Ik zou ook gewoon jullie iPad volgooien met leuke filmpjes en (educatieve) spelletjes voor onderweg. Wij reizen altijd met het ding en het is vaak een 'levensreddende' uitkomst. Ook op plek van bestemming als je ergens lang moet wachten o.i.d. Ideaal! En de iPad werkt gewoon het beste en het makkelijkste. Mijn kinderen keken na een week al niet meer om naar die Storio-achtige kindertablets, wordt toch wel heel snel saai. Fijne reis, veel plezier!
Ik zou een ipad mini kopen. Is even een pittig prijsje maar kunnen ze erg lang mee doen. Je kan er films op zetten dus geen dvd speler meer nodig voor in de auto. Spelletjes downlaoden ed is niet zo duur en ook veel gratis. Wij hebben het voor onze dochter en ze speelt er niet elke dag mee maar regelmatig. Is erg leuk en je kan er zoveel meer mee dan al die speciale kinder tablets
Dus wat doe je dan binnen als je een aantal uren miet rijden? Juist: tablet of filmpje. Lekker makkelijk. (Moet zeggen dat als wij naar Oostenrijk rijden er gewoon een schoenendoosje speelgoed naast het autostoeltje staat en tegenwoordig ook elk jaar een nieuwe travel smartgame. En daar redden we ook prima mee.)
Welke tablet voor een tweejarige? Ik heb dit serieus 10 keer gelezen en heb goed nagedacht over hoe ik mijn antwoord zou formuleren... GEEN.. verzin wat anders en gebruik de i-pad en smartphone voor de reizen
Ik zou een algemene doen Ipv een storio waarbij je spelletjes moet kopen enzo. Genoeg leuke gratis kinder apps. Mijn dochter heeft geen eigen tablet. Ze speelt als ze er mee mag spelen met de oude smartfoon van m vriend die nu van haar is maar niet meer of minder als dat ze met een kinder laptop of zo iets zou doen. Zolang het met mate is... Ik vind het alleen op deze leeftijd nog zonde dus miss een 2e handsje op mp?
hier heb ik een asus tablet (8 inch) voor mezelf en daar staan wat apps voor mijn zoontje (2 ) deze gaat ook mee op vakantie voor in het vliegtuig. Op dit moment mag hij max half uurtje/3 kwartier per dag mee spelen (en soms speelt hij helemaal niet ermee)
Even voor de duidelijkheid, met een tablet bedoel ik een tablet speciaal op het kind gericht. Ik zou het zonde vinden als onze splinter nieuwe ipad kapot raakt doordat hij hem per ongeluk laat vallen. Het lijkt mij juist fijn als hij een eigen ''tablet'' heeft waar hij lekker zijn gang mee kan gaan. Het gebruik ervan is alleen tijdens reistijd en misschien savonds, het is zeker niet de bedoeling dat hij er continu achter zit. Er is genoeg vertier als we niet aan het rijden zijn.
Sinds vandaag deze, heel blij mee! SAMSUNG Galaxy Tab3 7.0 Kids WiFi Tablets & iPads bestel online bij Media Markt
Hier een goed stevige hoes om de ipad gekocht en daar mag ze af en toe filmpjes op kijken of spelletjes op doen! Er zijn heel veel gratis apps, of voor een klein prijsje... Vond ik leuker dan een storio waar je alle spellen ook nog eens moet kopen. En een eigen tablet vond ik haar ook nog wat jong voor en onnodig als ze gewoon af en toe op de Ipad mag! Dat zal toch de toekomst worden, tablets e.d. Dus om ze er helemaal van weg te houden vind ik niet nodig. Zodra ze naar de middelbare school gaan zijn er geen boeken meer denk ik, heeft iedereen gewoon een tablet waar alles op staat... Er is een onderwerp hier op het forum met allemaal leuke apps voor Ipad. Deze bijvoorbeeld: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/469874-apps-ipad.html Hier in ieder geval: - kindertube - zappelin - telekids - letterschool - bobo etc etc Edit: oh lees nu dat je een eigen tablet gekocht hebt...