Welke sandalen voor 6-jarige jongen enigszins leuk?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door bunchy, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Next heeft soms wel leuke sandalen: Nederland

Ik heb ze van Decathlon voor de kinderen. Koop er nog wel slippers bij hoor, maar net als hierboven al gezegd, daar lopen ze niet de hele dag op, klauteren niet handig en in de onderbouw hebben ze het liever niet.

Sandalen, Decathlon

Zal me verder een zorg zijn of ze er niet stylish genoeg bijlopen op de camping of het schoolplein :cool:.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ze hebben die gedrochten van Teva aan maar ik probeer eigenlijk altijd leuke Allstars er onder te doen. En slippers naar het strand, om het huis ( al lopen ze dan vrij veel op blote voeten ) en even naar de winkel.
    Ik vind sandalen gewoon niet mooi. Maar wel functioneel.

3. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik vind alleen zo'n soort sandalen mooi en ze zitten heel fijn ( ik heb ook een zoon van 6😉)

Bijgevoegde bestanden:

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hier gewoon snaekers. De oudste wil ze dus echt niet aan.

5. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
  6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.015
    545
    113
    Ja joh:D voor heel de week rennen en hollen overal naar toe gewoon de hipste ecco,s. Ballerina krijg ik het van in m'n rug, sneakers met echt warm weer veel te heet om over de zweetlucht maar te zwijgen. Teenslippers leuk voor in de tuin. Ik ben verder heel hip dus kijken ze maar naar de rest en niet naar m'n voeten hahaha

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Birckenstock teen slippers of de clic/kipling sandalen die hier al eerder voorbij zijn gekomen. Deze wisselen we af met all stars en toms. Teva's vind ik een echte no go

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit!

Dochter had vorig jaar stevige sandalen in aquablauw met knalroze. Leuk onder een driekwart spijkerbroek, maar onder een jurkje vind ik dat echt niet mooi. Maar ze moet ze dan toch aan. Ik vind gezonde voeten en stevig schoeisel echt enorm belangrijk.

Vind het juist voor jongetjes makkelijker, daar staat een sandaal snel leuker dan bij een meisje vind ik.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Dit ervaar is dus helemaal niet zo. Ik vind dat clic! ieder jaar super leuke sandalen heeft voor meisjes (en gasteppo en nog wel meer merken) terwijl ik voor jongens alleen de clic!/kipling sandalen leuk vind. En dan vind ik ze nog meer mwah dan echt leuk

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier gewoon Teva's. Ze leven in de zomer op die dingen. Niet normaal. Sneakers doen ze niet aan in de zomer. Veel te warm en te zweterig (de woorden van mijn jongens).

Dan maar niet mooi maar ze zitten wel goed bij ze.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    birkenstock!

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik haal de sandalen altijd bij de van Haren. De jongens zelf zijn blij als ze blauw zijn en van Haren heeft een redelijk ruime collectie.

Mijn kinderen mogen geen teenslippers. Mijn moeder heeft bij de GGD ooit foto's gezien van een meisje die met teenslippers van haar fietstrapper afschoot. Die slipper sneed zo een stuk haar voet in. Daarnaast kun je je voet niet goed afwikkelen als je slippers draagt omdat je altijd iets met je tenen moet grijpen. Is niet goed voor de voeten.

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier loopt mijn zoon van 6 prima op de teen slippers van Birkenstock. Toen hij jonger was had ik die van kipling met band om de hiel. Hij rent en springt ermee. Ondanks zijn lage spierspanning gaat dit echt prima !

Deel Deze Pagina