Bedankt voor reacties tot nu toe. We vinden alledrie de namen leuk maar komen nog niet echt tot een keuze. Hoewel ik Suze een hele leuke naam vind ben ik bang dat het dan snel Suus of Suusje wordt en dat vind ik echt wel wat minder.... Andere stemmen nog steeds welkom!
Dank voor jullie reacties! Iemand ervaring met de naam Suze en in hoeverre Suze's snel Suus of Suusje worden genoemd? Dat zou ik namelijk jammer vinden maar tegelijk kan ik me wel voorstellen dat dat snel gebeurt..
Lina. Suze vind ik echt geen leuke naam en mbt Liene, ik ben een beetje klaar met al dat -e aan het eind. Overal waar vroeger een a stond daar staat tegenwoordig een e. Dat is wel weer een beetje geweest.
Ik vind Suze het leukst door dat de uitspraak lekker duidelijk is en toch hoor je hem niet zo vaak. Liene, die naam voelt als of ie niet af is, en je vraagt je dan af waar van het een afkorting is. Lina, opzich ook een hele mooie naam hoor!
Ik heb op liene gestemd, leuk! Ik ben zelf wat minder van de namen die op een -a eindigen, dus Lina vind ik iets minder ( ook zeker niet verkeerd). Suze vind ik ook een leuke naam, maar wordt wel steeds populairder. Een achternichtje van mij heet suze, maar ik heb nog nooit iemand suus horen zeggen, en al helemaal geen suusje. (Ze is nu 6). Succes met kiezen
Ik vind Liene echt ontzettend mooi! Net als Lieze, Lieve, Lieke... Prachtig die combinatie van letters.
Suze Afkorten valt reuze mee! Mijn assertieve dochter verbeterd het wel. Dus hier gebeurd het alleen om haar te plagen. Dan wordt het tante Truus.
Goed te horen dat de naam Suze niet voortdurend afgekort wordt met Suus. En wat betreft Liene : hoewel ik de klank heel mooi vind, heb ik er ook wel een beetje een onaf gevoel bij. Jette: leuke naam inderdaad, nog niet vaak gehoord, maar past minder goed bij ons.