Helemaal mijn stijl! Draag ik ook onder een jurk (ok, momenteel niet. De oude waren stuk en heb nog geen nieuwe ivm teveel eisen stellen en geen keuzes kunnen maken )
Net als beige/taupe babykamers Er zijn zoveel mooie, rustige kleuren, maar dát vind ik toch wel zo saai en lelijk.
Haha zouden dit de mannen zijn die diezelfde sneakers met blote enkels onder een pak aan doen? Bekijk bijlage 756748
Oh dat beige... kan best leuk staan, maar mijn baby neefje is echt opgegroeid in een beige bubbel. Alle babyspullen en kleertjes van het eerste jaar waren beige, met eventueel wat cremewit erbij. Vast heel zen, maar way too much for me. Moeder ook grotendeels in beige trouwens. Zo begin jaren 80 was er ook een hoop bruin voor baby's trouwens, gezien mn eigen babyfoto's
Ik heb een baby in de opvang waarvan de ouders ook helemaal in de beige trend zijn, gecombineerd met bruin en licht/oudroze. In kleertjes, flesjes, bakjes voor het eten, speelgoed, tasje, oppasschriftje, speen, speenkoord etc. Wordt heel consequent doorgevoerd. Heb op die zelfde dag een peuter waarvan ouders helemaal van de disneyprinten zijn. Hylarisch om die samen op een foto te hebben, ouders moeten wel gruwelen van elkaars smaak.
Ooit een winkelmedewerker in een kledingzaak ermee gezien, die had er ook nog van die kekke Uggs bij aan
Van die truien met een lelijke beer er op dat lijkt uit de jaren 80. Blijkbaar ook nog eens een duur merk..
Hahaha helemaal mee eens. Daarna in de uitverkoop omdat het niet meer in was Zo had ik een paar broeken voor een leuke prijs die perfect op maat was
Jaa dat zijn truien van Ralph Lauren en volgens mij om en nabij de 200 Euro, ik was pas bij de Bijenkorf en daar liggen ze, dat vind ik echt domme mode. Is ook een enorm kakker merk en heb ik sws al helemaal niks mee.
Yup, zie ze hier op de sportschool ook. En dan met een open rug tot aan hun billen. En alleen maar duckface selfies maken, terwijl ze onnodig lang apparaten bezet houden. Zo irritant, doe gewoon wat je hoort te doen in een sportschool: sporten en het liefst niet half naakt, echt wtf. Ik zal wel oud zijn denk ik haha...
Nou ik ga hier echt goed op hoor. Damn uber sexy. Hmmm…. Hij pakt de foto niet maar dit was die man in pak
Ja Baron Filou is inderdaad heel hip, mijn kids vinden het ook erg leuk. Vorig jaar of 2 jaar terug had RL inderdaad een lijn met een beer( die beer met zjn kop eraf) maar Baron Filou is wat anders
Blote enkels onder een pak vind ik echt niet mooi. Maar zie niet wat er mis is met die sneakers onder die spijkerbroek.