Welke zwemkleding dragen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 26 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke zwemkleding

1. Bikini

120 stem(men)
    51,3%
  2. Badpak

67 stem(men)
    28,6%
  3. Tankini

40 stem(men)
    17,1%
  4. Anders, nl:

7 stem(men)
    3,0%
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.052
    16.943
    113
    Gister een tankini besteld bij bonprix, met cupmaat ipv s/m/l etc. Dat zit nooit goed doordat ik vrij grote borsten heb.

Hopelijk xit deze net zo fijn als degene die ik nu heb

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.088
    16.404
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Die heb ik ook, corrigeert ook goed. Bikini draag ik echt niet meer hihi

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bikini. En een hip zwart badpak.

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Bikini al heb ik pasgeleden wel een mooi badpak gezien. Maar ik weet niet, ik voel me in een badpak gewoon zo....mega truttige moeder ofzo :roflmao: Vind ik overigens niet van anderen in een badpak hoor maar ik voel me er niet prettig in.

Torretjeee en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. Aries

Aries Niet meer actief

Een badpak om te sporten en een bikini voor vakanties.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Welk badpak?

7. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Oh was jij dat? In die rij! Ik stond ook achteraan.
    En idd, een badpak ziet er stukken minder uit bij meiden achteraan in de rij.

LadyKikker vindt dit leuk.
  8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bikini met push up en vulling. Heb aa :roflmao:

9. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Vorig jaar een badpak vanwege mn blubber buik. Nu weer een bikini maar wel met hoog broekje, zit mijn ks litteken er tenminste wel onder.

10. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bikini, ik heb helaas geen super mooie strakke buik ( striae verschrikkelijk) maar met mijn 80H boobies ziet het er echt helemaal niet uit in een zwempak..

11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben van BMI 42 naar BMI 31 gegaan en mijn huid is helaas niet mooi teruggeveerd. Badpak verdoezelt in ieder geval nog mijn buik. Benen en bovenarmen is niet veel aan te verhullen.
    Daarnaast zwem ik veel. En dan trekken de kinderen aan me, maak ik een gekke sprongen, ga ik in de Wildwaterbaan, van de glijbaan, enz. Het ding moet dus wel goed blijven zitten. Daarom geen tankini meer, dan ben ik constant dat ding aan het goedtrekken over mijn buik.

12. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Bikini.. Al vind ik dat badpak van @Manque ook mooi! Ook wel eens een tankini geprobeerd maar dat is het niet voor mij

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.712
    18.649
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Normaal gesproken een badpak. Dit jaar voor het eerst een soort zwemjurkje.

114281-Bellissima-Swimdress-in-Blue-and-White-162-39-22123-20170529-0004W-large.jpg

Staat erg leuk, zwemt voor geen meter.

Novastar en DastyQueen vinden dit leuk.
  14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Een tankini doet echt geen enkel vrouwenlijf goed. Bij stevige vrouwen krijg je nog meer focus op vanalles en bij een mooi figuur legt een tankini ook alle verhoudingen verkeerd.

Ik heb beide, zowel bikini als badpak. Ga vaak voor een bikini van een goed merk als seafolly, dat het ook het spelen met 4 kinderen een beetje aankan zonder nipplegates.

15. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik heb bikini aangevinkt want die droeg ik altijd voor en tijdens mijn zwangerschap. Erna nog niet naar t strand geweest alleen met de kleine gaan zwemmen en dat in badpak gedaan. In juni gaan we op vakantie, heb op het moment geen passende bikini en ga dan weer zwemmen met de kleine en vind ik een badpak praktischer. Heb alleen sportbadpakken helaas. Dus of ik koop een nieuwe passende bikini of een mooi retro badpak.

16. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.216
    1.887
    113
    Vrouw
    Haha! Denk wel dat je iets voor me stond. Ik was echt de aller allerlaatste.
    Agh ja... Denk dat wij andere kwaliteiten hebben :roflmao:

Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  17. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik droeg altijd een bikini, maar met mijn verse flinke jaap over mijn buik ben ik beetje bang voor reacties. En misschien is het ook niet verstandig om met een vers litteken in de zon te gaan zitten.

18. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Katja nee voor je litteken is een badpak dit jaar misschien fijner.

19. Treez

Treez Niet meer actief

Ik draag een bikini of tankini. Ik ben wel op zoek naar een badpak. Zo pas was er een meezwemles van mijn dochter en tijdens de borstcrawl gebeurde er iets ongemakkelijks met mijn bikinitopje. Ik vond deze terug op een plek waar zeker weten geen borsten zitten :|.

marb vindt dit leuk.
  20. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.014
    3.249
    113
    Ik heb een badpak van topvintage en dat zit mooi en lekker. Ik voel me daar met mijn maat 48 prima in!

Deel Deze Pagina