht over je operatie in het andere topic. Spannend allemaal, maar van wat ik lees ligt er een duidelijk plan! Dat geeft misschien een beetje rust. Ook fijn dat ze zo meedenken om gelijk je eileiders door te spuiten en alles te bekijken. Dan ben je hopelijk daarna op en top vruchtbaar!! Spannende tijd die komen gaat!

Bloemkooltje vindt dit leuk.
  3. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    781
    829
    93
    Vrouw
    @Mai1998 Succes vandaag!

Poeh, ik ben blij als die cyste eruit gaat. Ik heb gewoon niet geslapen van de lage rugpijn. M'n hele darmen liggen overhoop en ik heb daar zo'n kramp.. Soms heb ik er tijden geen last van en ineens..... Ik ben pas 4dpo dus iets zwangerschapspgerelateerds kan het haast niet zijn?

4. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.100
    3.104
    113
    Vrouw
    Zit voorlopig nog te broeden op een gouden ei, nog geen teken van een eisprong. :o:

Soof1992 en Bloemkooltje vinden dit leuk.
  5. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Hier ook nog aan het broeden…
    CD19 inmiddels maar heb het idee dat het nu niet lang meer duurt. Wat gezeur in mijn buik en steken. En net deze ovulatietest. Dus hopelijk morgen positief :o: ik hoop in ieder geval al voor het weekend want vriendlief is een weekend weg.

Hoe ver ben jij?

Bijgevoegde bestanden:

Soof1992 en Lieke2022 vinden dit leuk.
  6. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    781
    829
    93
    Vrouw
    Oeeee, die is vanavond of morgen positief hoor! :thumup: Jij gaat gezellige dagen tegemoet.. haha

7. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    781
    829
    93
    Vrouw
    Go Lieke! Kom op met dat gouden ei! (ik mis de cheerleader smiley.. of de dansende banaan..)

Lieke2022 vindt dit leuk.
  8. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Hé! Ik zet mezelf op de lijst nadat we begin juli onze beslissende afspraak hebben gehad bij de fertiliteitsarts :thumup: Tot die tijd ben ik even totaal niet bezig met zwanger worden o_O

9. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Ik hoop ook zeker dat de dagen gezellig worden! Vriendlief is heel erg moe dus hoop dat het nog een beetje lukt de komende dagen:rolleyes:

10. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    781
    829
    93
    Vrouw
    Helemaal goed! Ik ben blij dat je er bent, ook al ben je even op de achtergrond. Hoe is het nu?

11. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.100
    3.104
    113
    Vrouw
    Woehoee veel plezier alvast!

CD13 :roflmao::roflmao:. De afgelopen twee rondes had ik een positieve ovulatietest op CD13 dus nu ben ik mevrouw ongeduld..

12. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.100
    3.104
    113
    Vrouw
    De dansende banaan :roflmao::roflmao::roflmao:

13. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Ooh hopelijk een paar gouden eitjes in de komende dagen. Ik zit ondertussen op CD 18 en had vanochtend ineens eiwitachtige( en waterige) afscheiding, dus misschien is mijn ei nog niet geweest... Vandaag nog maar even gezellig maken dan. Gister wilde die al, had de hele dag in bikini gelopen, maar dus ook flink verbrand hier op vakantie, ooeeeps, dus ik wilde niet. Maar snel inhalen XD.

14. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Ik zit nu even in een dip, want één van mijn beste vriendinnen vertelde gisterenavond dat ze zwanger is... Ze heeft haar nieuwe vriend zo'n 6 maanden geleden pas ontmoet. En dit is het resultaat van 1 keer onveilige seks. Ze zijn er gelukkig wel heel blij mee. En daar ben ik blij om. Maar ik voel me nu zo ellendig. Wáárom?! Hopelijk duurt deze lijdensweg niet al te lang meer.

15. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Als ik een tip mag geven: Stop met het in de gaten houden van je rusthartslag!!! Ik heb mij daar maanden aan op lopen vreten, soms steeg hij ineens heel veel, de andere keren gebeurde er juist niks. En bij beide situatie nooit zwanger geweest. Ik heb op een gegeven moment zelfs weken mijn smartwatch niet meer gebruikt omdat om de 10 minuten naar mijn hartslag aan het staren was haha, nou geloof me dat helpt niet voor de rust :roflmao:

Je rusthartslag is gewoon onder invloed van zooo veel verschillende dingen dat fluctuaties van de meest random dingen kunnen komen: stress, slaap, temperatuur buiten, activiteiten, weekend of werken

Soof1992 en Bloemkooltje vinden dit leuk.
  16. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Ik heb gisteren mijn vervolgafspraak gehad en het ging volledig anders dan ik had verwacht! Ik zag er erg tegenop omdat ik overal las dat ze waarschijnlijk zouden zeggen: over 3 maanden kijken we nog een keer en tot die tijd doen we niks. Dat zou voor mij betekenen dat dit een "nutteloze" zomer zou worden..

Maar nee! Ze zei meteen dat ze twijfelde of we met de vcmscore van mijn vriend iui of meteen ivf moeten gaan proberen. We hebben nu morgen al (!!) een afspraak voor een proefbewerking van zijn zaad, en afhankelijk van die uitslag horen we volgende week donderdag al (!!) of we eerst iui of meteen ivf gaan proberen. Er worden dus gewoon daadwerkelijk grote stappen gezet deze zomer!!

Het is gewoon echt niet wat ik had verwacht, dus ik voel mij er een beetje raar over. Ik denk dat dat komt omdat ze aangaf dat als het binnen deze +- 20 maand niet gelukt is door waarschijnlijk de zaadkwaliteit, het gewoon echt niet natuurlijk ging lukken. Ik ben zoals verwacht vanmorgen weer keurig op tijd ongesteld geworden, en het deed mij niet eens zoveel meer (behalve dan de enorme buikpijn, kan amper rechtop zitten :|)

We gaan een spannende tijd tegemoet, en daar kijk eerlijk gezegd nu al een beetje tegenop. Alles voor het goede doel!!

17. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel ❤❤
    Het is voor iedereen denk ik wel herkenbaar, je bent écht blij voor ze. Maar je bent gewoon ook even doodongelukkig als je dit soort nieuws hoort. Het leven blijkt gewoon keer op keer niet helemaal eerlijk te zijn, en dat voelt gewoon vreselijk. Ik heb een paar weken geleden nog hetzelfde gevoel gehad, en dat was niet eens een beste vriendin maar gewoon een vriendin van vroeger die ik eigenlijk al best een tijdje niet gesproken had, dus ik kan mij voorstellen hoe ellendig je voelt. Maar ook dat gevoel gaat weer voorbij, misschien blijft het nog een beetje steken maar over een tijdje voel jij je er echt beter onder! ❤

Minkx vindt dit leuk.
  18. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Haha dankje! Gister hebben we het gezellig gemaakt. Nu is mijn test van net zo. Volgens mij wel positief toch?
    Nu lukt het vandaag niet meer om gezellig te maken maar morgen wel. Dus dan zou het met gister en morgen wel goed moeten zitten toch?

Haha ooh dat snap ik helemaal! Merk je al wat aan je testen?

Bijgevoegde bestanden:

19. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Ooh wauw! Dat is inderdaad een hele andere wending, maar wel meteen veel duidelijkheid!
    En wat gaat dat allemaal opeens ook snel zeg die vervolgafspraken. Ik snap dat het heel spannend is, maar er worden wel meteen grote stappen gezet.
    Ben je er zelf nu wel wat meer gerustgesteld onder nu je het idee hebt dat er iets gaat gebeuren?

Mai1998 vindt dit leuk.
  20. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    @Mai1998 Wat fijn! Dat wordt zo te horen een hele spannende zomer! Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. We zitten wat dat betreft in hetzelfde schuitje. Hopelijk sluiten we zwanger de zomer af :) Een lente baby lijkt me heerlijk.

Mai1998 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina