We gebruiken nu een 9 jaar oude Samsung Galaxy A tablet. Hij is inmiddels wel aan vervanging toe. Ik wil in elk geval games als Roblox erop hebben, de oude tablet trekt dat amper. Ik wil geen Apple. Ik denk dan de tab A9 met 128 GB. Iemand ervaring met die? Of een Lenovo? Kan ik met Lenovo wel op mijn telefoon zien wat zij doet, zoals nu met tablet en telefoons Samsung?
Hier heeft mijn dichter al 2,5 jaar een lenovo tablet en hij is echt top! Over 2 jaar mag mijn zoon ook een tablet en dan krijgt hij ook een lenovo, zeker weten. De prijs is ook zeer gunstig!
Wij hebben ook 3 Lenovo tablets voor de kids. Niet de goedkoopste genomen maar super blij mee. Ik denk dat we ze nu 3.5 jaar hebben
Hier gingen alle lenovos heel snel kapot, ook de vervangende en hebben we 2 Samsung galaxy A tablets die het al een jaar of 6 goed doen. Een is erg intensief gebruikt en heeft een barst in het scherm. Oudste gebruikt geen tablet meer dus dan gaat die van haar naar de jongste als dat nodig is. Over 2 jaar krijgt hij sowieso een laptop ivm school dan wordt de tablet niet meer gebruikt denk ik.
Hier ook heel tevreden met mijn Lenovo, hiervoor had ik een Samsung en vind hem eerlijk gezegd vergelijkbaar. Man heeft een Sony, die gaat ondertussen al jaaaaaaaren mee