Welke week hadden jullie je 3D/4D pret echo? Ik weet dat de beste termijn tussen de 24 en 32 weken is, bij mijn eerste kindje rond 28 weken laten doen maar dat is al een behoorlijke tijd geleden. Ben benieuwd .
Bij mij werd deze keer door de echoscopiste gezegd dat ik het beste met 31/32 weken kan komen nu dat de placenta aan de achterzijde ligt. Afspraak met 31 weken staan
Ik dacht bij beiden met 29 weken? Maar weet het niet precies meer. Dan hebben ze wel al lekkere bolle wangetjes meestal
Wij hebben met 29 weken eentje gehad bij ons zoontje, erg mooie beelden aan overgehouden! Ditmaal gaf de echoscopiste ook weer aan dat 28/29 weken de beste tijd is .
Ik mag met 29 weken, ze zei aan de telefoon dat dit een van de mooiste weken is om een 3D/4D echo te laten maken. Ben zo benieuwd❤️
Ik heb hem bij allemaal tussen de 27 en 28 weken gehad, ook nu ga ik met 28 weken met placenta voor wil ze hier liever wel dat je al wat eerder komt.
28, 29 en 30 weken. (Ik mocht 2 x terugkomen ) en met 38 weken weer een keer 3D gekeken. Was een verrassing tijdens een groeiecho. En die is zooooo lief. Een week voor de geboorte.