Wens voor een eerste kindje - als het wat langer duurt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloemkooltje, 3 jun 2023.

  1. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    Ik snap je wel hoor meid, je wilt natuurlijk dat je kans zo groot mogelijk is maar als het goed is moet die ene ook al genoeg zijn en die andere kunnen ook nog ineens een groei spurt gaan maken. En als die ene springt dan springen die andere ook niet meer. Ik had in mijn vorige cyclus er eentje van 18(of er meer waren weet ik eigenlijk niet), dag later voelde ik de ovulatie en weer een dag later moest ik op controle en toen was die al gesprongen inderdaad. Dus ik denk ook als je gewacht had de kans heel groot was dat je je eisprong gemist zou hebben. Houd goede moed ♥️♥️♥️
     
  2. Lieke2022

    Lieke2022 Fanatiek lid

    17 mei 2022
    2.224
    2.159
    113
    Vrouw
  3. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    Hahaha nee, zat net wel al voor de tweede keer vandaag in twijfel. Maar nee ik denk dat ik het volhoud tot morgen :p:p
     
  4. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    @Lieke2022 jij je ook nog in weten te houden?:p
     
  5. Lieke2022

    Lieke2022 Fanatiek lid

    17 mei 2022
    2.224
    2.159
    113
    Vrouw
    Ja ik wel, maar het was omo wit vanmorgen en nu denk ik: het was ook nog vroeg :o:. Dit is precies de reden waarom ik het normaal altijd volhoud tot 12 DPO. Je hebt er net niks aan :roflmao:

    Edit: een seconde dacht ik nog: oh fijn dan weet ik dat de ovitrelle uit mijn lijf is.. om daarna te bedenken dat ik dat natuurlijk helemaal niet gebruik nu :roflmao::roflmao:
     
  6. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw

    Ik zat gister terug te kijken vanaf wanneer ik positief testte de eerste ronde en dat was inderdaad ook pas 12 DPO. De laatste had ik wel al met 9 DPO een vaag lijntje. Dus het kan wel, maar ook weer niet als je kijkt dat de innesteling t/m dag 9 nog kan zijn :o: 50/50 haha
     
    Lieke2022 vindt dit leuk.
  7. pingpongpcos

    pingpongpcos Bekend lid

    22 mrt 2024
    771
    692
    93
    Vrouw
    Goed bezig! Ik ga voor je duimen dat je morgen twee mooie lijntjes ziet dan ;) En voor jou ook @Lieke2022!

    Hier nu 6dpo en het begint te kriebelen. Ik weet dat alle minikwaaltjes van nu puur zijn van de utrogestan (en het feit dat de ovitrelle is uitgewerkt), maar het lijkt wat intenser dan de vorige rondes? Zegt natuurlijk compleet niks nog, maar het geeft wel hoop - wat ik eigenlijk net niet wil nu, haha.
     
    Lieke2022 vindt dit leuk.
  8. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    Haha ja alles wat je voelt staat zo in vergelijking met bijwerkingen of een menstruatie hè. Om gek van te worden :p vanaf wanneer wilde jij gaan testen?

    Welke bijwerkingen ervaar je van de Utrogestan? Ik moet dit gaan gebruiken op het moment dat ik zwanger zou zijn 20 weken lang.
     
  9. Lieke2022

    Lieke2022 Fanatiek lid

    17 mei 2022
    2.224
    2.159
    113
    Vrouw
    Leuk hè verstand vs. gevoel haha.. Was het maar zo makkelijk. Oee spannend. Wanneer wil je gaan testen?
     
  10. Mai1998

    Mai1998 Fanatiek lid

    21 mrt 2023
    1.018
    785
    113
    Vrouw
    @EMMB wat ontzettend fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Geniet er van!❤️
    @Leonie1208 Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan heel teleurgesteld bij zo'n afspraak zit.. Hopelijk is dit een geweldig ei!!

    En voor alle anderen: wat gezellig dat allemaal zo lekker gelijk lopen haha, het lijkt bijna een nod groepje :) ik zit nu op 10/11 dpo en had gister opeens enorm last van mijn tepels. Dat heb ik eigenlijk nooit behalve als ik hormonen prik óf toen ik zwanger was. Nou heb ik deze maand geen hormonen geprikt ;) Ik geloof niet dat ik zwanger ben hoor haha, maar toch gek hoe je dan opeens weer énorm veel hoop kan hebben. Morgen maar een testje wagen..

    Wij zijn inmiddels ook weer thuis van een heerlijke vakantie! Ik ben daar flink tot rust gekomen, maar met elke kilometer die we naar huis reden werd ik meer gespannen en bijna een soort van zenuwachtig om weer het normale leven in te stappen.. Ik ga er in ieder geval weer met nieuwe energie tegen aan!
     
  11. pingpongpcos

    pingpongpcos Bekend lid

    22 mrt 2024
    771
    692
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je zo goed hebt kunnen ontspannen! Al is het wel balen dat je dan de spanning gelijk voelt oplopen als je naar huis komt, je zou dan natuurlijk het liefst even heerlijk in die bubbel blijven.. Al maak je me stiekem ook wel nieuwsgierig naar een testuitslag nu ;)
     
  12. pingpongpcos

    pingpongpcos Bekend lid

    22 mrt 2024
    771
    692
    93
    Vrouw
    @Lieke2022 en @LittleStarfish ik ga woensdag de eerste test doen, dat is dan ongeveer 9dpo geloof ik. En dan ergens komend weekend.. tenzij ik opeens allerlei rare klachten krijg natuurlijk, dan test ik eerder ;)

    Oh en ik heb eigenlijk geen bijwerkingen van de utro, met name gewoon effect! Uiteindelijk krikt het mijn progesteronspiegel natuurlijk omhoog, dus voor mij is het met name een langere luteale fase opbouwen (die was eerder krap 9 dagen, niet echt handig). Verder merk ik dus de 'standaard' PMS-kwaaltjes van gespannen borsten en slechter slapen/heftiger dromen. Verder heb ik helemaal niks, eigenlijk. Wat ik het meeste merk is dat rond dag 5 de ovitrelle mijn lijf uit is, en dan opeens de progesteron de boventoon voert. Ik merk dat echt van de een op de andere dag, best grappig.
     
    Lieke2022 vindt dit leuk.
  13. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    Jaaaaa lopen weer mooi gelijk! Zo benieuwd nu al naar je test, 11/12 DPO ook een mooi moment om te testen :p ik ga heeel hard duimen draaien voor je! ♥️
     
  14. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    Fijn dat de bijwerkingen niet zo erg zijn, en je er juist vooral effect van ervaart. Extra bevestiging dat het doet wat het moet doen.

    Ik ben echt nerveus voor morgen:rolleyes::rolleyes: Durf het bijna niet te zeggen want ik weet hoe gek je gedachtes je lichaam kunnen maken. Maar naast de vele afscheiding ben ik ook al 2-3 dagen echt goed misselijk. En zo nog wel een paar andere dingen waarvan ik al denk het is gewoon zo. Dus zal weer een mega tegenvaller zijn als het niet zo is. :o::o:
     
    L0ts en pingpongpcos vinden dit leuk.
  15. Leonie1208

    Leonie1208 Actief lid

    31 mei 2023
    456
    348
    63
    Vrouw
    @Mai1998 wat fijn dat jullie zo’n lekkere vakantie hebben! Ik snap dat als je je bewust bent van de symptomen die je hebt dat je dan toch hoop krijgt! En.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit hè?!

    @pingpongpcos spannend ook weer. Fijn dat de utro doet wat het moet doen, dat is al de eerste stap.

    @LittleStarfish wat ontzettend spannend voor je morgen!! Ik ga duimen!

    Ik heb de IUI gehad. Ging wederom moeizaam maar dat weet ik inmiddels, haha. Nu maar weer afwachten.
     
    pingpongpcos en LittleStarfish vinden dit leuk.
  16. Leonie1208

    Leonie1208 Actief lid

    31 mei 2023
    456
    348
    63
    Vrouw
    Wens voor een eerste kindje - lijst

    Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen.
    - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst!

    - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou.

    NOD:

    Gryanne - 32 jaar - IUI 2 - 31 juli
    Mai1998 - 26 jaar - 31 juli
    Lieke2022 - 31 jaar - 1 augustus
    LittleStarfish - 30 jaar - 3 augustus
    Pingpongpcos - 30 jaar - 4 augustus
    GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 9 augustus
    Leonie1208 - 32 jaar - 10 augustus

    NOD (nog) onbekend:
    Lelie92 - 30 jaar - ICSI 5
    Noor93 - 30 jaar - even pauze
    Kmoon - 29 jaar
    Kitten93 - 30 jaar
    Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol
    AltijdBlijvenDromen -32 jaar - BAM-traject
    Lynn2023 - 31 jaar - ICSI 2.2

    Zwanger:
    Kaas123 - 37 jaar
    Frasseke - 29 jaar
    Lot23 - 31 jaar
    Ikwilzwangerworden - 31 jaar
    EMMB - 30 jaar

    Afspraken:
    LittleStarfish - 15 augustus - Onderzoek LAC
    Mai1998 - 22 augustus - uitslagen onderzoeken Gent en afspraak voor PGT
    Leonie1208 - 26 augustus - evaluatie IUI/start IVF bespreken?
    Lieke2022 - 27 augustus - intake Gent
    GezelligZwangerWorden - 27 augustus - Gesprek start IUI
    LittleStarfish - 30 augustus - uitslagen LAC

    Bevallen:
    Soof1992 - februari 2024
    Bloemkooltje - 22 mei 2024
    Minkx - 3 juni 2024[/QUOTE]
     
  17. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    Fijn dat het achter de rug is, nu op het wachtbankje, spannend! Ik hoop het zo voor je ♥️♥️
     
  18. pingpongpcos

    pingpongpcos Bekend lid

    22 mrt 2024
    771
    692
    93
    Vrouw
    Ohhhh spannend!! Heb je al getest?
     
  19. LittleStarfish

    LittleStarfish Actief lid

    2 feb 2024
    306
    221
    43
    Vrouw
    Ja zojuist. Ik kwam erachter dat ik geen extra vroege in huis heb dus had getest met een normale alsnog. Wat gewoon dom was om dat alsnog te doen want uiteraard zie je dan niks. Dus zo even vroege halen :)
     
  20. pingpongpcos

    pingpongpcos Bekend lid

    22 mrt 2024
    771
    692
    93
    Vrouw
    Ohhh je houdt het wel spannend zeg!!! Ik ga HEEL hard voor je duimen <3
     

Deel Deze Pagina