Ik ben op zoek naar een slaaptrainer waarbij onze dochter kan zien dat ze nog in bed moet blijven liggen. Maar als ze nog slaapt moet ze er niet wakker van word... Heeft iemand een tip?
Wij hebben er 2. De jongste heeft deze; Nijntje Slaaptrainer Classic | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl De oudste deze; Prenatal - Alles voor het slapen van jouw baby online kopen! | PRENATAL.NL - Babykamer accessoires online kopen! | PRENATAL.NL - Div. Merken - Babyzoo slaaptrainer groen Beide werken op dezelfde manier. Je stelt de tijd (wekker) in en drukt op een knop die de ogen dicht laat gaan. Op het tijdstip dat jij hebt ingesteld gaan de ogen open en lichtjes branden. Daarnaast heb je bij beiden de optie dat er een muziekje afgaat en het volume kan je instellen. Wij hebben het geluid uit staan. Beide zijn hetzelfden idee en werken gelijk. Zal dus weinig uitmaken welke je koopt. Je kan ook een klein lampje in en tijdklok steken
Wij hebben de kidsleep moon. Werkt hetzelfde als wat averlhach zegt. Het geluidje staat niet aan, alleen het lampje verspringt van een slapend konijntje naar een wakker konijntje. Had over de nijntje wekker en de zazu slaaptrainer wat slechtere recensies gelezen vandaar dat we deze gekocht hebben. Die aap ziet er ook superleuk uit trouwens (en is een stukje goedkoper dan de kidsleep)
Wij hebben de kidsleep classic, we zijn er erg blij mee. Kan met en zonder geluid, geluid staat hier uit.
Ik heb de kidssleep in de kast staan, te wachten tot we hem kunnen gebruiken. Ik twijfel of mijn zoon het principe al snapt. Hoe oud was jullie kindje toen jullie ermee zijn begonnen? Ik las over de nijntje wekker, dat de oogjes niet heel stilletjes opengaan waardoor je kindje daar alsnog wakker van kan worden.
Hier ook de kidssleep met een wakker en slapend konijntje. Ons zoontje vindt het geweldig om te zien wanneer op het kleine venstertje het zonnetje onder gaat en het maantje komt. Wel zonder wekker ingesteld.
Wij hebben een nijntje. Dochter had op dag 1 door hoe ze zelf nijn wakker kon maken. Bij ons heeft het dus niet het gewenste effect.
Hier een 'maanlampje', zelf gemaakt. Ik vond die slaaptrainers veel te duur, (40-50 euro) en heb ook geen stopcontact in de buurt van nachtkastje dus niet praktisch. Heb een digitale tijdschakelaar van een tientje (Gamma/Karwei), nachtlampje erin met sterren en een maan erop geplakt, en ik kan hem voor de hele week programmeren als weekprogramma. Wanneer het lampje uit is mag ze me wakker komen maken. Werkt perfect! In het weekend staat hij zelfs ingesteld op 9:00 Doordeweeks op 7:20. Ze komt me altijd stipt op de tijd dat het lampje uit gaat wakker schreeuwen 'De maanlamp is uit, kom kijken, snel!!'
Bedankt voor al jullie antwoorden! Veel verschillende types zijn er genoemd. We gaan maar eens kijken welke we in de winkel kunnen zien. Ik vind de laatste tip eigenlijk ook wel aantrekkelijk
Kidssleep moon https://www.kidsleep-webshop.nl/kidsleep-moon-kleuterwekker.html?gclid=CjwKEAjwm8-6BRDgnb-Dk96UmRASJADbMycY7-cxdBcwrvjq5d9Yx-vbG-sXD12Bi7H7wa-u1FDFrBoCxI7w_wcB Mijn dochtertje vind hetprachtig om te wachten tot de maan naar boven komt als ze gaat slapen. En de zon opkomt als ze wakker wordt. Tijden zelf in te stellen, incl middagslaapje evt. Het is niet altijd dat ze blijft wachten tot de zon op komt hoor, soms wel soms niet.
Goh! ik wist niet eens dat die dingen bestonden zeg Wat handig! Maar denk dat onze dochter (bijna 2) er nog te jong voor is
Ik heb trouwens een KidSleep Moon te koop. Nieuw in de doos met gebruiksaanwijzing erbij, 2x gebruikt. Mijn dochter kon niet wennen aan het nieuwe model. Dus daarom heeft ze nu het oude weer. Hij kostte 55 euro en mag weg voor 35 euro. Je mag een PB sturen als je belangstelling hebt.