Hoi alweer Ben langzamerhand de verzorgingstas aan het klaar leggen (te vroeg, weet ik ), wil in het ziekenhuis bevallen. Maar loop telkens tegen het voedings-bh probleempje aan. Dit wordt ons eerste en heb dus geen idee wat nou wel goed is of juist niet. Wat raden jullie aan? Ervaringen? Waar te koop? Verder nog andere tips? Waar bestaat jullie verzorgingstas uit?
Ik had eerder beha's van Prenatal en you! Nu heb ik beha's van Noppies besteld, die schijnen ook heel fijn te zijn. Heb verschillende maten en kleuren besteld bij de wehkamp, ze zijn er nu mer korting. Ik heb een cupmaat groter gedaan dan ik normaal draag, want dat had ik ook nodig bij m'n dochters. Voor de nacht had ik die naadloze strapless tops. Die heb je bij de Hema. Was wel makkelijk en zat lekkerder dan een beha snachts.
Waren dat dan wel normale tops bloeem of speciale voedingstops? Want die zoek ik nog. Ik heb ttouwens een voedings bh van prenatal, ga er binnenkort nog 1 bijhalen.
ik wil ook wel graag weten waar je die strapless tops kan vinden want online zie ik ze niet staan bij de hema? Ik heb voedingsbh's van noppies bevallen erg goed.
Zal zowel de prenatal als de noppies bh's dan even gaan bekijken. Iemand ervaring met het merk Carriwell? Dan met name die met gelbeugels. Tijdje geleden gehoord dat die echt fijn is. Maar de prijs mag er ook kwezen...
Ja ik heb bij de prenatal meerdere gepast maar merkte dat noppies wel beter en comfortabeler zat dan prenatal. Dus dan maar ietsje duurder. Ook de achterband bestond uit 3 haakjes en vond ik daardoor wat beter zitten. Gewoon ff passen en kijken wat bij jou lekker zit. Zijn niet voor niets zoveel bh's
Ik ben normaal wel van de bh's met beugel en voorgevormd... Maar ik moet zeggen, nu ik borstvoeding geef vind ik dat helemaal niet handig meer. Ik vind het niet handig een voorgevormde bh naar beneden te doen wanneer je borstvoeding wilt geven en beugels zitten nu niet lekker. Ik heb nu beugelloze, niet voorgevormde voedingsbeha's van de Bonprix en vind die echt prettig en comfortabel. Ze zijn niet zo duur. Let wel even goed op met maten... Je hebt kans dat je een grotere maat nodig hebt dan tijdens je zwangerschap, dus wat ruim is niet erg. Die van mij van de Bon-Prix waren voor de bevalling te ruim, maar na de bevalling zaten ze goed. Het is wel wat onhandig dat je niet op voorhand kunt passen, maar voor de prijs kun je het misschien proberen? Voedingsbeha (set van 3), Cup C zwart + wit + grijs gemêleerd - bpc bonprix collection Nice Size koop online - bonprix.nl Succes!
Ja deze wilde ik je adviseren. Ik heb deze tijdens de mamamazzeldagen gekocht. Als de borstvoeding lukt koop ik er zeker nog bij. Hij zit echt fijn en heeft prima ondersteuning.
Er zit ook een extra tussenstukje bij mocht je omvang nog groeien tijdens de zwangerschap. Ik heb hem nu al aan. Vind hem echt heerlijk zitten terwijl ik normaal toch echt van de voorgevormde cups ben.
Ik had er een van noppies die je naar beneden kon doen, maar ook een van Medela. Als ik ging slapen dan lekte ik vaak, dus ik vond het fijn om met een bh te slapen, die van Medela waren perfect, want borstvoeding ging dan erg makkelijk omdat ik de beha opzij kon schuiven, het was zacht, geen beugel en ik kon van die pads erin doen die dan het melk opving. Ik moest hem wel kopen via amazon.co.uk (zie link hieronder), maar misschien heb ik niet goed gekeken: http://www.amazon.co.uk/Medela-Night-Time-Sleep-Bra/dp/B00EJK6FP6/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1446665323&sr=8-2&keywords=medela+bra
Oh, en ik had ook een dubbele borstpomp van Medela (nee, ik werk echt niet voor ze en ik word hier ook niet voor betaalt ) en dit was echt fantastisch. Kon ik gewoon dingen doen met mijn handen ipv die stomme pomp 20 minuten vast te houden! PumpEase Classic Collection Tuxedo (Large): Amazon.co.uk: Baby
Hoi Shaana, ik zit met hetzelfde probleem.. Maar nu heb ik op het moment al cup F en ben ik echt bang dat ze dalijk nog meer groeien, zijn er meiden met tips voor een grotere maat?
Ik had die van de hema. Saai en niet voorgevormd en zonder beugel maar vond ze fijn zitten. Nu had ik een kleine c cup tijdens de bv periode dus ik had ook niet mega veel ondersteuning nodig. Begon met 2 bh's die ik van de buurvrouw had gekregen en heb er toen zelf nog 2 bij gekocht. Merkte na de bv periode (8 maanden) dat mijn borsten nu echt anders gevormd zijn dan ervoor dus kon allemaal nieuwe bh's shoppen
Ja, ik!! Heeerlijk vind ik ze zitten. Het is niet gevoerd dus je ziet wel je tepels,.. Maar met zoogcompressen/lilypadz is dat ook weer.verholpen
Ik heb in de kraamtijd vooral mijn sportBH gedragen van de Hema, meer een top dan echt een BH. In het begin vond ik het fijn om bij het voeden mijn bovenkleding toch uit te doen, dan heb je wat meer bewegingsvrijheid om de fijnste houding te vinden en je krijgt maximaal huid-op-huid. Pas na een paar weken droeg ik (weer) mijn Noppies voedingsBH met beugel.
Ja ik heb er 2. Vind ze idd fijn. Als je het kan missen is de investering voor een goede bh zn prijs wel waard vind ik. Goede van noppies of prenatal is ong zelfde prijd dacht ik? Ik heb ook een van prenatal, vandaag een aan met beugel maar ik merk dat de beugels nu niet echt lekker meer zit tussen buik en borst.
Bij mn vorige zwangerschap ging ik van c naar d/e (en van 90 naar 95) Hema viel daarom al af, veel winkels eigenlijk want die gaan allenaal tot c of d. Ik heb toen bij bonprix besteld. Eerst gewoon de goedkoopste (2 voor 19,99 geloof ik) en toen die na de bavalling idd de juiste maat bleken heb ik er nog 2 in een andere kleur van bijbesteld. Nu had ik gedacht ze deze zwangerschap en bv-periode weer te kunnen gebruiken , maar zit helaas nu op 100F. Dus ge weer nieuwe bestellen. Doe alleen dit keer wel ook wat mooiere bh's erbij. Ik heb 13 maanden gevoed bij de oudste en merkte dat die bh's nou niet exht charmant of romantisch waren maar ook daarvoor hebbenze bij de bonprix best leuke keus enniet gek duur.
Dank jullie wel voor alle tips! Denk als eerste bij de prenatal te beginnen, daar heb je prenatal, noppies en carriwell zag ik op de website. Verder begrijp ik dat het maar net is wat je zelf fijn vindt? Met of zonder beugel? Ik heb nu nog een mee-groei bh van hunkemoller met beugel. Die kocht ik in week 16, omdat me borsten toen al wat voller/groter begonnen te worden. Maar die zit nu ook niet fijn meer, knelt zo nu en dan tussen borst en buik. Dus hoop nu echt te slagen... Lang niet zo makkelijk allemaal hoor!
Ik had bh's van Hotmilk en Cake. Zaten fijn en zagen er tenminste nog een beetje leuk uit. Van Hotmilk heb je ook modellen met een softbeugel, vond ik zelf wel prettig. Ik bestelde ze in Engeland, daar zijn ze vaak een heel stuk goedkoper en je hebt wat meer keuze. Ik had voor de bevalling een bh gekocht van prenatal maar die heb ik uiteindelijk maar 1 keer gedragen, wat een onding. Ik heb bh's gekocht bij Maternity and Nursing Bras Collection - Brastop en Nursing Bras - FREE UK Delivery. De eerste dagen droeg ik geen bh maar voedingshemdjes van de h&m. Daar zit al een soort van topje in en je kan ze makkelijk losklikken. Ik heb ook nog een tijdlang in die hemdjes geslapen.