Ik gebruik nu al een tijd wasparfum Diamante. Maar deze raakt op. Wil graag een andere geur. Ik hou van sandelhout, Musk achtige geuren. Mag voor het najaar wel wat een vollere geur zijn. Iemand een tip?
Wasgeluk! Musk voor de donkere was. Katoenbloem voor de witte was. Babypowder voor gekleurde was en ik kan even niet op de naam van de geur komen die ik gebruik voor beddengoed. Wasgeluk heeft ook proefpakketten met allemaal kleine flesjes (voor 5 wasjes per flesje schat ik) zodat je alle geuren kunt testen.
Ik zeg; geen! Ik vind de geuren echt te nep en te sterk... Heb er meerdere uitgeprobeerd maar vind de pure geur van Robijntje wasmiddel en wasverzachter toch het aller lekkerst ruiken
Is ook lekker maar blijft zo veel minder hangen dan wasparfum. Of ik doe iets fout! Ik droog tegenwoordig mijn beddengoed aan het wasrek op zolder ipv in de droger zodat mijn hele huis naar wasparfum ruikt. Heb nu van dezelfde geur ook een geurkaars, geurstokjes, interieurspray, allesreiniger en geurkaarten. Ik word daar echt heel gelukkig van!
Volgens mij heeft het ook met de hardheid van het water te maken. Hier ruikt het met dezelfde hoeveelheid van hetzelfde wasmiddel als mijn moeder heeft, bij haar veel sterker dan bij ons. Wij hebben heel hard water. En ik heb geen oude flutwasmachine ofzo en ik reinig hem elke maand grondig.
Ik ben niet bekend met wasparfum maar ben dol op lekker ruikende was! Gebruik veel wasverzachter… Dus wil het graag proberen, is het als vervanging van de wasverzachter? En heeft het dezelfde werking? Of is mijn was minder “zacht” als ik alleen was parfum ga gebruiken?
het is een vervanging van de wasverzachter inderdaad. Het heeft niet dezelfde werking, de was word minder zacht maar ruikt wel 10x zo lang nog.
Toevallig heb ik laatst een proefpakket van de wasparfums van Rosaodor besteld. Hoorde en las alleen maar positieve ervaringen. En idd, het rook enorm sterk en blijft heel lang in je was zitten, maar wat vond ik de geuren tegenvallen zeg. Er zat 1 frissere geur bij die ik nog wel lekker vond, maar de rest veel te kruidig en zoet. Misschien dus wel een tip als je daarvan houdt.