Hier maat 19/20, hangt er een beetje vanaf, had pas leren slofjes maat 19 die te klein werden, dus een ander schoentje (met stoffen zooltje) besteld in maat 20 en die zijn nog erg aan de ruime kant. Gisteren bij de van Haren echte schoentjes gepast, sandaaltjes en daar leek maat 20 prima te zitten. Nog niet meegenomen, aangezien hij nog niet los loopt, al vond ik het er wel erg leuk uit zien, maar heb begrepen dat het beter is om te wachten tot ze los lopen.
Dochterlief zat tot 14 maanden in maatje 18. Zoonliefs eerste schoentjes met 10,5 maand waren al maatje 19, ik hoop dat hij ze nog ff past
Hier heeft mijn meisje maat 20. Ze is 6 mnd oud. Maar ze is ook erg aan de maat voor haar 6 mnd oud. Weegt bijna 11 kilo en is ruim 77 cm. Voetjes zijn 13.2 cm.
Maat 20. Hij is vandaag 13mnd. Bij zijn geboorte werd al opgemerkt dat hij grote handen en grote voeten heeft.
Ben bang dat mijn dochter dan helemaal maat kano heeft. Ze heeft al maat 20 en ze is 6 mnd oud Het rotte is als ze over 6 mnd loopt zijn er geen schoenen zachte zool meer te vinden. Mijn andere Kids zaten met 12 mnd oud in 26, 26, en 25. Was erg moeilijk schoenen te vinden met flexibele zool.
Vader van de jongens maat 49/50 die is 2m03 lang. Zoons zijn nu 15 jaar. 1m98 lang en schnmt 48. Zoon van bijna 8 jaar is 1m57 en heeft schnmt 39/40. Vader van dochters maat 46 is 1m84-1m86 . Ikzelf hebmaat 43/44 en ben 1m65 nog wat. Dochter van nu 3,5 jaar heeft nu maat 30. Is 1m17 lang. En dochter van 6 mnd maat 20 is dik 77 cm lang bij bijna 11 kilo. Dus eigenlijk ook gewoon in proportie met lengte en gewicht Eigenlijk heel normaal voor hun lengtes die grote voeten. Ook omdat wij de ouders grote voeten hebben.
Zoontje heeft nu maat 18. Ik heb zelf maat 41/42 (wat vrij groot is) maar ik ben dan ook 1.76. Mijn man is 1.78 en heeft maat 43
Dochter heeft maatje 18. Wij gaan eind augustus op vakantie en ik heb sandaaltjes gekocht bij H&M in maat 18/19. Die zijn nu nog ruim, maar ja als ik tot augustus wacht is er niks meer. Ze heeft ook shoesme schoentjes in maat 18. Maar nu met dit weer loopt ze vooral lekker op blote voetjes en dat is ideaal. Voor een kindje wat net een beetje loopt.
Met 12 maanden had mijn dochtertje maat 17/18. Nu is ze 16 maanden en heeft ze maatje 19. Ligt wel aan het merk. In haar teva's heeft ze 18, in Shoesme weer 19 of 20.
Hier bijna 12 maanden en maat 21, ook hier een lange, maar dunne (2weken geleden 80 cm en 10 kilo) met grote voeten en handen