Hallo, Welke zwangerschapstesten zijn het beste? (Ik ben een vroege tester en hou van turen haha). Ik heb vroeger altijd goede ervaringen met Kruidvat 2v5 gehad. Zijn die nog steeds goed? Hoor ook veel over sensitest de extra gevoelige, maar lees daar weer over dat de streepjes niet goed oplopen. Klopt dit? En zwanger&kids? Daar ervaringen mee? Kortom, wanneer heb jij voor het eerst positief getest en met welke test was dit?
Sensitest, reguliere test op 9 dpo! Ik vond die duidelijker dan kv2v5, maar oploop was met kv2v5 beter. Zie ook mijn album
Positieve ervaring met dipsticks van sensitest early, oploop was wel te zien maar beter met 2v5 van Kruidvat. Zie verschil in oploop, getest v.a. 8 dpo.
Predictor! Of kv2v5 maar volgens mij zijn ze niet meer zoals ze waren, veel witte lijntjes lees ik. En de actiontesten was ik ook tevreden over!
De kruitvattesten, maar ik test sowieso niet eerder dan 11 dpo en dan werken -als je zwanger bent- de digitale van clearblue ook.
Ik ben ook heel tevreden over first response, op waarschijnlijk 9 of 10dpo heel vaag op normale action en een duidelijk afleesbaar streepje op first response (zijn hetzelfde als predictor early) besteld op de Duitse Amazon, stuk goedkoper dan de predictor
Ik heb goede ervaring met first response (zelfde als predictor maar komen uit het buitenland), sensitest extra vroeg en kruidvat 2 voor 5,-
Hier ook goede ervaringen met uiters gevoelige zwanger en kids. Deze had 3 dagen na vermoedelijke innesteling en licht streepje even als de kv. Plus je ziet ze oplopen
Ik zie idd momenteel alleen de dure. Regelmatig even kijken dan komen ze er als het goed is vanzelf weer op. Ik kijk op amazon.de en de verkoper heet onogo.de
Als je dit nummer in het zoekbalkje zet kom je bij de verkoper Onogo De : B00UL95884. Fluctueren vaak wel wat in prijs maar nu €18,98 voor 4 stuks, dus nog veel goedkoper dan in de winkel. Ik had ze met een week in huis