Ik wil mijn man graag verrassen met een nachtje hotel bij een wellness-resort. Ik google me suf, maar ik weet niet goed wat nou het beste bij ons past. - ik ben dan 18 weken zwanger - geen badkleding is geen probleem - man houdt van sauna's e.d., maar ik ga ivm zwangerschap niet, dus graag ook lekkere warme baden e.d. - lekker eten en drinken - mooie relaxruimte -hotel graag bij het resort - we gaan zo'n 1,5 dag in totaal, dus een beetje variatie is fijn - goede prijs/kwaliteit (niet extreem duur) - liefst in NL, maar net over Duitse grens mag ook Kom maar op met de tips haha, alvast bedankt!
Leuk idee, zeg Ik heb gezocht op goed beoordeelde hotels (recensies 8+) met wellnesscentrum en als datum 3 op 4 december en maximaal 130 euro voor die nacht voor een tweepersoonskamer aangehouden (meestal het goedkoopst via Booking.com). Wel lastig om een selectie te maken, want er is veel moois dat aan de eisen voldoet, volgens mij. Dan kom ik bijvoorbeeld uit bij: - Landgoed De Holtweijde (Overijssel, Lattrop) midden in de natuur, vlakbij de Duitse grens binnenzwembad met bruisfonteinen, massageband, bubbelbad, hydrojets, watervalfontein ('het beste hotelzwembad van Nederland') massage Turks stoombad kapper/schoonheidssalon manicure, pedicure gelaatbehandelingen speciaal zwangerschaps-arrangement, -dagprogramma of dagdeelprogramma sauna solarium tuin fitnessruimte tennisbanen fietsverhuur golf: pitch- en puttinggreens, drivingrange restaurant en bar lift aanwezig bibliotheek biljartkamer (rookruimte) kamers met telefoon, tv, internet, minibar, koffie- en theefaciliteiten, kluisje, balkon/terras, zithoek, bad, douche, wc gratis wifi in het hele hotel gratis parkeerplaats www.holtweijde.nl - Parkhotel Bad Arcen (Limburg, Arcen) Beste wellnesshotel van Nederland[/I Ligt in Nationaal Park De Maasduinen, is direct verbonden aan Thermaalbad Arcen binnenzwembad (zwemparadijs) van vakantiepark Klein Vink met zwembad en waterrecreatietoestellen massage Hamam Turks stoombad kapper/schoonheidssalon Finse sauna's met verschillende kruiden, Kneippbaden, rustruimtes, bubbelbanken, watervallen, whirlpools, straalmassages, voetenbaden, dompelbad, douches, verwarmd buitenbad solarium tuin fitnessruimte tennisbanen fietsverhuur minigolf, tafeltennis restaurant (buffet en a la carte), snackbar en bar minisupermarkt lift aanwezig toegang tot alle faciliteiten vakantiepark Klein Vink kamers met kabel-tv, zithoek, douche en toiletartikelen, bureau, kluisje, beddengoed gratis wifi in het hele hotel gratis parkeerplaats www.parkhotelarcen.nl - Van der Valk Hotel Spier Dwingeloo (Drenthe, Spier) binnenzwembad met uitzicht op Nationaal Park Dwingelderveld massage Turks stoombad Hamam sauna = Finse sauna, met afkoelruimte (waterslang / stortemmer / regendouche) solarium tuin fitness met uitzicht over Nationaal Park Dwingelderveld fietsverhuur restaurant en bar lounge / boslounge lift aanwezig dart gratis wifi in het hele hotel gratis parkeerplaats www.hotelspier.nl - Aparthotel Delden (Overijssel, Delden) aan de rand van de stad zwembad Hamam / Rasul, massages, gelaatbehandelingen, harsbehandelingen, hand-/voetverzorging, peelingen en pakkingen wellnesstuin met jacuzzi, sauna, loungezitjes sauna met relaxruimte met open haard, infraroodsauna, Finse Sauna, buitenterras, steamy sauna, dompelbaden, whirlpool, tubke, Aufguss solarium tuin fitness met personal trainers tennisbanen (indoor) fietsverhuur voetbal bowlingbaan golfbaan (9-holes) restaurant, bar lift aanwezig biljart airhockey, dartbord, tafeltennis kamers met douche, wc, minibar, waterkoker, eigen terras gratis wifi op de kamers gratis wifi in het hele hotel gratis parkeerplaats www.aparthoteldelden.nl Opsomming van wat ik nog meer tegenkwam binnen deze eisen (incl. beschikbaarheid): - Parkhotel Horst (Limburg, Horst) - Van der Valk Hotel Duiven bij Arnhem A12 (Gelderland, Duiven) - Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen (Zeeland, Kamperland) - Sandton Hotel de Roskam Rheden (Gelderland, Rheden) - Fletcher Hotel-Restaurant de Hunzebergen (Drenthe, Exloo) - Hampshire Hotel Fitland - Leiden (Zuid-Holland, Leiden) - Hotel Zuiderduin (Noord-Holland, Egmond aan Zee) - Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg (Noord-Brabant, Gilze) - Van der Valk Hotel Vianen - Utrecht A2 (Utrecht, Vianen) - Van der Valk Hotel Breukelen A2 (Utrecht, Breukelen) - Van der Valk Hotel Akersloot / A9 Alkmaar (Noord-Holland, Akersloot) - Hampshire Hotel De Arendshoeve (Zuid-Holland, Bergambacht) - Golden Tulip Heerlickheijd van Ermelo (Gelderland, Ermelo) - Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud (Friesland, Oranjewoud) - WestCord ApartHotel Boschrijck (Terschelling) - Fletcher Familiehotel Paterswolde (Groningen, Paterswolde) - Van der Valk Hotel Schiphol A4 (Noord-Holland, Amsterdam) - Grand Hotel Huis ter Duin Noordwijk (Zuid-Holland, Noordwijk aan Zee) - Boshotel - Vlodrop (Limburg, Vlodrop) - Hilton Royal Parc Soestduinen (Utrecht, Soestduinen) - Bilderberg Résidence Groot Heideborgh (Gelderland, Garderen) - Bilderberg Hotel De Bovenste Molen (Limburg, Venlo) - Landgoed de Rosep (Noord-Brabant, Oisterwijk) - Golden Tulip Jagershorst Eindhoven (Noord-Brabant, Leende) - Mercure Hotel Tilburg Centrum (Noord-Brabant, Tilburg)
Savarin in Rijswijk! Luxe, wellness echt super!! Hotel zit aan de wellness vast (wellness heet Spavarin). Je mag de hele dag in je badjas lopen door het hotel heen enzo. Badkleding wel vereist Vaak leuke groupon acties Savarin.nl
Bussloo! Echt heerlijk. Zo luxe. Maar Spa zuiver is ook erg fijn. En wij gaan dan lekker Amsterdam in. Of Fort Beemster. Super de luxe en erg mooi.
Savarin is wel ontzettend klein. Ik was er na anderhalf uur wel klaar! Ik zou zeggen Sanadome!!! Wel badkleding maar zo heerlijk verwennerij!
Ik lees zulke wisselende verhalen over Sanadome. Qua prijs is het goed te doen, dus wel verleidelijk. Bussloo lijkt me van de grote resorts het fijnste. Nog even goed naar de eerste lijst kijken! Dank allemaal en tips blijven welkom. Misschien zie ik nog wat over het hoofd?
Ik vroeg me af of er ook gewoon een lekker zwembad was buiten het thermaal bad, omdat je daar niet te lang in mag staat er, helemaal in de zwangerschap.