Gister een tankini besteld bij bonprix, met cupmaat ipv s/m/l etc. Dat zit nooit goed doordat ik vrij grote borsten heb. Hopelijk xit deze net zo fijn als degene die ik nu heb
Bikini al heb ik pasgeleden wel een mooi badpak gezien. Maar ik weet niet, ik voel me in een badpak gewoon zo....mega truttige moeder ofzo Vind ik overigens niet van anderen in een badpak hoor maar ik voel me er niet prettig in.
Oh was jij dat? In die rij! Ik stond ook achteraan. En idd, een badpak ziet er stukken minder uit bij meiden achteraan in de rij.
Vorig jaar een badpak vanwege mn blubber buik. Nu weer een bikini maar wel met hoog broekje, zit mijn ks litteken er tenminste wel onder.
Bikini, ik heb helaas geen super mooie strakke buik ( striae verschrikkelijk) maar met mijn 80H boobies ziet het er echt helemaal niet uit in een zwempak..
Ik ben van BMI 42 naar BMI 31 gegaan en mijn huid is helaas niet mooi teruggeveerd. Badpak verdoezelt in ieder geval nog mijn buik. Benen en bovenarmen is niet veel aan te verhullen. Daarnaast zwem ik veel. En dan trekken de kinderen aan me, maak ik een gekke sprongen, ga ik in de Wildwaterbaan, van de glijbaan, enz. Het ding moet dus wel goed blijven zitten. Daarom geen tankini meer, dan ben ik constant dat ding aan het goedtrekken over mijn buik.
Bikini.. Al vind ik dat badpak van @Manque ook mooi! Ook wel eens een tankini geprobeerd maar dat is het niet voor mij
Normaal gesproken een badpak. Dit jaar voor het eerst een soort zwemjurkje. Staat erg leuk, zwemt voor geen meter.
Een tankini doet echt geen enkel vrouwenlijf goed. Bij stevige vrouwen krijg je nog meer focus op vanalles en bij een mooi figuur legt een tankini ook alle verhoudingen verkeerd. Ik heb beide, zowel bikini als badpak. Ga vaak voor een bikini van een goed merk als seafolly, dat het ook het spelen met 4 kinderen een beetje aankan zonder nipplegates.
Ik heb bikini aangevinkt want die droeg ik altijd voor en tijdens mijn zwangerschap. Erna nog niet naar t strand geweest alleen met de kleine gaan zwemmen en dat in badpak gedaan. In juni gaan we op vakantie, heb op het moment geen passende bikini en ga dan weer zwemmen met de kleine en vind ik een badpak praktischer. Heb alleen sportbadpakken helaas. Dus of ik koop een nieuwe passende bikini of een mooi retro badpak.
Haha! Denk wel dat je iets voor me stond. Ik was echt de aller allerlaatste. Agh ja... Denk dat wij andere kwaliteiten hebben
Ik droeg altijd een bikini, maar met mijn verse flinke jaap over mijn buik ben ik beetje bang voor reacties. En misschien is het ook niet verstandig om met een vers litteken in de zon te gaan zitten.
Ik draag een bikini of tankini. Ik ben wel op zoek naar een badpak. Zo pas was er een meezwemles van mijn dochter en tijdens de borstcrawl gebeurde er iets ongemakkelijks met mijn bikinitopje. Ik vond deze terug op een plek waar zeker weten geen borsten zitten .
Ik heb een badpak van topvintage en dat zit mooi en lekker. Ik voel me daar met mijn maat 48 prima in!