Hebben jullie ideeen voor een jongensnaam doe past bij L.ev? We houden wel van stoere korte namen die niet in de top 10 staan
Ik vind het best lastig eigenlijk, L.ev valt voor mij niet in een specifiek rijtje namen. Maar misschien helpt dit je verder: Joas Kick Otis Dane Evan Reign Riff Dex Rio Ace Senn Alec Benja Iven Viggo / Vigo Raf / Rafa
L.ev & Kas vind ik erg stoer staan! Verder: Bren, Brent, Cas, Dale, Dax, Dean, Dex, Faas, Jace, Jens, Joes, Kaj, Koen, Mees, Moos, Noud, Pim, Raf, Rens, Rik, Stan, Siem, Ted, Wes
Shai Shay Brent Mex Stag Phos - Fos (bet. licht dragen) Ky Bing Kjell Dux - Duux Boyd Quint Axl Jint Floyd Skip Stig - Stieg
Lev en Kay Lev en lee Lev en Wess lev en Dane Lev en Mack lev en Ties lev en Loek Lev en Niek lev en Borre lev en Timme Lev en Troy Lev en Luke Lev en Sjors Lev en Jip lev en Bois Lev en Sepp Lev en Zeb lev en Wade Lev en Sid Lev en Don Lev en Senn Lev en Lyle lev en Job Lev en Ross Lev en Sion lev en Daaf Lev en Binck Lev en Ray Lev en Josh lev en Dan Lev en Joas Lev en Moos Lev en Eli Lev en Mex Lev en Flynn Lev en Zane Lev en Raff Leve en Riff Lev en Olav Lev en Ward Lev en Jim Lev en Axel Lev en ole lev en Lux